Páncélautó igen: éjjellátóval és paprikaspray-vel támad a Rezvani 1000 lóerős szörnye
Az új Rezvani Beasthez olyan extrákat lehet rendelni, amikről el sem akarjuk hinni, hogy valódiak. Pedig de.
Jármű
Half11: nagyon nyers, de pont ettől kívánatos
Az Oil Stain Lab autóját a Le Mans-i 24 órás inspirálta, leginkább egy Porsche 911-re hasonlít, de közben teljesen saját tervezés.
Jármű
Mi baj lehet: 1000 lóerős V8-as egy '69-es Chargerben
A Ringbrothers szereti feszegetni a határokat, ezúttal egy hétliteres, kompresszoros Hellephant V8-as köré építettek brutális autót.
Jármű
Ez itt az utolsó belső égésű motoros Jaguar sportautó
Ha búcsúzni kell, akkor tegyük legalább kompresszoros V8-cal, szólhatott a jelszó. Az F-Type ZP Edition egy korszak végét jelenti.
Jármű
Szívó V8 és VTEC a Hondától – de nem autóba
Az ötliteres nyolchengerest nem a következő Civic Type-R-be lógatják bele: ez egy csónakmotor, amit épp most mutattak be Genfben.
Jármű
GTD: nem dízel, hanem a legdurvább Mustang
Ez most a legerősebb, leggyorsabb és legdrágább utcai Mustang. A GT3 versenyautóra épül, de bizonyos értelemben még többet tud.
Jármű
Eladó a Halálos rémületben Bond-autója
Timothy Dalton ebben a moziban játszotta el először James Bondot, az Aston Martin V8 sokáig egy múzeumban állt.
Jármű
Hétliteres V8, de könnyebb, mint egy MX-5
A nagyszerű Formula–1-es autótervező, Steve Nichols a nyolcvanhoz közel sem lazít: itt a Nichols N1A, amire nem nehéz vágyni.
Jármű
Hová tűnt Damon Hill? Talán a Cobrájával autózott
A Formula–1 korábbi világbajnoka 2001-ben vette ezt a különleges AC Cobrát, amelyet hétvégén Goodwoodban árvereznek el.
Jármű
Mint egy falat kenyér: végre 2300 lóval is elérhető a Gemera
A Koenigsegg Gemera a svéd gyártó első négyüléses modellje, inkább GT, mint szupersportkocsi. Mégsem szúrhatják ki a vevők szemét 1700 lóerővel.
Jármű
V12 nélkül is bitang az Aston Martin DB12
Bemutatta a DB11 utódját az Aston Martin: nyolc hengerrel is erősebb, mint az előd tizenkettővel.
Jármű
V8 a kocka-Volvóban! Téglára ennél jobban még nem vágytunk
Paul Newmantől amúgy sem álltak távol a svéd trezorok, de ez neki is meglepetés volt.
Jármű
1040 lóerővel búcsúzik a V8-as Challenger
A Dodge-nál reszeltek a klasszikus, nyolchengeres izomautóknak, de azért hangosan köszönnek, amikor kilépnek a szobából.
Jármű
Horgászcsónak, amerikai módra túltolva
1200 lóerővel tudja a kötelezőt: megreggelizel Miamiban, aztán az ebédet már a Bahamákon fogyasztod - a menü pedig lehet az, amit út közben fogtál.
Jármű
E-Ray: megérkezett az első hibrid Corvette, de a V8 még marad
A Corvette életben maradásához szükség van a változásra. Két dologtól viszont biztosan nem kell félni: hogy gyenge vagy lassú lenne.
Otthon
Ennél menőbb bútor kevés van: Ferrari-motorból üvegasztal
Egykor egy 360-ban üvöltött a V8-as, most pedig attól csodálatos, hogy egy helyben áll. És egy kicsit más az egész, mint a legtöbb hasonló dohányzóasztal.
Jármű
A Jaguar búcsúzik a V8-tól: Type-F 75
Bemutatták a Jaguar F-Type 75-öt, ami a cég utolsó belső égésű sportautója, utána átállnak teljesen az elektromos autózásra.