Promóció
Az Audi Quattro mindenhol elmegy. Hát akkor ez?

Ahol a legendás összkerékhajtás már nem elég, ott jönnek a hernyótalpak.
Legendákat zengenek az Audi összkerékhajtásáról, amit a gyártó Quattrónak nevezett el. Persze nem is teljesen alaptalan a sok dicséret, a jó hírnevet elsősorban a hosszmotoros modellek Torsen-rendszerű differenciálművel megvalósított négykerékhajtásának köszönhetik. Rengeteg olyan videó kering az interneten, amikor ezek az Audik lehetetlennél lehetetlenebb helyeken kapaszkodnak fel, hagyják faképnél a riválisokat, vagy éppen bajba jutott buszokat, kamionokat húznak ki az árokból, hóból, akármiből. Itt van az egyik legismertebb összeállítás:
Erre joggal lehet büszkének lenni, viszont természetesen van az a terep, az a környezet, ahová már ez is kevés. És mit csinál az egyszeri Audi-őrült, ha nem akar szégyenben maradni? Hernyótalpakat szerel az autójára. Oké, talán nem mindenki tesz ilyet, de a Quattromognál a srácok eleve az összkerekes Audik megszállottjai, sok elborult gépet építettek már, miért ne lehetne összehozni egy ilyet is?

A kiindulási alap egy 1990-es évjáratú Coupé S2 Quattro volt, ami alapvetően a B3-as szériára épül műszakilag, de külsőre már a frissebb, B4-es sorozat jegyeit viseli, úgy mint például a motorháztetővel együtt felnyíló hűtőmaszkot. Az S2 volt a legerősebb változat a Coupék között, 2,2-es öthengerese 220 és 230 lóerős változatban létezett, amihez rendes, 309, illetve 350 newtonméteres nyomaték is társult.
Az autó először évekkel ezelőtt csak egy tizenöt centis emelést kapott, majd tulajdonosa és építője, Kirk eladta. Akkoriban a cél részben az alkatrészekkel való kísérletezgetés, részben pedig a Quattromog vállalkozás népszerűsítése volt. Később viszont visszavásárolta az Audit, és mivel a hómobilozás régóta foglalkoztatta, úgy döntött, hernyótalpakat szerel fel. A kocsit ellátta snorkellel, gallytörővel, meg egy komolyabb reflektorsorral is. Most már csak azt az egy darab pótkereket magyarázza meg valaki! Kirk azt mondja, az első út meglepően jól sikerült, a Quattro nagyszerűen teljesített.

Ha valakinek nem lenne meg a jelenet, a Taxi 3-ban Daniel és Émilien a Peugeot 406-osnak egy hasonlóan hernyótalpas kivitelével kergette a síelő rosszfiúkat, azt az autót a márka sochaux-i múzeuma előtt állították ki:
Tanuld meg az alapokat a Driving Campen! Éles helyzetben ez sokkal drágább lenne!
A 4 órás Alap Tréninget elsősorban azoknak a vezetőknek ajánljuk, aki eddig még nem jártak vezetéstechnikai tréningen. Profi tréner irányításával száraz és csúszós úton egyaránt, saját autóddal sajátíthatod el a biztonságos vezetéshez szükséges alapvető készségeket. Csúszik? Sodródik? Alul-vagy túlkormányzott? Tanuld meg kezelni! Urald az autód, érezd az utat!
Quattromog
Olyan magasra jutott ez a Porsche, ahol még nem járt autó
Egyetlen szárazföldi jármű sem mászott még fel olyan magasra, mint ez a módosított Porsche 911, ráadásul nem is Dakarról van szó.
Günzer Tamás lett az Év Bortermelője Magyarországon
A díj nem egy bor kiváló minőségének elismerését jelenti, hanem a több éven át tartó, kiemelkedő teljesítményért ítélik oda.
Soha nem volt ilyen drága az arany
Megdőlt a 2020-as csúcs, és további drágulás várható.
Filléres építés méregdrágán: Deus W650
A kultikus Deus egyik korai építését árverezte el a Bonhams aukciós ház.
Három egészen elképesztő új Breitling
Az autós vonatkozású Top Time sorozatba érkezett három tourbillonos modell.
Ismét betalált Szoboszlai a Liverpoolban
Küzdelmes mérkőzést nyert meg a Liverpool, a magyar középpályás a 94. percben lőtt a hálóba.