Motorsportos vagányságot mutatott a Casio

Az idén ötvenéves japán óramárkánál kedvelik a hasonló együttműködéseket, most a Honda versenyrészlege a partner.
A fennállása ötvenedik évfordulóját éppen idén ünneplő Casiótól már korábban is több olyan izgalmas kollaborációt láttunk, amelyben autó- vagy motorgyártó volt a partnerük. Emlékezhetünk a Toyota Land Cruiser inspirálta Mudmanre, vagy tavaly őszről a Honda Type-R előtt tisztelgő Edifice Windflow-ra.
Itt pedig a Mugen jubileumára kiadott Edifice-ról olvashattok:
Most ezt a hagyományt folytatják egy újabb karórával, méghozzá ezúttal a Honda Racing Corporation, röviden a HRC, azaz a Honda gyári motorsportrészlegének oldalán. Ezúttal az Edifice Sospensione volt az alap, az ECB2000HR-1A modellen a szürke karbonmintán kívül a piros-fehér-kék színkombináció az uralkodó, a számlapon pedig természetesen a HRC logója is helyet kapott.
A tokhoz és a lünettához rozsdamentes acélt és szénszálas műanyagot használtak fel, a számlapot tükröződésmentes zafírüvegen keresztül figyelhetjük. Az Alcantara szíj kívül kék, belül piros, ezen is ott van a HRC emblémája, az igazán látványos elemet azonban nem ezek, hanem a dombornyomott hajtórúd és szelep jelentik. Az órát a nap energiája tölti, a beígért vízállóság pedig 10 bar, illetve száz méter.
Ami a funkciókat illeti, 38 időzónát tud a különkiadású karóra, van benne stopper, visszaszámláló, mér köridőt és részidőt. Egy napra akár öt ébresztőt is beállíthatunk, plusz az egész órákat is jelzi. A számlapot és a kis digitális kijelzőt külön led világítja meg, a naptár 2099-ig teljesen automatikusan számol. Telefonunkhoz Bluetooth-on párosíthatjuk – persze nem okosóráról van szó, de ez a funkció a pontos idő folyamatos frissítéséhez és a köridők elmentéséhez is hasznos lehet.
A HRC-s Edifice Sospensione ára 400 dollár, ami átszámolva úgy 156 ezer forintnak felel meg.
Nézd csak meg jobban a galériában!
Minden idők 10 legjobb kalandfilmje a közönség szerint
Abban megegyezhetünk, hogy egytől egyig klasszikusok, amiket bármikor érdemes újranézni.
Neil Armstrong arany Omegája a történelem csodás darabkája
Egy huszonhat darabos különkiadás része volt ez a 18 karátos Speedmaster Professional.
A Bugatti Tourbillon is lehet még vadabb: íme!
A Bugatti új hipersportautója eleve a világ összes pénzébe kerül, de persze, hogy ezt is lehet még fokozni. Például az Équipe Pur Sang csomaggal.
Kiadatlan dalokat lopott Eminemtől – börtönbe kerülhet
Majdnem tizenöt évig dolgozott a rappernek, akár ugyanennyi időt is eltölthet a rács mögött az egykori alkalmazott.
Extravagáns csoda a Richard Mille új Ferrari-órája
Az RM 43–01 Tourbillon Split-Seconds Chronograph Ferrari a két márka együttműködésének legújabb gyümölcse.
Már most odaadhatjuk a McLarennek az F1-es világbajnoki címet?
George Russell szerint igen, de Andrea Stella szavai sem biztatóak a többi csapatra nézve.