Egy E46 M3-nál vagányabb a másfél
Lenny Karenski megtanult hegeszteni, hogy saját magának készíthesse el a világ legmenőbb utánfutóját.
Láttunk már olyat a történelemben, hogy valaki olyan súlyos autóbolond legyen, hogy még az utánfutóját is a kocsijához igazítsa. Egyik kedvencem hasonló műfajban a Wartburg versenyautót szállító Wartburg tréler, de erős versenyző a nyergesvontatóvá alakított Volkswagen T1 busz, ami természetesen egy másik T1-est húz maga után.
Ne maradj le cikkeinkről, like-olj minket a Facebookon is!
Követem!Íme, erről beszélek:
Viszont amit Amerikában csinált Lenny Karenski, minden elismerést megérdemel. Egy 2011-es BMW 5 GT-ről, azaz a pre-óriáshódfog éra talán legkevésbé esztétikus BMW-jéről váltott egy 2002-es E46 M3-ra, ami minden szempontból védhető csere, nemcsak szebb, vezetési élményben is többet ad az utóbbi. Ráadásul az E46-ok ma már akár kisebb motorokkal is igazi modern klasszikusok, a szebb példányokat nagyon megbecsüli a piac. Egy nagy hátránya azért volt Lenny számára: kicsinek bizonyult a raktere.
Na, nem arra kell rögtön gondolni, hogy befogta volna kőműves- vagy szobafestő munkákra a csodálatos kupét. Szívesen jár viszont pályanapokra, de a szükséges felszerelés és a szerelt kerekek együtt már túlmutattak az M3 rakodási kapacitásán. Fejébe vette, hogy utánfutót köt a BMW után, de nem akart ám valami abszolút tájidegen torzszülöttel mutatkozni, inkább elhatározta, hogy készít egy tökéletesen passzolót.
Lakóhelyétől nem messze beiratkozott egy suliba, hogy megtanuljon hegeszteni és egyéb fémmegmunkálási feladatokat elvégezni. De ez csak az első lépés volt, kellett még alapanyag is. Talált a neten egy üres M3 Convertible-karosszériát 800 dollárért, csakhogy úgy tizennégy órányi autóútra hirdették. Sikerült viszont megegyeznie az eladóval: lealkudta 500 dollárra az árat, bérelt egy trélert, és elhozta a kasznit. A számára szükségtelen részeket kiárulta, abból vissza is jött a vételár, majd munkához látott. Előre egy Nissan Frontier (a Navara ottani megfelelője) platóajtaját szerelte fel, az összekapcsoláshoz szükséges alkatrészeket Hollandiából szerezte, és persze kellett egy vonóhorog is.
Olyan őrületesen sok rakteret amúgy nem nyert az akcióval, pusztán magát a második M3 csomagtartóját: a többi rendelkezésre álló helyet két ülés és egy használható vászontető foglalja el. Így a pályanapokon kényelmesen tud pihengetni, bármikor van árnyék a feje fölött. Miután mindennel elkészült, profira bízta a fényezést, az utánfutó ugyanolyan színben pompázik, mint az M3-as, és nem csoda, hogy mind az utcán, mind a rendezvényeken sokan megnézik.
Három az egyben! Justin Bieber egy szetten belül rögtön három 2025-ös trendet is hozott
Justin Bieber összeállításának elemei együtt, de akár külön-külön is jó befektetések lehetnek 2025-ben.
Ez az apró szokás segít energikusabbnak maradni reggel
Nem mindegy, mikor kelünk fel – és ezt most nem úgy kell érteni, hogy aki tovább alszik, kipihentebb.
Ezzel a feltétellel játszana Marvel-filmben Adrien Brody
A brutalista főszerepéért Oscar-díjra jelölt színészzseni egyáltalán nem zárkózik el a szuperhősfilmektől, de nem vállalna el akármit.
Nagyon vagány lett az új porschés Honor-csúcsmobil
A Honor Magic 7 Pro jelentette az alapot a Porsche Design-féle Magic7 Pro RSR-hez.
Chevy kisbuszból készült a legkirályabb hómobil
Talán nem a leggyorsabb, de mindenképpen a legsokoldalúbb, ha a havas akadályok leküzdéséről van szó.
10 elképesztően furcsa idegen lény a sci-fi filmek történetéből
Nem minden esetben a külső a fontos, de azért akadnak fantáziadús teremtmények.