Type R-különkiadás a Casiótól

Az Edifice Windflow-ból készült egy új különlegesség, a Hondával együttműködésben.
A Casio nemrég dobott piacra egy limitált kiadású Edifice karórát, méghozzá a Hondával együttműködve, a Mugen fennállásának ötvenedik évfordulójára. Természetesen a tuningcégre jellemző színek és motívumok nem hiányoztak, a dizájn biztosan betalált a rajongóknál, ráadásul egészen épeszű árat, 130 ezer forintot kértek érte.
Erről az óráról van szó:
Úgy tűnik, fel is buzdultak a sikeres kollaboráción: elkészült az újabb közös darab, ezúttal is egy Edifice, pontosabban egy Windflow lett a kiindulási alap, a középpontba pedig a leghegyesebb gyári Hondák brandje, a Type R került. A számlap alapmintája méhsejtszerű, tizenkét óránál piros Honda-logó kapott helyet, a segédszámlap pedig az autók fordulatszámmérőit mímeli.

A szíj is elég különleges, de nemcsak a fehér bőr miatt, hanem inkább azért, mert a csuklónkkal érintkező alsó része alcantara borítású, a vörös kontrasztvarrást természetesen szintén az autóipar ihlette, a sportos modellekben is ilyen összeállítással találkozhatunk. A csatra felkerült mind a Honda, mind a Type R felirat.

A tok 47,6 x 48,2 x 11,9 milliméteres, szénszál erősítésű műgyanta, míg a számlap elé zafírüveget választottak. Ahogy a mugenes Casio, úgy ez is megkapta a Smartphone Link funkciót, vagyis Bluetooth-szal hozzákapcsolhatjuk okostelefonunkat, de persze nem okosóráról van szó, ez csupán a pontos idő, valamint az időzóna beállításában segít.

Árban is nagyon közel esik egymáshoz a két hondás Casio, a Edifice Windflow Honda Type R Edition ECB2200HTR-1A típusjelű újdonság mintegy 140 ezer forintnyi dollárért kapható.
Semmi extra részlet, szimplán csak klasszikus! Daniel Craig egy szett erejéig visszatért James Bond stílusához
Daniel Craig annak ellenére, hogy egy ideje már maga mögött hagyta a 007-es karakterét, azért nem teljesen vetette el a klasszikus megjelenések lehetőségét.
Ha a pénz nem számít: ezek a legdrágább autók a magyar piacon
Ezeknek a különlegességeknek az árából akár egy egész flottányi hétköznapi autót is megvehetnél. De ezekre sokkal jobban lehet vágyni.
Az Oscar parádés mesterötöse: csak három filmnek sikerült
Az Oscar-díj történetében van pár emlékezetes tarolás, de az öt főkategóriát csak három produkciónak sikerült megnyernie.
Fókaként énekel Seal ebben a bizarr reklámban
Egyik legismertebb slágerét költötte át a Mountain Dew kedvéért az idei Super Bowlra.
Ezt nézi majd a fél világ: a legjobb Super Bowl-reklámok
A cégek vagyonokat fizetnek azért, hogy az év egyik legnagyobb sporteseményén reklámozzanak. Akkor már a szpot sem lehet akármilyen.
Életük baklövése? Színészek, akik visszautasítottak egy Oscar-díjas szerepet
Ezeknek az Oscar-díjas filmeknek a sorsa egészen másként is alakulhatott volna!