Jármű
A nyers pickup vadiúj köntösben: Ford Ranger PHEV


Ellentmondást nem tűrő pickup nyers, férfias életérzéssel. Strapabíró igásló, takarékos üzemeltetéssel. Tökéletes munkaeszköz. Mit szólsz, ha azt mondjuk, mindezt megkapod egy plug-in hibridtől? Sőt, még többet is!
A Ford Ranger nem véletlenül számít évek óta Európa legkedveltebb pickupjának: sokoldalúsága, munkabírása vagány formával és pazar felszereltséggel párosul. Súlyos rakományt szállítanál? Vontatnod kell? Úttalan utakat küzdesz le? Hétvégén a munkásbakancsot lerúgva a családdal, barátokkal vágsz neki az ismeretlennek? Mindig számíthatsz rá. Mit változtat ezen, ha a dízelt hibridre cseréled?
Teljesítmény, kompromisszumok nélkül
Kár lenne tagadni, amikor férfiak egymás közt autókról beszélgetnek, nem a színek, hanem a számok kerülnek előtérbe: lóerő, newtonméter, literek. A kategóriájában egyedülálló Ranger PHEV ezen a téren sem hagy cserben: 2,3-as EcoBoost benzinesét 75 kW-os villanymotor támogatja meg, így 281 lovas az összteljesítménye, amihez a modellben soha korábban nem látott, 697 Nm nyomaték társul – ha netán egy hegyet kellene elhúzni, pont elég lesz. A 43 kilométeres elektromos hatótáv pedig éppúgy jól jön a napi ingázáshoz, mint az európai nagyvárosok környezetvédelmi zónájában.

Zúgjon egyszerre a brigád minden szerszáma
Ha te magad minden pillanatban készen állsz, akkor nem tűröd, hogy egy rossz szerszám, hibás eszköz vagy áramszünet hátráltasson. Az e-4WD összkerékhajtással nem kell azon agyalnod, odaérsz-e időben. Csak kiválasztod a megfelelő menetmódot, legyen szó csúszós útról, laza talajról vagy vontatásról, a többit a Ranger PHEV oldja meg, mindig pont az optimális nyomatékot juttatva a kerekekre. Közel egy tonnát pakolhatsz fel, vagy ha ez sem elég, három és felet köthetsz a pickup után, a hatékonyság alacsonyabb üzemeltetési költségekkel párosul.
Az egyik legnagyobb okosság viszont a Pro Power Onboard. A platón kiépített áramforrások 2,3 vagy 6,9 kilowattig terhelhetők, így nem kell külön generátorral foglalni a rakteret. Távol a városi infrastruktúrától is gond nélkül mehet akár egyszerre is a sarokcsiszoló, a fúrógép, a betonkeverő és a munkalámpa. Ha ezek után már csak egy kávét innál, főzd le bátran, még az is belefér!

Pihenni csak aktívan
Nem lehet mindig dolgozni, időnként nemcsak a Ranger 11,8 kilowattórás akkuját kell feltölteni, hanem a sajátjaidat is. Egy jó kis hegyi tekeréshez nyugodtan feldobhatod a platóra a bringákat, az e-bike-ok töltését is bárhol el tudod intézni. A hétvégi pecatúrához mögé akaszthatod a csónakot, és azzal sem lesz gondod, hogy a mobilhűtőnek és az elektromos főzőlapnak honnan szerzel áramot. EV-módban ráadásul nem pöfögöd tele a természetet, nem riasztod el a halakat.
Az új Ford Ranger PHEV mindent tud, amit egy Rangertől megszoktál – és még annál is többet!

Jármű
A nyers pickup vadiúj köntösben: Ford Ranger PHEV

Promóció
A Depeche Mode dobosa is színpadra lép a 101 Hang Special Tribute koncerten

Promóció
Edifier R1280DB: amikor a hang is stílust ölt
Ha Jacob Elordit kérdezed, idén ősszel a mokaszin a legmenőbb cipő
Jacob Elordi egyik kedvenc cipője ráadásul könnyen téliesíthető is.
Végre egy Ferrari-átépítés, amitől nem borzongunk
Az olasz sportkocsigyártó autóihoz nehéz úgy nyúlni, hogy ne legyen a vége szentségtörés, de ezt a GTC4 Lussót azért meghajtanánk.
Elkényezteti a gamereket jövőre a Valve
A 2022-ben piacra dobott Steam Deck után most három izgalmas, új eszközzel indítanak egész pályás letámadást.
Még idén összecsaphat Anthony Joshuával Jake Paul
Mike Tyson után egy újabb nagy skalpot gyűjtene be a youtuberből lett bunyós, de ez azért nehezebb meccsnek ígérkezik.
Resident Evil: új mobiljáték érkezik néhány napon belül
A Resident Evil: Survival Unit a legendás horror franchise legújabb mobiljátéka, és most hivatalosan is bejelentették a megjelenési dátumát.
Lottón lehet sírhelyet nyerni Jim Morrison és Oscar Wilde mellé
Párizsban morbid, de izgalmas nyereményjátékot hirdettek. Pénz helyett végső nyughelyet lehet nyerni.







