Bármennyi pénzt meg tudnak keresni a kínai influenszerek egy élő adásban

James Harden
Forrás: Tim Nwachukwu / Getty Images

Promóció

Az amerikai sportmárka, a Gant bemutatja új férfi illatát

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!

Promóció

Mire kell figyelni snowboard kabát vásárlásakor?

Facebook
Twitter
Pinterest

A James Harden kosárlabdázó nevével fémjelzett borból 14 másodperc alatt 10 000 palackkal adtak el egy kínai live stream során.

James Harden NBA-sztár sem igazán akarta elhinni, amikor a kínai rajongói másodpercek alatt elkapkodtak 10 000 palackot a nevével árul borból. A Philadelphia 76ers veterán játékosa Crazy Brother Yang élő adásában vendégeskedett, ahol a J-Harden márkájú borát népszerűsítette. Alapból a Hardennel árult borból napi néhány palack fogy, legalábbis ezt mondta Yangnak, aki a saját elérésének nagyságát azzal demonstrálta a kosárlabdázónak, hogy ő mennyit tud eladni: felszólította nézőit a rendelésre, majd elrajtoltatta őket, 14 másodperc múlva pedig felkiáltott, hogy "stop".

Ne maradj le cikkeinkről, like-olj minket a Facebookon is!

Követem!

A Global Times szerint az idő alatt 5000 megrendelés futott be a palackonként 30 dolláros borra, összesen 300 000 dollár értékben.

Az online élő közvetítések népszerűsége Kínában robbanásszerűen megugrott az elmúlt években, mostanra több milliárd dolláros iparággá fejlődött, egyesítve a szórakoztatást és az e-kereskedelmet, a műsorvezetők pedig gyakran élő adásban kínálnak villámajánlatokat a nézőknek. A streamerek mindent eladnak a sminktől kezdve a mosószerig, a legjobbak pedig ezzel évente dollármillókat keresnek. Crazy Brother Yang adását például 15 millióan nézték.

A kosárlabda rendkívül népszerű Kínában, nem kis részben a kínai kosárlegenda, Yao Ming NBA-karrierje miatt. A NBA-ben rengeteg a kínai pénz a szponzori szerződések miatt, aminek megvan a maga kockázata, 2019-ben például a Houston Rockets akkori igazgatója, Daryl Morey került politikai viták kereszttüzébe, miután kiírta Twitterre, hogy egyetért demokráciát követelő hongkongi tüntetőkkel. Emiatt az NBA kínai partnerei felfüggesztették a kapcsolataikat a bajnoksággal, az CCTV kínai állami műsorszolgáltató pedig levette a műsorról a mérkőzések közvetítését.

Morey az eset után bocsánatot kért és törölte a tweetet, az NBA pedig elhatárolódott a bejegyzésététől. Ezen viszont az amerikai és a hongkongi szurkolók háborodtak fel, hogy az NBA behódolt a pekingi cenzúrának.

Videók

Promóció

Az amerikai sportmárka, a Gant bemutatja új férfi illatát

Promóció

Mire kell figyelni snowboard kabát vásárlásakor?

Kép
Jármű

Életmentő Accord és az Év Autója paradoxon - Autóbutik #19

Tragédiába torkollott sütögetés, Zombi hadba indul a vespások ellen, Rudi pedig magára haragítja a villanyautósokat.

Kép
Jármű

A Mikulás meghozta az új Suzuki Swiftet!

A magyar piac egyik kedvenc kisautója immár a hetedik generációval folytatja.

Kép
Jármű

A legmegbízhatatlanabb autók toplistája

Az autó az ingatlan után sokaknak a második legnagyobb értéke, ezért is nagyon bosszantó, ha mindig baj van vele.

Kép
Jármű

Erre a ralis filmre vágytunk, csak nem tudtunk róla

A Race for Glory: Audi vs. Lancia zseniálisnak ígérkezik, a legendás B csoport dicsőségét és megpróbáltatásait idézi fel.

Kép
Szórakozás

150 év után először kelt ki vadon élő kivi Új-Zéland fővárosában

A behurcolt ragadozók miatt a vadon élő kiviket a kihalás fenyegeti.

Kép
Stílus

Miért vadult meg a világ másodjára is egy műanyag tokos órától?

A Moonswatch sikerét ugyan nem sikerült megismételni, de a Swatch második, Blancpainnal közös kollaborációja is nagyot szólt.

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!