Méregzöld méregzsák: elég brutál lett a BMW M4 CS

BMW M4 CS
Forrás: BMW

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!
Facebook
Twitter
Pinterest

A Competition és a CSL közé ékelődik be a legújabb M-es BMW, amelynek sorhatosa két turbóval üvölt.

A BMW még tavaly év elején mutatta be az M3 CS-t, és már akkor is nagy összegben lehetett volna fogadni arra, hogy nemcsak szedánként, hanem kupéként is kapunk ilyen kihegyezett modellt. Ez most meg is történt, hiszen megérkezett az M4 CS, amely bár nem a csúcsot jelenti a palettán, azért szépen beékelődik a Competition és az erősen limitált, mindössze ezer darabban készülő CSL közé.

Ne maradj le cikkeinkről, like-olj minket a Facebookon is!

Követem!

Az M3 CS-ről itt olvashatsz:

Soros hathengeresét két – 2,1 baros nyomással töltő – turbóval fújták meg, így kiadja az 550 lóerőt, pont annyit, mint az M3 CS, valamint hússzal többet, mint az M4 Competition. A csúcsnyomaték 650 newtonméter, ami ráadásul 2750-től 5950-es fordulatszámig megvan. A nyolcfokozatú automata váltóval és az M xDrive összkerékhajtással a 0-100 km/órás sprinthez mindössze 3,4 másodpercre van szükség, a végsebesség pedig picivel még a háromszázat is átlépi: 302 km/h. Ezek a számok szögre megegyeznek az M3 CS-ével.

BMW M4 CS beltér
forrás: BMW
A beltér sportos és modern

Természetesen ehhez a modellhez is specifikusan hangolták a futóművet, elektronikusan szabályozható a lengéscsillapító, meg persze a fékrendszert is az M4 CS karakteréhez igazították. Az összkerékhajtás alapból is hátulhangsúlyos, de 2WD-módba is kapcsolhatunk, olyankor hátul kapar, és még több mókát enged az autó. A kipufogórendszerben megbúvó csappantyúk a kiválasztott menetprogramhoz igazodnak, így Komfortban csöndesebben gurulgathatunk, Sport és Sport+ módban pedig agresszívabb üvöltést hallunk.

A 19 colos első felniken 275/35-ös, a 20-as hátsókon 285/30-as Michelin Pilot Sport Cup 2-esek feszülnek, de aki valamivel kényelmesebb abroncsokat szeretne, annak sem kell felárat fizetnie a változtatásért. A színválaszték egyelőre nem túl gazdag, de mind a Frozen Isle of Man Grün Metallic nevezetű zöld, mind a Riviera Blau kék elég vagány. Az M4 CS júliusban érkezik meg a német piacra, ára pedig 160 ezer euróról, azaz bő 62 millió forintról indul.

Lapozd át a galériát!

Galéria / 120 kép

BMW M4 CS - 2024.

Megnézem a galériát

Videók

Kép
Stílus

Három az egyben! Justin Bieber egy szetten belül rögtön három 2025-ös trendet is hozott

Justin Bieber összeállításának elemei együtt, de akár külön-külön is jó befektetések lehetnek 2025-ben.

Kép
Életmód

Ez az apró szokás segít energikusabbnak maradni reggel

Nem mindegy, mikor kelünk fel – és ezt most nem úgy kell érteni, hogy aki tovább alszik, kipihentebb.

Kép
Szórakozás

Ezzel a feltétellel játszana Marvel-filmben Adrien Brody

A brutalista főszerepéért Oscar-díjra jelölt színészzseni egyáltalán nem zárkózik el a szuperhősfilmektől, de nem vállalna el akármit.

Kép
Tech

Nagyon vagány lett az új porschés Honor-csúcsmobil

A Honor Magic 7 Pro jelentette az alapot a Porsche Design-féle Magic7 Pro RSR-hez.

Kép
Jármű

Chevy kisbuszból készült a legkirályabb hómobil

Talán nem a leggyorsabb, de mindenképpen a legsokoldalúbb, ha a havas akadályok leküzdéséről van szó.

Kép
Szórakozás

10 elképesztően furcsa idegen lény a sci-fi filmek történetéből

Nem minden esetben a külső a fontos, de azért akadnak fantáziadús teremtmények.

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!