A 2000-es évek legvitatottabb trendje a visszatér - Már csak az a kérdés, hogy ti mennyire fogadjátok tárt karokkal majd?!

A 2000-es évek legvitatottabb trendje a visszatér - Már csak az a kérdés, hogy ti mennyire fogadjátok tárt karokkal majd?!
Forrás: Getty Images

Promóció

Az amerikai sportmárka, a Gant bemutatja új férfi illatát

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!

Promóció

Mire kell figyelni snowboard kabát vásárlásakor?

Facebook
Twitter
Pinterest

A divatipar annyira belejött a 2000-es évek nosztalgiájába, hogy egy elfeledett elemet se hagynának ki a új hullámos ötletárukból.

Az elmúlt években jó pár olyan 2000-es évekbeli stílushúzás került trendközelbe, amiről igazából a szívünk mélyén úgy gondoltuk, hogy egykoron annyira kimerítette már a neki szánt lehetőséget, hogy ebben már aligha lehet több. Aztán a tervezők olyan szinten cáfolták rá ezen közhiedelmekre, hogy bizonyítási vágyuk azóta se apadt. Egy szó mint száz, a női nadrágok közt jó ideje hódító szupercsípő fazonok után, a férfi oldalon is felütötte a fejét az extrán lent hordott farmerek trendje.

Ne maradj le cikkeinkről, like-olj minket a Facebookon is!

Követem!

Na de kezdjük azért ezt a legelején...

A teljes történethez persze hozzátartozik az, hogy valójában már a 2000-es évek is másolt egy korszakot. Lógó ülepű nadrágok az amerikai börtönökben tűntek fel először, ahol az öngyilkosságok elkerülése érdekében betiltották az öveket. A rabok pedig ezen szokásuktól pedig sokszor még a szabadulásuk után se mondtak le. Majd végül az 1990-es években a rapperek révén vált világszerte is ismertté ez a hagyományokkal teljesen szembemenő új szokás, ami viszont akkor még nem nagyon mozdult ki az őt éltető szubkultúra köréből.

Egy kisebb kihagyás után pedig a 2000-es évek elején jutott el a divat világa arra a pontra, hogy szinte már a fenék alá csúszott a farmer, így elég jól látható téve az alatta található alsónadrágot. És bár az elmúlt közel két évtizedben igazán sosem kopott ki a köztudatból ez a nadrágviselet, a divatházak mégis most látták elérkezettnek az időt arra, hogy a kifutókra álmodják ezt az ötletet, a maguk újragondolt módján. Ahogy azt a Rhude, a Givenchy és Thom Browne bemutatóján is nagyon jól prezentálták.

Kép
forrás: Rhude, Givenchy és Thom Browne

A Mowalola tényleg komolyan is vette az ülepre vonatkozó íratlan mélység szabályát.

Így tehát ha egykoron is nagyon élted ezt a trendet, és esetleg ismét elkapott az érzés azzal kapcsolatban, hogy ismét átadd magad a lazábbra fűzött nadrág szabadságának, akkor azt gondoljuk, hogy keresve se találhatnál jobb alkalmat arra, hogy ismét belevágj. Mit gondolsz?

És ezt láttad már?

Galéria / 10 kép

10 hawaii ing, ami kihagyhatatlan 2023-ban is

Megnézem a galériát

Videók

Promóció

Az amerikai sportmárka, a Gant bemutatja új férfi illatát

Promóció

Mire kell figyelni snowboard kabát vásárlásakor?

Kép
Jármű

A Mikulás meghozta az új Suzuki Swiftet!

A magyar piac egyik kedvenc kisautója immár a hetedik generációval folytatja.

Kép
Jármű

A legmegbízhatatlanabb autók toplistája

Az autó az ingatlan után sokaknak a második legnagyobb értéke, ezért is nagyon bosszantó, ha mindig baj van vele.

Kép
Jármű

Erre a ralis filmre vágytunk, csak nem tudtunk róla

A Race for Glory: Audi vs. Lancia zseniálisnak ígérkezik, a legendás B csoport dicsőségét és megpróbáltatásait idézi fel.

Kép
Szórakozás

150 év után először kelt ki vadon élő kivi Új-Zéland fővárosában

A behurcolt ragadozók miatt a vadon élő kiviket a kihalás fenyegeti.

Kép
Stílus

Miért vadult meg a világ másodjára is egy műanyag tokos órától?

A Moonswatch sikerét ugyan nem sikerült megismételni, de a Swatch második, Blancpainnal közös kollaborációja is nagyot szólt.

Kép
Stílus

A sztárok egyik klasszikus kedvencét most szuperkedvezményesen vásárolhatod meg

A vörös szőnyeges események egyik főszereplőjéből a te gardróbodban sem árthat egy darab.

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!