Promóció
Csak első pillantásra tűnik egyszerűnek a Louis Vuitton új órája

A Voyager Skeletonba egyedi szerkezet került, melynek a hídjai a márka logóját adják ki. Nem is akárhogyan.
Bár a Louis Vuitton utazóládákkal majd táskákkal kezdte a bizniszt, mostanra a karóra részlegük is komolyan vehető, véletlenül sem keverendő össze a különböző divatórákkal. Az LVMH csoport részeként olyan márkákkal rokonok, mint a Bulgari, a Hublot, a TAG Heuer vagy a Zenith, és rendszeresen állnak elő az órás szakma szemszögéből nézve is egészen elképesztő időmérőkkel. Az olyan agyeldobós különlegeségek után, mint a Tambour Opera Automata, a Tambour Fiery Heart vagy a Carpe Diem, egészen szerénynem tűnik a nemrég bemutatott Voyager Skeleton.

Nincs benne a számlapot életre keltő automaton szerkezet - mi több, számlapja sincs -, nem zenéli el a pontos időt, sokkal visszafogottabb, viszont ahogy a fent említett különlegességek, a Voyager Skeleton is direkt ehhez az órához fejlesztett szerkezetet kapott.
A nagy trükk benne a szkeletálás módja, úgy alakították ki a csapágylemezt és a hidakat, hogy egyszerre három célnak is megfeleljenek:
1. Működőképesnek kell maradnia. Az elsődleges funkciót, az idő kijelzését el kell látnia.
2. Kirajzolja a Louis Vuitton jól ismert logóját, az LV feliratot.
3. Mindemellett a dizájn egységes legyen, mind részleteiben, mind összhatásban megfeleljen az elvárásoknak.

A Voyager Skeletonba épített LV60-nak keresztelt szerkezet nagyon szép lett, a bonyolult, geometrikus vázszerkezethez remekül passzol a monokróm hangulat: a tok platina, a belső alkatrészek pedig ródium bevonatot kaptak. Mindössze 150 darab készül belőle, melyek bérgyártásban a neuchâteli székhelyű Le Cercle des Horlogers műhelyéből kerülnek ki. Az óragyártás ezen szintjén nem csak a legkisebb részletek kidolgozása döbbenetes, hanem az árak is: a Louis Vuitton Voyager Skeleton 55 ezer dollárba, azaz 18 millió forintba kerül.
Nézd meg a részleteit, és érteni fogod, mi kerül ennyibe!
Olyan magasra jutott ez a Porsche, ahol még nem járt autó
Egyetlen szárazföldi jármű sem mászott még fel olyan magasra, mint ez a módosított Porsche 911, ráadásul nem is Dakarról van szó.
Günzer Tamás lett az Év Bortermelője Magyarországon
A díj nem egy bor kiváló minőségének elismerését jelenti, hanem a több éven át tartó, kiemelkedő teljesítményért ítélik oda.
Soha nem volt ilyen drága az arany
Megdőlt a 2020-as csúcs, és további drágulás várható.
Filléres építés méregdrágán: Deus W650
A kultikus Deus egyik korai építését árverezte el a Bonhams aukciós ház.
Három egészen elképesztő új Breitling
Az autós vonatkozású Top Time sorozatba érkezett három tourbillonos modell.
Ismét betalált Szoboszlai a Liverpoolban
Küzdelmes mérkőzést nyert meg a Liverpool, a magyar középpályás a 94. percben lőtt a hálóba.