Promóció
Retró NBA-logókkal védi a telefonodat a Casetify

Már javában zajlik a rájátszás az észak-amerikai profi ligában, pont jókor jöttek ezek a tokok.
Nem újdonság már az NBA és a Casetify közötti együttműködés: ez már a harmadik közös kollekciójuk. Az idei kosárlabda-szezon rájátszására kiadott telefontokok a retró jegyében készültek, már amennyire retrónak számít a kilencvenes-kétezres évek fordulója. Nekem például az az időszak volt maga a kosárlabda, de ha jobban belegondolok, valóban eltelt már bő két évtized azóta.

Az említett időszak, valamint a Hardwood Classics stílusában készülő sorozatba nemcsak a most futó playoff csapatai kerültek be, így vehetünk tokot a Philadelphia 76ers, a Boston Celtics, a Los Angeles Lakers mellett Chicago Bulls-dizájnnal is. Többféle kivitelből lehet választani, van, amelyik a csapatlogót hordozza magán, és van, amelyikre egyszerre több együttes címere is felkerült matricás stílusban, de a Larry O'Brien-trófeát is viszontláthatjuk.

Ami a tokok funkcionális részét illeti, a Casetify Impact, Ultra Impact, Clear és Bounce nevű modelljeiből egyaránt készülnek NBA-s kiadások. Nemcsak iPhone-ra (a X-ig visszamenőleg), hanem több Samsung modellre és Google Pixelekre passzoló darabok is kaphatók, sőt Apple Airpodsokat is öltöztethetünk kosaras színekbe. Az árak a telefon típusától és az alaptoktól függően 52 és 82 dollár, vagyis úgy 18 és 28 ezer forint között szóródnak.
Életmentő Accord és az Év Autója paradoxon - Autóbutik #19
Tragédiába torkollott sütögetés, Zombi hadba indul a vespások ellen, Rudi pedig magára haragítja a villanyautósokat.
A Mikulás meghozta az új Suzuki Swiftet!
A magyar piac egyik kedvenc kisautója immár a hetedik generációval folytatja.
A legmegbízhatatlanabb autók toplistája
Az autó az ingatlan után sokaknak a második legnagyobb értéke, ezért is nagyon bosszantó, ha mindig baj van vele.
Erre a ralis filmre vágytunk, csak nem tudtunk róla
A Race for Glory: Audi vs. Lancia zseniálisnak ígérkezik, a legendás B csoport dicsőségét és megpróbáltatásait idézi fel.
150 év után először kelt ki vadon élő kivi Új-Zéland fővárosában
A behurcolt ragadozók miatt a vadon élő kiviket a kihalás fenyegeti.
Miért vadult meg a világ másodjára is egy műanyag tokos órától?
A Moonswatch sikerét ugyan nem sikerült megismételni, de a Swatch második, Blancpainnal közös kollaborációja is nagyot szólt.