Akkor vagy hazai pályán, ha együtt a csapat - értékes nyeremények várnak a Borsodival!

Akkor vagy hazai pályán, ha együtt a csapat - értékes nyeremények várnak a Borsodival!

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!
Facebook
Twitter
Pinterest

A foci évtizedek óta benne van a Borsodi márka DNS-ében: a Borsodi Sörgyár elkötelezetten támogatja a hazai labdarúgást, legyen szó akár a válogatottról, profi klubokról vagy amatőr csapatokról.

A futball szeretete, és a szurkolók iránti elhivatottsága a Borsodi márka 2024-es vizuális megjelenéseiben is visszaköszön. A magyar válogatott hivatalos söreként a Borsodi Világos, Mester és Bivaly új, egyedi csomagolású fémdobozain és palackjain emlékezetes gólörömök jelennek meg, hogy a fogyasztók újra és újra átélhessék a magyar válogatott legjobb pillanatait, miközben az idei gólokért szurkolnak. A csomagoláson a Borsodi megújult, kifejezetten az alkalomra készült focis logója mellett az MLSZ hivatalos logója is felhívja a figyelmet arra, hogy a fogyasztó a válogatott hivatalos sörét tartja a kezében.

Ne maradj le cikkeinkről, like-olj minket a Facebookon is!

Követem!
Kép
forrás: Borsodi

A csomagoláson található továbbá egy QR-kód is, melynek segítségével a fogyasztó mindig értesülhet a friss tartalmakról és aktivitásokról. Többek között itt ad hírt a márka a Borsodi által támogatott szurkolói zónákról és zenei fesztiválokról, az EB-hez kapcsolódó Együtt a csapat kampányról, melynek során a Borsodi válogatott játékosokkal közös videóban üzent a hazai vállalatok vezetőinek, hogy a kezdősípszóra mindenki odaérhessen szurkolni, bárhonnan is szeretné nézni a sorsdöntő német-magyar meccset. Az újszerű, egyedi kampány sikere minden várakozást felülmúlt: a kezdeményezéshez több mint 100 cég csatlakozott!

Ráadásul azért is érdemes figyelemmel kísérni a márka aktivitásait, mert értékesebbnél értékesebb nyeremények találnak gazdára a Borsodi országos fogyasztói promóciója során, május 23. és július 31. között.

Minimum 1 db Borsodi Világos, Mester vagy Bivaly sör megvásárlásával és a vásárlás adatainak feltöltésével a fogyasztók nyerhetnek egyedi Borsodis szurkolói termékeket, hivatalos válogatott mezt és jegyeket a Nemzetek Ligája meccsekre, valamint akár a három fődíj egyikét, az európai városlátogatást, focistadion-túrával és meccsnézéssel egybekötve, a nyertes által kiválasztott városban!

Mindemellett extra nyeremények is várják a fogyasztókat, hiszen azok, akik mind az ötféle csomagolást összegyűjtik, megnyerhetik az 5 db 4 fős bérlet egyikét a válogatott 2024-es őszi meccseire.

További információk a jatekhabosoldala.hu oldalon érhetőek el!

Kattints a képre és tudj meg többet!
forrás: Borsodi
Kattints a képre és tudj meg többet!

Az egyedi csomagolás és az országos promóció mellett televíziós reklámfilmmel is készült a Borsodi, de a közösségi médiában, üzletekben és vendéglátóhelyeken, szurkolói zónákban, sőt évek óta a Gólkirályság című sorozatban is találkozhat a közönség a márkával. Így a Borsodi kampánya kitűnő példája annak, miként képes egy márka összefogni és összekapcsolni a magyar labdarúgó-világot szurkolóival, hogy megteremtse a közös szurkolás élményét.

Videók

Kép
Szórakozás

Minden idők 10 legjobb kalandfilmje a közönség szerint

Abban megegyezhetünk, hogy egytől egyig klasszikusok, amiket bármikor érdemes újranézni.

Kép
Stílus

Neil Armstrong arany Omegája a történelem csodás darabkája

Egy huszonhat darabos különkiadás része volt ez a 18 karátos Speedmaster Professional.

Kép
Jármű

A Bugatti Tourbillon is lehet még vadabb: íme!

A Bugatti új hipersportautója eleve a világ összes pénzébe kerül, de persze, hogy ezt is lehet még fokozni. Például az Équipe Pur Sang csomaggal.

Kép
Szórakozás

Kiadatlan dalokat lopott Eminemtől – börtönbe kerülhet

Majdnem tizenöt évig dolgozott a rappernek, akár ugyanennyi időt is eltölthet a rács mögött az egykori alkalmazott.

Kép
Stílus

Extravagáns csoda a Richard Mille új Ferrari-órája

Az RM 43–01 Tourbillon Split-Seconds Chronograph Ferrari a két márka együttműködésének legújabb gyümölcse.

Kép
Jármű

Már most odaadhatjuk a McLarennek az F1-es világbajnoki címet?

George Russell szerint igen, de Andrea Stella szavai sem biztatóak a többi csapatra nézve.

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!
18
Figyelem
Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek. Ha szeretné, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használjon szűrőprogramot!
A későbbiekben ne jelenjen meg ez az ablak, akkor is felnőtt leszek még.
Elmúltam 18 éves
Még nem múltam el 18 éves