Elszállt a 611 órás mentés: a No Man's Sky fejlesztője megjavította

Képkocka a játékból
Forrás: Hello Games

Promóció

A jól öltözött férfiak titkai: kabátok és dzsekik, amelyek lenyűgöznek

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!
Facebook
Twitter
Pinterest

Ez aztán a támogatás: a No Man's Sky egyik fejlesztője egy 611 órás, sérült mentést javított – részben saját érdekében is.

Elég bosszantó lehet, ha egy hiba miatt néhány percnyi előrehaladást elveszítünk egy számítógépes játékban. De még ennél is rosszabb lehet a helyzet: Martin Griffiths, a No Man's Sky motorjáért felelős brit Hello Games stúdió egyik fejlesztője egy, az X platformon közzétett bejegyzésben több száz órás sérült mentésekről számolt be.

Ne maradj le cikkeinkről, like-olj minket a Facebookon is!

Követem!

Elmondása szerint a rekord több mint 4000 óránál áll. Azt, hogy ezeket a mentéseket sikerült-e kijavítania, Griffiths nem írja. De konkrétan egy 611 órás sérült mentést sikerült helyreállítania.

Eközben egy kis betekintést enged a kulisszák mögé arról, hogyan kezeli ezeket a helyzeteket a Hello Games – és milyen előnyökkel jár ez a stúdió számára. Griffiths elmondása szerint az ilyen módon elküldött fájlokat ellenőrzik. A hozzá eljuttatott mentés egy reprodukálható hibát tartalmazott, amelyet körülbelül fél tucatszor jelentettek neki. A stúdió ügyfélszolgálata is megvizsgálta az ügyet.

A mentés kijavításának ígérete mellett Griffiths szeretné megtalálni és megoldani a játékban lévő alapvető hibát is. Ez hosszú távon minden játékosnak hasznára válik.

"Csak annyit szeretnék hozzátenni, hogy ez csak a 20 platformkombináció egyike – a komplexitás elképesztő, ezért bízzanak benne, hogy mindent megjavítunk, amit csak tudunk" – teszi hozzá Griffiths.

A Hello Games egyébként éppen kiadott egy ingyenes frissítést további tartalmakkal a No Man's Sky-hoz. A The Cursed nevű patch többé-kevésbé Halloweenhez illően egy olyan kalandot kínál, amelyben a valóság és az idő hirtelen megváltozik, ehhez társulnak ijesztő elemek és egyéb szellemszerű jelenségek.

Light No Fire procedurálisan generált égitesttel

A Hello Games jelenleg egy új játékon is dolgozik, amelyet 2023 végén jelentettek be Light No Fire címmel. A No Man's Sky-hoz hasonlóan a tartalom procedurális generálása fontos elem.

Ugyanakkor csak egyetlen bolygót vagy holdat fognak újra és újra létrehozni – de eddig nem látott részletességgel. A stúdió elmondása szerint már közel hat éve dolgoznak a Light No Fire-ön. Egyelőre csak annyi ismert, hogy lesz PC-s verzió, de a konzolos megjelenés is valószínű. Pontos dátumok még nincsenek.

(A cikk eredetileg a német golem.de oldalon jelent meg.)

Videók

Promóció

A jól öltözött férfiak titkai: kabátok és dzsekik, amelyek lenyűgöznek

Kép
Stílus

Stílusos keretekből 2025-ben sem lesz hiány: 5 napszemüvegtrend férfiaknak

Mutatjuk is, hogy idén milyen napszemüvegek érnek meg egy próbát!

Kép
Jármű

Alonso is aláírta ezt az őrületesen ritka Aston Martint

A DBR22-ből csupán néhány darab létezik világszerte, ez a példány viszont még ebben a mezőnyben is különlegesnek számít.

Kép
Szórakozás

Soha nem fizettek annyit Kobe-ereklyéért, mint ezért a mezért

Kobe Bryant újoncmeze szerénytelen összegért talált gazdára, de még így is elmaradt az előzetes becslésektől.

Kép
Életmód

Csendes kirúgás? Létezik, és talán téged is érint

Ha ezeket a jeleket tapasztalod, lehet, hogy már tőled is megválni készülnek a főnökeid.

Kép
Jármű

Ez a kicsi méregzsák lesz minden idők legdrágább Renault-ja

Megnyílt az előrendelés a Renault 5 Turbo 3E elektromos hot hatchre, az árából viszont egy Porsche 911 Carrerát is kaphatnánk.

Kép
Stílus

Az Adidas Samba már a múlt? Ez a cipő lehet az új sláger

Az egyszerű, minimalista cipő hatalmas siker, de most egy másik modell veheti át tőle a stafétát.

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!