V8

Kép
Jármű

Páncélautó igen: éjjellátóval és paprikaspray-vel támad a Rezvani 1000 lóerős szörnye

Az új Rezvani Beasthez olyan extrákat lehet rendelni, amikről el sem akarjuk hinni, hogy valódiak. Pedig de.

Kép
Jármű

Half11: nagyon nyers, de pont ettől kívánatos

Az Oil Stain Lab autóját a Le Mans-i 24 órás inspirálta, leginkább egy Porsche 911-re hasonlít, de közben teljesen saját tervezés.

Kép
Jármű

Mi baj lehet: 1000 lóerős V8-as egy '69-es Chargerben

A Ringbrothers szereti feszegetni a határokat, ezúttal egy hétliteres, kompresszoros Hellephant V8-as köré építettek brutális autót.

Kép
Jármű

Ez itt az utolsó belső égésű motoros Jaguar sportautó

Ha búcsúzni kell, akkor tegyük legalább kompresszoros V8-cal, szólhatott a jelszó. Az F-Type ZP Edition egy korszak végét jelenti.

Kép
Jármű

Szívó V8 és VTEC a Hondától – de nem autóba

Az ötliteres nyolchengerest nem a következő Civic Type-R-be lógatják bele: ez egy csónakmotor, amit épp most mutattak be Genfben.

Kép
Jármű

GTD: nem dízel, hanem a legdurvább Mustang

Ez most a legerősebb, leggyorsabb és legdrágább utcai Mustang. A GT3 versenyautóra épül, de bizonyos értelemben még többet tud.

Kép
Jármű

Eladó a Halálos rémületben Bond-autója

Timothy Dalton ebben a moziban játszotta el először James Bondot, az Aston Martin V8 sokáig egy múzeumban állt.

Kép
Jármű

Hétliteres V8, de könnyebb, mint egy MX-5

A nagyszerű Formula–1-es autótervező, Steve Nichols a nyolcvanhoz közel sem lazít: itt a Nichols N1A, amire nem nehéz vágyni.

Kép
Jármű

Hová tűnt Damon Hill? Talán a Cobrájával autózott

A Formula–1 korábbi világbajnoka 2001-ben vette ezt a különleges AC Cobrát, amelyet hétvégén Goodwoodban árvereznek el.

Kép
Jármű

Mint egy falat kenyér: végre 2300 lóval is elérhető a Gemera

A Koenigsegg Gemera a svéd gyártó első négyüléses modellje, inkább GT, mint szupersportkocsi. Mégsem szúrhatják ki a vevők szemét 1700 lóerővel.

Kép
Jármű

V12 nélkül is bitang az Aston Martin DB12

Bemutatta a DB11 utódját az Aston Martin: nyolc hengerrel is erősebb, mint az előd tizenkettővel.

Kép
Jármű

V8 a kocka-Volvóban! Téglára ennél jobban még nem vágytunk

Paul Newmantől amúgy sem álltak távol a svéd trezorok, de ez neki is meglepetés volt.

Kép
Jármű

1040 lóerővel búcsúzik a V8-as Challenger

A Dodge-nál reszeltek a klasszikus, nyolchengeres izomautóknak, de azért hangosan köszönnek, amikor kilépnek a szobából.

Kép
Jármű

Horgászcsónak, amerikai módra túltolva

1200 lóerővel tudja a kötelezőt: megreggelizel Miamiban, aztán az ebédet már a Bahamákon fogyasztod - a menü pedig lehet az, amit út közben fogtál.

Kép
Jármű

E-Ray: megérkezett az első hibrid Corvette, de a V8 még marad

A Corvette életben maradásához szükség van a változásra. Két dologtól viszont biztosan nem kell félni: hogy gyenge vagy lassú lenne.

Kép
Otthon

Ennél menőbb bútor kevés van: Ferrari-motorból üvegasztal

Egykor egy 360-ban üvöltött a V8-as, most pedig attól csodálatos, hogy egy helyben áll. És egy kicsit más az egész, mint a legtöbb hasonló dohányzóasztal.

Kép
Jármű

A Jaguar búcsúzik a V8-tól: Type-F 75

Bemutatták a Jaguar F-Type 75-öt, ami a cég utolsó belső égésű sportautója, utána átállnak teljesen az elektromos autózásra.