Promóció
A Rolex egy különleges Daytona kiadást mutatott be

A fehéraranyból készült óra a Le Mans-i 24 órás századik évfordulójára készült.
Már volt szó a Rolex és az idén 100 éves Le Mans-i 24 órás viszonyáról, egészen pontosan arról, hogy a győztesek egy-egy gravírozott Rolex Daytonát kaptak. Ugyanakkor a svájci óragyártók nem arról híresek, hogy ha van még lehúzható bőr, azt a helyén hagynák: a Le Mans-i 100. és a Dayona 60. évfordulójának apropóján bemutattak egy új, fehérarany Daytona modellt, melynek bizonyos részleteit az 1963-as őskiadás ihlette.

A 40 mm-es átmérőjű újdonságnak a tokja és a szíja a tipikus acél helyett fehéraranyból készül, a lünetta kerámia, a számlap pedig úgynevezett inverz panda, tehát a számlap fekete, a segédszámlapok (órás szaknyelven: regiszterek) pedig fehérek. A 100 Years of Speed kiadás másik diszkrét egyedi része, hogy a lünettán lévő tachymeter skálán a százas számot pirossal kiemelték.
Az órába a Rolex 4132-es szerkezete került, amely lehetővé teszi, hogy a kronográf funkció 24 órán keresztül számoljon, a szokásos 12 óra helyett - ez megint egy óvatos kacsintás a 24 órás verseny felé.
Az idei győzteseknek szóló acél Daytona tömör, gravírozott hátlappal készül, ez a fehérarany kiadás viszont egy zafírüveg hátlapot kapott, amelyen keresztül megtekinthető a szerkezet. Érdekesség, hogy idén kapott először átlátszó hátlapot a Daytona, de nem a Le Mans-i fehérarany kiadással, hanem a márciusban bemutatott platina tokos, jégkék számlapos változat, amely a sorozat csúcsmodellje.

Az új, fehérarany Daytonával együtt a Rolex bemutatta a márka új nagykövetét is, a dán Tom Kristensent, aki a Le Mans-i 24 órás autóverseny történelmében a legtöbb győzelemmel büszkélkedhet: kilencszer nyert, ebből hatot zsinórban az Audi R8 versenyautóval. 2000-től 2014-ig az Audi uralta Le Mans-t, amit a 2015-ben a Porsche tört meg, majd 2018-tól kezdődött a Toyota nagy menetelése, melyet most a Ferrari akasztott meg. Érdekesség, hogy ugyan a Ferrari történelmében és a legendájának épülésében rendkívül fontos volt a Le Mans-i 24 órás, 1965 óta nem nyertek.
A focicsapat menedzsere Patek Philippe-re és Teslára szórta a lopott pénzt
Közel nyolcmilliárd forintnyi dollárt sikkasztott el, amit aztán nem sikerült jól befektetni.
Elon Musk azonnal kirúgatná a Disney vezérigazgatóját, mert az nem hirdet nála
Elon Musk továbbra is csúcsformában van, pedig az elmúlt hetekben is nagyot ment.
A Cybertruck még Porschét vontatva is lenyomott egy Porschét
Pedig a 911-es nem is húzott maga után Cybertruckot.
Mohó volt a tulaj, rajta maradt a törött Lamborghini
Senki nem adta meg a vágyott 1,5 millió dollárt, 1,35-ért meg hülye lett volna odaadni.
13 óra, amiből kiderül, hogy tart ma az óraipar
Összeszedtük az idei év legfontosabb újdonságait, amelyekből kiderül, mit gondolnak a világról a gyártók.
Három új Marvel-sorozat jön a Disney Plusra
Két spinoffot és egy animációs szériát kapunk, az egyik már januárban megérkezik.