A Rolex egy különleges Daytona kiadást mutatott be

daytona le mans 100
Forrás: Rolex

Promóció

Szebb mosoly, 150 ezer forinttal kevesebbért

Promóció

Budapestre is megérkezett a világ egyik legnagyobb presztízsű pezsgője

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!
Facebook
Twitter
Pinterest

A fehéraranyból készült óra a Le Mans-i 24 órás századik évfordulójára készült.

Már volt szó a Rolex és az idén 100 éves Le Mans-i 24 órás viszonyáról, egészen pontosan arról, hogy a győztesek egy-egy gravírozott Rolex Daytonát kaptak. Ugyanakkor a svájci óragyártók nem arról híresek, hogy ha van még lehúzható bőr, azt a helyén hagynák: a Le Mans-i 100. és a Dayona 60. évfordulójának apropóján bemutattak egy új, fehérarany Daytona modellt, melynek bizonyos részleteit az 1963-as őskiadás ihlette.

Ne maradj le cikkeinkről, like-olj minket a Facebookon is!

Követem!
daytona
forrás: Rolex

A 40 mm-es átmérőjű újdonságnak a tokja és a szíja a tipikus acél helyett fehéraranyból készül, a lünetta kerámia, a számlap pedig úgynevezett inverz panda, tehát a számlap fekete, a segédszámlapok (órás szaknyelven: regiszterek) pedig fehérek. A 100 Years of Speed kiadás másik diszkrét egyedi része, hogy a lünettán lévő tachymeter skálán a százas számot pirossal kiemelték.

Az órába a Rolex 4132-es szerkezete került, amely lehetővé teszi, hogy a kronográf funkció 24 órán keresztül számoljon, a szokásos 12 óra helyett - ez megint egy óvatos kacsintás a 24 órás verseny felé.

Az idei győzteseknek szóló acél Daytona tömör, gravírozott hátlappal készül, ez a fehérarany kiadás viszont egy zafírüveg hátlapot kapott, amelyen keresztül megtekinthető a szerkezet. Érdekesség, hogy idén kapott először átlátszó hátlapot a Daytona, de nem a Le Mans-i fehérarany kiadással, hanem a márciusban bemutatott platina tokos, jégkék számlapos változat, amely a sorozat csúcsmodellje.

Ezt se hagyd ki
Daytona
forrás: Rolex

Az új, fehérarany Daytonával együtt a Rolex bemutatta a márka új nagykövetét is, a dán Tom Kristensent, aki a Le Mans-i 24 órás autóverseny történelmében a legtöbb győzelemmel büszkélkedhet: kilencszer nyert, ebből hatot zsinórban az Audi R8 versenyautóval. 2000-től 2014-ig az Audi uralta Le Mans-t, amit a 2015-ben a Porsche tört meg, majd 2018-tól kezdődött a Toyota nagy menetelése, melyet most a Ferrari akasztott meg. Érdekesség, hogy ugyan a Ferrari történelmében és a legendájának épülésében rendkívül fontos volt a Le Mans-i 24 órás, 1965 óta nem nyertek.

Videók

Promóció

Szebb mosoly, 150 ezer forinttal kevesebbért

Promóció

Budapestre is megérkezett a világ egyik legnagyobb presztízsű pezsgője

Kép
Életmód

Szakmák, amik eltűntek a modern kor beköszöntével

Felelevenítünk néhányat a régmúlt mesterségeiből, amik nem állták ki az idő próbáját.

Kép
Jármű

Látványos koncepcióautót mutatott az AMG Monacóban

A Formula–1-es versenyhétvégéhez kapcsolták a Mythos PureSpeed sportautót, amely érdekes megoldásokat vonultat fel.

Kép
Szórakozás

Közeleg a napfogyatkozás 25 éves évfordulója - de mikor lesz a következő?

Az egész ország az eget kémlelte negyed évszázaddal ezelőtt.

Kép
Szórakozás

Mint egy gyerekszínészt, úgy kezelték balesete után Jeremy Rennert

A Marvel-moziverzum sztárja felidézte, milyen érzés volt visszatérni a munkába.

Kép
Szórakozás
Kép
Szórakozás

"Ezt a hajót egyfelé húzzuk" - interjú a Dante alapítóival, Gulyás Hermann Sándorral és Jászberényi Gáborral

Úgy állnak a kamera előtt, mint a profi modellek. Könnyű nekik, hiszen színészek! – jut eszünkbe Jászberényi Gábor és Gulyás Hermann Sándor fotóit nézve. De vajon tényleg könnyű nekik?

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!