Akkor vagy hazai pályán, ha együtt a csapat - értékes nyeremények várnak a Borsodival!

A foci évtizedek óta benne van a Borsodi márka DNS-ében: a Borsodi Sörgyár elkötelezetten támogatja a hazai labdarúgást, legyen szó akár a válogatottról, profi klubokról vagy amatőr csapatokról.
A futball szeretete, és a szurkolók iránti elhivatottsága a Borsodi márka 2024-es vizuális megjelenéseiben is visszaköszön. A magyar válogatott hivatalos söreként a Borsodi Világos, Mester és Bivaly új, egyedi csomagolású fémdobozain és palackjain emlékezetes gólörömök jelennek meg, hogy a fogyasztók újra és újra átélhessék a magyar válogatott legjobb pillanatait, miközben az idei gólokért szurkolnak. A csomagoláson a Borsodi megújult, kifejezetten az alkalomra készült focis logója mellett az MLSZ hivatalos logója is felhívja a figyelmet arra, hogy a fogyasztó a válogatott hivatalos sörét tartja a kezében.
A csomagoláson található továbbá egy QR-kód is, melynek segítségével a fogyasztó mindig értesülhet a friss tartalmakról és aktivitásokról. Többek között itt ad hírt a márka a Borsodi által támogatott szurkolói zónákról és zenei fesztiválokról, az EB-hez kapcsolódó Együtt a csapat kampányról, melynek során a Borsodi válogatott játékosokkal közös videóban üzent a hazai vállalatok vezetőinek, hogy a kezdősípszóra mindenki odaérhessen szurkolni, bárhonnan is szeretné nézni a sorsdöntő német-magyar meccset. Az újszerű, egyedi kampány sikere minden várakozást felülmúlt: a kezdeményezéshez több mint 100 cég csatlakozott!
Ráadásul azért is érdemes figyelemmel kísérni a márka aktivitásait, mert értékesebbnél értékesebb nyeremények találnak gazdára a Borsodi országos fogyasztói promóciója során, május 23. és július 31. között.
Minimum 1 db Borsodi Világos, Mester vagy Bivaly sör megvásárlásával és a vásárlás adatainak feltöltésével a fogyasztók nyerhetnek egyedi Borsodis szurkolói termékeket, hivatalos válogatott mezt és jegyeket a Nemzetek Ligája meccsekre, valamint akár a három fődíj egyikét, az európai városlátogatást, focistadion-túrával és meccsnézéssel egybekötve, a nyertes által kiválasztott városban!
Mindemellett extra nyeremények is várják a fogyasztókat, hiszen azok, akik mind az ötféle csomagolást összegyűjtik, megnyerhetik az 5 db 4 fős bérlet egyikét a válogatott 2024-es őszi meccseire.
További információk a jatekhabosoldala.hu oldalon érhetőek el!
Az egyedi csomagolás és az országos promóció mellett televíziós reklámfilmmel is készült a Borsodi, de a közösségi médiában, üzletekben és vendéglátóhelyeken, szurkolói zónákban, sőt évek óta a Gólkirályság című sorozatban is találkozhat a közönség a márkával. Így a Borsodi kampánya kitűnő példája annak, miként képes egy márka összefogni és összekapcsolni a magyar labdarúgó-világot szurkolóival, hogy megteremtse a közös szurkolás élményét.
Minden idők 10 legjobb kalandfilmje a közönség szerint
Abban megegyezhetünk, hogy egytől egyig klasszikusok, amiket bármikor érdemes újranézni.
Neil Armstrong arany Omegája a történelem csodás darabkája
Egy huszonhat darabos különkiadás része volt ez a 18 karátos Speedmaster Professional.
A Bugatti Tourbillon is lehet még vadabb: íme!
A Bugatti új hipersportautója eleve a világ összes pénzébe kerül, de persze, hogy ezt is lehet még fokozni. Például az Équipe Pur Sang csomaggal.
Kiadatlan dalokat lopott Eminemtől – börtönbe kerülhet
Majdnem tizenöt évig dolgozott a rappernek, akár ugyanennyi időt is eltölthet a rács mögött az egykori alkalmazott.
Extravagáns csoda a Richard Mille új Ferrari-órája
Az RM 43–01 Tourbillon Split-Seconds Chronograph Ferrari a két márka együttműködésének legújabb gyümölcse.
Már most odaadhatjuk a McLarennek az F1-es világbajnoki címet?
George Russell szerint igen, de Andrea Stella szavai sem biztatóak a többi csapatra nézve.