Limitált és szuperdrága az eddigi legerősebb Harley

Harley-Davidson CVO Road Glide RR
Forrás: Harley-Davidson

Promóció

Rejtett technológia, valódi kényelem – eljött a hétköznapi innovációk korszaka

Promóció

A Samsung Valódi Quantum Dot technológiája egyedi QLED élményt teremt

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!
Facebook
Twitter
Pinterest

Noha ez a kategória nem elsősorban a lóerőkről és a sebességről szól, egy kis vitamin soha nem jön rosszul. Ezt tudja a CVO Road Glide RR.

RR – azaz Race Replica. Több olyan sportmotornál is látjuk ezt a jelölést, amelyek valamilyen szinten, legalább lélekben kötődnek a versenysporthoz. Egy Harley-Davidson esetében azonban meglepőnek tűnhet, pedig a CVO Road Glide RR nevében ott figyel. Nemcsak azért hiteles ez a két betű itt, mert az eddigi legerősebb Harley-val van dolgunk, hanem azért is, mert valóban a King Of The Baggers versenysorozatban induló gép inspirálta, annak utcai változatát készítették el.

Az újdonság 131 köbhüvelykes, azaz 2147 köbcentiméteres V2-es blokkja 153 lóerőt és 204 newtonmétert tud – ha a hengerszám nem is, de a többi adat pár évvel ezelőtt még simán elment egy középkategóriás személyautónál. Esztergált hengerfejekkel, vadonatúj vezérműtengelyekkel és titán Akrapovic-kipufogórendszerrel hegyezték ki ilyenre a Road Glide RR-t. A hatfokozatú Racing King váltó pedig éppúgy a versenymotorról jön, mint a minden paraméterében állítható Öhlins futómű, 43 milliméteres fordított villával elöl, Screamin’ Eagle Remote Reservoir rugóstagokkal hátul.

Nem valami visszafogott a GP4-RX fékrendszer sem a Brembótól: elöl négy darab 32 milliméteres dugattyú préseli a 320-as tárcsákhoz a betéteket, hátul szintén négydugattyús nyereg kapott helyet egy 300 milliméteres tárcsával. Mondjuk, a 356 kilogrammos menetkész tömeget meg kell állítani valahogyan, az igaz. Ráadásul ez a tömeg úgy jött össze, hogy a karosszériaelemek oldaldobozostul szénszálas műanyagból készültek, és amit csak lehetett, alumíniumból vagy titánból munkáltak meg.

Az RR-változat ára sem szerény, bőven rádupláz a szériamodellére a maga 110 ezer dolláros cédulájával. Ez valamivel több, mint 40 millió forintot jelent átszámolva, viszont idehaza álmodozni sem érdemes. Ugyanis kizárólag az USA-ban forgalmazzák a 131 darabos limitált szériát, de ott is csak a kiemelt márkakereskedések kapnak belőle.

Ne maradj le cikkeinkről, like-olj minket a Facebookon is!

Követem!

Galéria / 24 kép

Harley-Davidson CVO Road Glide RR

Megnézem a galériát

Videók

Promóció

Rejtett technológia, valódi kényelem – eljött a hétköznapi innovációk korszaka

Promóció

A Samsung Valódi Quantum Dot technológiája egyedi QLED élményt teremt

Kép
Szórakozás

10 érdekesség az óriáspandákról, amiről talán nem is hallottál

Ki nem találnád, hány kilogramm bambuszt képesek befalni egy nap alatt.

Kép
Tech

A Little Nightmares III hidegrázósnak ígérkezik, de a rajongók nemcsak a játéknak örülhetnek a közeljövőben

A rémálmok univerzuma képregények lapjaira is átköltözik, de a játék még saját animációs filmet is kap.

Kép
Jármű

Vízre bocsátották a világ legnagyobb vitorlás jachtját

A 220 méter hosszú Orient Express Corinthian hamarosan teljesen elkészül, de első útjára csak jövőre indul.

Kép
Szórakozás

Pharrell platformján döntött rekordot egy Jordan-kártya

Egy 1986-os Fleer sportkártyáért fizetett valaki 2,5 millió dollárt. De persze nem akármilyen kártyáról van szó.

Kép
Szórakozás

10 megoldatlan történelmi rejtély, ami lázban tartja a kutatókat

Bármennyire is törekszünk a kérdések megválaszolására, olykor még a válaszok is csak újabb kérdéseket szülnek.

Kép
Szórakozás

Sztárgázsi toplista: Scarlett Johansson lett minden idők legjobban fizetett színésze

Nagyot kaszált új filmjével, magyar átlagbér mellett tízmillió hónapot kellene dolgozni, hogy elérjük eddigi mozis jövedelmét.

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!