"Egész életre szól": a Boss egy sztárokkal teli kampányt indít el világszerte ismert tehetségekkel, amit a corpcore-inspirált öltönyök ihlettek

David Beckham
Forrás: Boss

Tech

A vérnyomásmérők harca: Leteszteltük a Huawei Watch D2 okosórát

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!
Facebook
Twitter
Pinterest

David Beckham első alkalommal jelenik meg a Boss márkával kötött stratégiai partnersége és többéves együttműködése keretében.

Egy sztárokkal teletűzdelt szereplőgárda, új és ikonikus arcokkal, valamint neves és jól ismert tehetségekkel kelti életre a BOSS történetének ezt az izgalmas új fejezetét. A legendás brit futballista és stílusikon, David Beckham az első alkalommal jelenik meg a kampányban, mióta bejelentették a márkával kötött stratégiai partnerségét és tervezési együttműködését. Mellette a nigériai énekes-dalszerző Burna Boy és a dél-koreai színész Lee Jong-suk csatlakoztak a csapathoz, valamint visszatérnek a márka ikonikus arcai, köztük a brazil szupermodell Gisele Bündchen, a legendás Naomi Campbell, aki ebben a szezonban a BOSS Watches, Jewelry és Eyewear márkanagykövete, valamint az olasz teniszező, Matteo Berrettini, aki szintén visszatér, mint a BOSS Watches, Jewelry és Eyewear engedélyezett termékeinek nagykövete.

Ne maradj le cikkeinkről, like-olj minket a Facebookon is!

Követem!
Naomi Campbell
forrás: Boss

A #BeYourOwnBOSS kampány elindítása óta a BOSS arra ösztönzi az embereket, hogy önálló, stílusos és magabiztos életet éljenek. Az előttünk álló őszi/téli szezonra a márka ezt az üzenetet tovább fokozza, hangsúlyozva, hogy a saját hangunk megtalálása és a saját BOSS-unkká válás nem egyszeri elkötelezettség: Ez egy egész életre szóló kihívás.

„Nagy öröm számomra, hogy részt vehetek ebben a BOSS őszi/téli 2024-es kampányban, amely izgalmas kezdetet jelent a hosszú távú nagykövetségemnek a BOSS-szal” – mondta David Beckham.

Az új kampányban a tehetségek – akik a legújabb BOSS stílusokba öltöztek – megosztják azokat az alapelveket, amelyek egész életük során irányt mutattak nekik. A 2024-es őszi/téli kollekció teljes ruhatári választékot kínál minden alkalomra, tökéletesen illeszkedve a 24/7 életstílus igényeihez. A jellegzetes BOSS öltönyök újragondolt, erős, modern sziluetteket kínálnak, amelyek friss perspektívát nyújtanak, és tökéletesen illeszkednek a közelgő hidegebb hónapokhoz. A kampányban láthatjuk, ahogy minden tehetség egyénileg lejegyzi alapelveit. A magas színvonalú irodai környezet és az elegáns öltözékek, valamint a kampány díszletein keresztül kiemelt vállalati vizuális elemek mind a „CorpCore” téma kiterjesztése, amely először a BOSS 2023-as őszi/téli bemutatóján jelent meg tavaly szeptemberben.

Burna Boy
forrás: Boss

A kampányt egy átfogó, 360 fokos marketingkampány támogatja, amely nagyszabású kültéri reklámokkal jelenik meg 29 kulcsfontosságú városban világszerte. Az online térben a BOSS továbbra is aktívan építi rajongói közösségét, új Instagram csatornájának elindításával. Az őszi/téli kampánnyal egyidejűleg induló, folyamatosan aktív megközelítés tovább erősíti a BOSS rajongói bázisát az Instagramon. A Threads platformon a BOSS kulcsfontosságú tehetségekkel készült BTS hangfelvételeket oszt meg, miközben szavazások és kérdések segítségével bevonja a rajongókat, növelve a kampány körüli izgalmat.

Az új 2024-es őszi/téli kollekció 2024. augusztus 28-tól lesz elérhető a BOSS üzletekben világszerte, a boss.com oldalon, valamint a nagykereskedelmi partnereknél.

Lapozd át a galériát is!

Galéria / 12 kép

Boss őszi-téli kollekció 2024.

Megnézem a galériát

Videók

Tech

A vérnyomásmérők harca: Leteszteltük a Huawei Watch D2 okosórát

Kép
Szórakozás

Bruce Willis 10 legjobb filmje, amit bármennyiszer újra tudunk nézni

Összeszedtük kedvenc alkotásainkat a hetvenedik születésnapját ünneplő színésztől.

Kép
Szórakozás

Ezerből tizenhárom: a magyar válogatott emlékezetes meccsei

A törökökkel vívja története ezredik mérkőzését a magyar férfi labdarúgó-válogatott, szemezgettünk az eddigiekből.

Kép
Szórakozás

Eladó a cipő, amiben Kobe Bryant történelmet írt

Egy nagyon szűk elitklubhoz csatlakozott, amikor átlépte a harmincezer pontos álomhatárt. Ez a cipő volt a lábán.

Kép
Tech

Ezért nem kéne elmentened a bankkártyád adatait

Legalábbis nem a böngészőben. Kényelmes megoldás, csak éppen nem a legbiztonságosabb.

Kép
Szórakozás

Ősztől Puma labdákkal játsszák a bajnokikat Szoboszlaiék

A német sportszergyártó lett a Premier League új hivatalos partnere, a Nike-t váltják.

Kép
Szórakozás

Pallós Endre: magyar szakember a hollywoodi produkciók mögött

Szárnyas fejvadász 2049, Dűne, Alien: Romulus – csak három produkció azok közül, amelyeken a Prop Factory Studio csapata is dolgozott.

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!