Promóció
Ilyen a Sanlorenzo új csúcsmodellje

Bár öt méterrel rövidebb, mint amit Mészáros Lőrincnek eladtak, de kialakítása miatt tágasabb.
Ha valamiben jó az olasz ipar, az a szórakoztatás. Nem baj ha elrepül egy henger az Alfa Romeo GTV6 motorjából, vagy beragad a kuplung, a nap végén jól szórakoztunk. Ahogy az autógyártásban, úgy a jachtépítésben is megkerülhetetlenek az olaszok, a két legnagyobb luxusjacht építő vállalat (Azimut Benetti, Ferretti csoport) is olasz - igaz, a világ 20 legnagyobb jachtja között a németek a felülreprezentáltak. A Sanlorenzo nincs ott a legnagyobbak között, de nem új nevek a szakmában, 1958 óta gyártanak 12 és 75 méter közötti luxushajókat.

Nemrég állt szolgálatba legfrissebb zászlóshajójuk, az 57Steel My Alma. Szokatlan zászlóshajó ez, hiszen van ennél nagyobb is a jelenlegi kínálatban, a 62Steel, de az 57Steel tud valamit, amit más hajók nem: 57 méteres hossza lehet, hogy nem a legnagyobb, de ügyes tervezéssel olyan nagy teret és szolgáltatásokat nyújt, mint egy nagyobb modell. Kisebb testvére, az 52Steel és a nagyobb, 62Steel között olyan átmenet, ami kevés kompromisszummal jár. Rokonaihoz képest hasznosabban használja a főfedélzetet, legalábbis az utasok szempontjából. Elvettek a kormányállásból, a nagyobb tulajdonosi kabin és VIP kabin kedvéért.
Ezekkel együtt a jacht 6 szobája 12 vendég befogadására alkalmas a 12 fős személyzet mellett.

A szobákat úgy kell elképzelni, mint egy jobbféle villa helységeit, tágas térrel és pazar kilátással, a személyzet tagjai között pedig van barisától a masszőrig mindenki, plusz a kapitány. Ha sikerül felkelnünk az ágyból, akkor több medence közül válogathatunk, a legjobb választás a tat felőli legnagyobb, üvegaljú medence. Mögötte és a test oldalán könnyen varázsolhatunk mesterséges vízpartokat is a kihajtható elemekkel. Ha pedig meguntuk a medencében ázást, akkor a méretes garázsból jetskitől a hétméteres hajóig mindenből válogathatunk. Elméletben bárhová mehetünk az 57Steellel, mert az acél hajóteste alkalmas a nyílt óceánok meghódítására is.

Bernardo Zuccon csapata, a Zuccon International Project rajzolta meg kívülről a hajót, míg belsőépítészkedni a Vickers Studio jött. Zuccon szerint elég amibiózus volt, hogy egy 1050 bruttó regisztertonnás vízi járművet tervezzenek, ami hozza a nagyobb hajók kényelmét és hangulatát.
A Vickers Studio a megrendelő igényeit szolgálta ki: egy világos, otthonos belső teret hoztak össze a megrendelőnek és családjának. Külön kérésre került a hajótestbe edzőterem, mozi és masszázsszoba is. A Sanlorenzo 57Steel My Alma csak egy a tervezett öt 57Steel közül. Ebből kettő már elkészült, a második darabot a Monaco Yacht Show-n mutatják be.
A focicsapat menedzsere Patek Philippe-re és Teslára szórta a lopott pénzt
Közel nyolcmilliárd forintnyi dollárt sikkasztott el, amit aztán nem sikerült jól befektetni.
Elon Musk azonnal kirúgatná a Disney vezérigazgatóját, mert az nem hirdet nála
Elon Musk továbbra is csúcsformában van, pedig az elmúlt hetekben is nagyot ment.
A Cybertruck még Porschét vontatva is lenyomott egy Porschét
Pedig a 911-es nem is húzott maga után Cybertruckot.
Mohó volt a tulaj, rajta maradt a törött Lamborghini
Senki nem adta meg a vágyott 1,5 millió dollárt, 1,35-ért meg hülye lett volna odaadni.
13 óra, amiből kiderül, hogy tart ma az óraipar
Összeszedtük az idei év legfontosabb újdonságait, amelyekből kiderül, mit gondolnak a világról a gyártók.
Három új Marvel-sorozat jön a Disney Plusra
Két spinoffot és egy animációs szériát kapunk, az egyik már januárban megérkezik.