Promóció
Bitang különkiadással búcsúzik az Alfa ikerturbós V6-osa
A Giuliából és a Stelvióból is elkészült a Quadrifoglio Super Sport, de egyikből sem gyártanak túl sokat.
Az Alfa Romeo nevét mindig is a sportossággal és a stílussal kapcsoltuk össze. Ezzel elég jó összhangban van a Giuliában és a Stelvióban is elérhető ikerturbós, 2,9 literes V6-os motor, a Quadrifoglio modellek sajátja, amely még legszerényebb változatában is 510 lóerőt tud, a limitált Giulia GTA és GTAm kivitelekben azonban akár 540-et is kipréseltek belőle. Azonban legújabb modelljükbe, az azóta Milanóról már Juniorrá átkeresztelt hobbiterepjáróba ez nem kerül be: a villanyhajtású mellett egy 1,2-es, háromhengeres turbó-benzinest lehet választani.
Ne maradj le cikkeinkről, like-olj minket a Facebookon is!
Követem!A duplaturbós V6-ost viszont méltó módon búcsúztatják: a Giulia és a Stelvio is kapott most egy Super Sport nevű különmodellt, amelyek egyúttal a márka legelső Mille Miglia-győzelme előtt is tisztelegnek – 1928-ban a 6C 1500 Super Sporttal nyertek. Az ünnepi újdonságok uralkodó színe a fekete, és említést érdemel a szénszálas elemek használata is. A kétszer két kipufogóvég és a brutális hátsó diffúzor is árulkodik arról, hogy nem alapmotoros változatokkal van dolgunk. Érdekes részlet, hogy a hagyományosan fehér hátterű Quadrifoglio-emblémát befeketítették, persze a négylevelű lóhere zöld maradt. Mindkét modell Teledial alufelniket kapott, a Giulia 19 colosakat, a Stelvio pedig 21-eseket. Újak a full led-mátrix fényszórók.
A beltérben először alkalmazták a vörös színnel megbolondított karbonmintát, ami mondjuk elég jól is néz ki, ez borítja a műszerfalat, a középső bokszot és az ajtópaneleken is megtalálható. Anyaghasználatban a bőr az uralkodó, de például a kormányon ezt alcantarával is kombinálták. Az ülések fejtámlájába belenyomták a sorszámot: Giuliából mindössze 275, Stelvióból még kevesebb, csupán 175 darab lesz. A vezető előtt 12,3 colos TFT-kijelző tölti be a műszeregység szerepét, ami az eddigi megjelenések mellé egy Race elrendezéssel bővült.
A lényeg viszont ilyen autók esetében talán inkább a technika. A 2,9-es V6-ost továbbra is két turbóval töltik fel, ezekben a modellekben 520 lóerőt tud, a mechanikus sperrdifi pedig egyenesen a Giulia GTA-ból jön. Ezekből nem nehéz kitalálni, hogy ezúttal tényleg a lehető legjobb vezetési élmény mozgatta az olasz mérnököket.
Ami az árakat illeti, a Giulia Super Sport nagyjából 37 millió forintnyi euróért vihető haza, míg a Stelvióért bő 41 millió forintnyi összeget kell kicsengetni.
Nézd meg jobban a galériában!
A tetoválósrác – interjú: Törőcsik Dániel
Az ország egyik legismertebb scripted-realityjével lett igazán ismert, mára viszont már teljesen újradefiniálta önmagát Törőcsik Dániel.
10 alapdarab, ami bármikor jó választás az elkövetkezendő hónapokban
Nem volt könnyű, de megpróbáltuk egy szűkebb csokorba gyűjteni a 2024-es őszi-téli szezon ígéretesnek tűnő trendjeit.
18 apró érdekesség a Vissza a jövőbe-trilógiából, amiről talán még nem is hallottál
Visszautazunk egy kicsit a múltba, hogy megmutassuk Marty és a Doki kalandjai mögötti titkokat. Öveket becsatolni, fluxuskondenzátort beizzítani, indulunk!
Különleges Tag Heuer Senna emlékére
A Carrera Chronograph Tourbillonból készült különkiadás a brazil versenyzőlegenda tiszteletére.
Ezért nem kallódtak el a Harry Potter gyereksztárjai
Matthew Lewis elmondta, miért nem jutottak arra a szomorú sorsra, amire megannyi másik gyerekszínész.
15 milliót is megérhet Washington elnök hajtincse
Miközben a világ az amerikai elnökválasztásra, illetve annak utózöngéire figyel, egy izgalmas árverés készülődik.