Promóció
Ilyen a Sanlorenzo új csúcsmodellje
Bár öt méterrel rövidebb, mint amit Mészáros Lőrincnek eladtak, de kialakítása miatt tágasabb.
Ha valamiben jó az olasz ipar, az a szórakoztatás. Nem baj ha elrepül egy henger az Alfa Romeo GTV6 motorjából, vagy beragad a kuplung, a nap végén jól szórakoztunk. Ahogy az autógyártásban, úgy a jachtépítésben is megkerülhetetlenek az olaszok, a két legnagyobb luxusjacht építő vállalat (Azimut Benetti, Ferretti csoport) is olasz - igaz, a világ 20 legnagyobb jachtja között a németek a felülreprezentáltak. A Sanlorenzo nincs ott a legnagyobbak között, de nem új nevek a szakmában, 1958 óta gyártanak 12 és 75 méter közötti luxushajókat.
Ne maradj le cikkeinkről, like-olj minket a Facebookon is!
Követem!Nemrég állt szolgálatba legfrissebb zászlóshajójuk, az 57Steel My Alma. Szokatlan zászlóshajó ez, hiszen van ennél nagyobb is a jelenlegi kínálatban, a 62Steel, de az 57Steel tud valamit, amit más hajók nem: 57 méteres hossza lehet, hogy nem a legnagyobb, de ügyes tervezéssel olyan nagy teret és szolgáltatásokat nyújt, mint egy nagyobb modell. Kisebb testvére, az 52Steel és a nagyobb, 62Steel között olyan átmenet, ami kevés kompromisszummal jár. Rokonaihoz képest hasznosabban használja a főfedélzetet, legalábbis az utasok szempontjából. Elvettek a kormányállásból, a nagyobb tulajdonosi kabin és VIP kabin kedvéért.
Ezekkel együtt a jacht 6 szobája 12 vendég befogadására alkalmas a 12 fős személyzet mellett.
A szobákat úgy kell elképzelni, mint egy jobbféle villa helységeit, tágas térrel és pazar kilátással, a személyzet tagjai között pedig van barisától a masszőrig mindenki, plusz a kapitány. Ha sikerül felkelnünk az ágyból, akkor több medence közül válogathatunk, a legjobb választás a tat felőli legnagyobb, üvegaljú medence. Mögötte és a test oldalán könnyen varázsolhatunk mesterséges vízpartokat is a kihajtható elemekkel. Ha pedig meguntuk a medencében ázást, akkor a méretes garázsból jetskitől a hétméteres hajóig mindenből válogathatunk. Elméletben bárhová mehetünk az 57Steellel, mert az acél hajóteste alkalmas a nyílt óceánok meghódítására is.
Bernardo Zuccon csapata, a Zuccon International Project rajzolta meg kívülről a hajót, míg belsőépítészkedni a Vickers Studio jött. Zuccon szerint elég amibiózus volt, hogy egy 1050 bruttó regisztertonnás vízi járművet tervezzenek, ami hozza a nagyobb hajók kényelmét és hangulatát.
A Vickers Studio a megrendelő igényeit szolgálta ki: egy világos, otthonos belső teret hoztak össze a megrendelőnek és családjának. Külön kérésre került a hajótestbe edzőterem, mozi és masszázsszoba is. A Sanlorenzo 57Steel My Alma csak egy a tervezett öt 57Steel közül. Ebből kettő már elkészült, a második darabot a Monaco Yacht Show-n mutatják be.
Megjelent az InStyle MEN őszi-téli száma: középpontban a generációs örökség!
Név, ami kötelez, de súlya van. Utat mutat, meghatározza a jövőd, de egyben keserédes terhet, nagy elvárásokat és megfelelési vágyat is helyezhet a válladra, ha egy legendát kell folytatni.
„A kíváncsiság, a kitartás és a bizalom a génjeinkben van” – interjú: Béres Marcell
Szinte egyidős a Béressel, csupán kétéves volt, amikor a gyógyszergyár megalakult. Kérdeztük családról, karrierről, hitvallásról és innovációról.
Amerika választ: íme, a legjobb filmek a témában
Az Egyesült Államok igazi nagyhatalom, elnöke nagyon fontos személy. Így hát sokszor feltűnik a vásznon is.
A Xiaomi autója döntött rekordot a Nürburgringen
Ezzel az elektromos SU7 Ultra lett a leggyorsabb négyajtós az emblematikus versenypályán. Illetve csak majdnem.
Kétmillió dolláros jegyet is árulnak a Tyson-Paul bokszmeccsre
Ennyiért persze már nemcsak egy jó helyet kapsz az AT&T Stadiumban, járnak mellé egészen prémium szolgáltatások is.
Trónok harca film érkezik a mozikba
A hivatalos bejelentés még várat magára, de a hírek szerint szép csöndben már dolgoznak egy egész estés filmen.