Promóció
Dollármilliárdos biznisz lett a férfi szépségápolás

Harminc év alatt dőltek le a falak, mostanra pedig évente körülbelül 80 milliárd dollárt hoz a férfi szépségápolás.
A férfi szépségápolás - szaknyelven: grooming - egyre nagyobb piac, ráadásul folyamatosan nő: 2021-ben globálisan 74,8 milliárd dolláros üzlet volt, 2022-ben már 80 milliárd dolláros forgalmat bonyolítottak, a becslések szerint 2028-ra pedig 115 milliárd dolláros üzletág lesz.
A CNN járt utána, hogy miként jutottunk el a "fiam, ha nem férnek el a piperecuccaid a szappantartón, akkor buzi vagy"-tól addig, hogy a férfi szépségiparra a tőzsdei tőkealapok elemzői is felkapják a fejüket.
Az első áttörést a 90-es évek jelentette, amikor a Gillette elképesztő marketingkampányt indított világszerte, amihez olyan sztárokat igazolt le, mint David Beckham. Ekkoriban jelentek meg az úgynevezett "férfias illatok", és a szépségápolást elkezdték átpozicionálni, hogy ne számítson nőies elfoglaltságnak.
A grooming üzletág felfutásában jellemzően európai és amerikai hírességek működtek közre, de a legnagyobb profit a közel-keletről és Kínából érkezik. A hírességek és a nagy cégek kampányai mellett újabban a Tiktok hatását szokták magasztalni, ahol egy év alatt 389%-kal nőtt a #mensikncare és a #menskincareroutine hashtaggel ellátott videók nézettsége.
A különböző kozmetikumok mellett a szépészeti beavatkozások száma is látványosan megnőtt, az Amerikai Plasztikai Sebészek Társasága beszámolója szerint az elmúlt 20 évben 99%-kal nőtt a férfi páciensek száma - igaz, ezek jellemzően nem sebészeti kezelések voltak, hanem Botox-szal és más töltőanyagokkal való kezelések.
A focicsapat menedzsere Patek Philippe-re és Teslára szórta a lopott pénzt
Közel nyolcmilliárd forintnyi dollárt sikkasztott el, amit aztán nem sikerült jól befektetni.
Elon Musk azonnal kirúgatná a Disney vezérigazgatóját, mert az nem hirdet nála
Elon Musk továbbra is csúcsformában van, pedig az elmúlt hetekben is nagyot ment.
A Cybertruck még Porschét vontatva is lenyomott egy Porschét
Pedig a 911-es nem is húzott maga után Cybertruckot.
Mohó volt a tulaj, rajta maradt a törött Lamborghini
Senki nem adta meg a vágyott 1,5 millió dollárt, 1,35-ért meg hülye lett volna odaadni.
13 óra, amiből kiderül, hogy tart ma az óraipar
Összeszedtük az idei év legfontosabb újdonságait, amelyekből kiderül, mit gondolnak a világról a gyártók.
Három új Marvel-sorozat jön a Disney Plusra
Két spinoffot és egy animációs szériát kapunk, az egyik már januárban megérkezik.