Kijavította az Alfa sportautóját a sztártervező

Alfa 33 Stradale vs. Stephenson
Forrás: Frank Stephenson / Youtube

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!
Facebook
Twitter
Pinterest

Az Alfa Romeo 33 Stradale gyönyörű lett. Frank Stephensonnak is tetszik, de azért megpróbálta tökéletesíteni.

Nemrég mi is megírtuk, hogy az Alfa Romeo nagyon hosszú idő után újra készített egy igazi sportautót. A 33 Stradale a világ valaha volt legszebb autóinak egyikét értelmezte újra, és az olaszok elit alakulata, a Bottega nagyszerű munkát végzett: lágy vonalvezetésű, harmonikus formájú, igazán gyönyörű autót adtak ki a kezeik közül. Mégis van, aki úgy véli, lehetett volna tökéletesebb. Sőt, egyenesen olyasvalakiről van szó, akinek illik adni a véleményére. Frank Stephenson egyebek mellett olyan modelleket tervezett – vagy közreműködött azok megrajzolásában –, mint a Ferrari F430 és FXX, a Maserati MC12, a McLaren P1 vagy a Fiat 500. Vagyis tud egyet s mást a szakmáról.

Ne maradj le cikkeinkről, like-olj minket a Facebookon is!

Követem!

Itt olvashatsz bővebben a friss 33 Stradaléról:

A Youtube-ra feltöltött, bő húszperces videóban kifejti, hogy az eredeti, hatvanas évekbeli 33 Stradale őt is inspirálta, saját formanyelve is táplálkozott abból az autóból, és a legnagyobb kedvencei közt tartja számon a mai napig, és gyerekkora őrizgeti a kicsinyített mását. Mindenek előtt kalapot emelt a mostani szakemberek előtt, hogy bele mertek vágni egy ilyen projektbe, és összességében az új 33 Stradale formájáról is elismerően beszélt, mondván természetes evolúciónak érződik a kocsi.

Ugyanakkor az eredetihez képest túl soknak találja a szögletességet, hiányol finom részleteket. Fogta magát, és átdolgozta az autót a saját szája íze szerint. Ami szemből feltűnő, hogy a fényszórókat kerekebbre alakította, az orr-rész éleit is lágyabbra vette. Az alábbi képeken mindig a felső az eredeti, az alsó Stephenson-variációja.

Alfa Stradale vs. Stephenson szemből
forrás: Frank Stephenson / Youtube
Jól látszik, hogy a fényszóró, az orr-rész és a légbeömlő is változott

A sziluetten nem sokat reszelt, de láthatunk eltéréseket a küszöbön, és a hátsó kerékív előtti beömlőt is leegyszerűsítette.

Alfa Stradale vs. Stephenson oldalról
forrás: Frank Stephenson / Youtube
Kis finomságok jelentik a különbséget

Az autó farából is lecsapott egy keveset, a vonalát meredekebbre igazította, és a hátsó lámpákat sem hagyta érintetlenül.

Alfa Stradale vs. Stephenson hátulról
forrás: Frank Stephenson / Youtube
Talán itt nyúlt hozzá legkevésbé

Összességében tehát nem beszélhetünk nagyon durva átdolgozásról, az autó karaktere megmaradt, de nem könnyű elkülöníteni egymástól a gyári megoldásokat és Stephenson munkáját. Egyetlen kérdés maradt: nektek melyik tetszik jobban?

Melyik tetszik jobban?
Az eredeti, nem kérdés!
Ez a Stephenson tud valamit, naná, hogy az övé!
Megosztom az eredményt

Videók

Kép
Stílus

Stílusos keretekből 2025-ben sem lesz hiány: 5 napszemüvegtrend férfiaknak

Mutatjuk is, hogy idén milyen napszemüvegek érnek meg egy próbát!

Kép
Jármű

Alonso is aláírta ezt az őrületesen ritka Aston Martint

A DBR22-ből csupán néhány darab létezik világszerte, ez a példány viszont még ebben a mezőnyben is különlegesnek számít.

Kép
Szórakozás

Soha nem fizettek annyit Kobe-ereklyéért, mint ezért a mezért

Kobe Bryant újoncmeze szerénytelen összegért talált gazdára, de még így is elmaradt az előzetes becslésektől.

Kép
Életmód

Csendes kirúgás? Létezik, és talán téged is érint

Ha ezeket a jeleket tapasztalod, lehet, hogy már tőled is megválni készülnek a főnökeid.

Kép
Jármű

Ez a kicsi méregzsák lesz minden idők legdrágább Renault-ja

Megnyílt az előrendelés a Renault 5 Turbo 3E elektromos hot hatchre, az árából viszont egy Porsche 911 Carrerát is kaphatnánk.

Kép
Stílus

Az Adidas Samba már a múlt? Ez a cipő lehet az új sláger

Az egyszerű, minimalista cipő hatalmas siker, de most egy másik modell veheti át tőle a stafétát.

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!