Fizetnél 675 milliót egy nevenincs sportkocsiért?
Az Oil Stain Lab új szupersportautójának tudása meggyőzőnek tűnik, de elég-e ez ahhoz, hogy vevőket csalogasson.
A tradicionális sportkocsigyártók és az aránylag frissnek mondható márkák közt is szép számmal akadnak olyanok, akiknek az újdonságait mindig kiéhezve várja a közönség. A zömében igen limitált példányszámú autókat már a megjelenés napján elkapkodják, mindegy mennyibe kerülnek. Sőt, talán még az is mindegy, mit tudnak, hiszen a rengeteg lóerő, a kiváló aerodinamika és a sokszor jövőbemutató hajtásmódok általában adottak, de a vevők többsége mindezt úgysem használja ki soha. Vagy a garázsban polírozgatja évekig-évtizedekig a különleges gépet, vagy olyan helyen villant vele, ahol hasonlóan tehetős cimborái látják.
De vajon akkor is működik-e a dolog, ha a szupersportautó technikája igen ütős, a neve viszont nem valami ismerős? Hamarosan kiderül, ugyanis az Oil Stain Lab minden bizonnyal kimeríti a radar alatt repülő név kritériumát. Igaz, Ilya és Nikita Bridan a megrögzött autóbolondok számára messze nem ismeretlen.
Ne maradj le cikkeinkről, like-olj minket a Facebookon is!
Követem!Tavaly mi is írtunk Half11 prototípusukról:
Most még tovább mentek, és bemutatták a HF–11 nevű projektet. A stílus kissé hasonló, ezúttal is a retrós megjelenés mellett döntöttek, de mindezt immár futurisztikus jegyekkel is ötvözték. A szénszálas karosszériát egy szintén szénszálas monocoque vázra húzták rá, a beltérben pedig a karbon mellett a titán és az alcantara a meghatározó.
Noha jelen pillanatban úgy fest, nem egy gyártásra kész modellről van szó, azért érdemes szólni a hajtásláncokról is. A tervek szerint a Bridan ikrek többféle motorral is kínálják majd a HF–11-et. Lesz például egy 12 ezerig forgó, üvöltő hathengeres bokszer léghűtéssel, a klasszikus Porschék szellemiségét idézve, ám nem ilyen régi egységeket újítanak fel, hanem Indycar-mérnökökkel közösen fejlesztenek saját, 4,5 literes szívómotort, 650 lóerő körüli teljesítménnyel. Ennél jóval erősebb, 860 lóerő körüli lehet majd a tisztán elektromos Thunder-Volt, amelyhez nem kapunk majd hangszóróból érkező szintetikus motorhangokat, hanem a villanymotorok zaját lehet hallani menet közben. Hatos kézi váltót mindkettőhöz párosítanak.
A benzinmotor tesztjeit jövőre kezdhetik meg, az első kész HF–11-eket pedig várhatóan 2026-ban szállítják le a vevőknek. Az első tizenegy vásárló – miután letette a szükséges előleget – részt vehet a versenypályás menetpróbákon is, valamint véleményezheti a jövőbeli modellek terveit is egy korai fázisban, tehát Bridanék nagyon okosan igyekeznek élő kapcsolatot kialakítani az ügyfelekkel, erősíteni a személyes bevonódást, hiszen érzik, valami extrát kell nyújtaniuk azért, hogy a kevésbé ismert márkanév ellenére is hajlandóak legyenek leszurkolni 1,85 millió dollárt, azaz úgy 675 millió forintot egy-egy kocsiért.
Nézd meg a HF-11-et a galériában:
Klímaváltozás? Ezek a sztárok úgy repkedtek, mintha nem lenne holnap
Volt, aki közel hárommillió liternyi üzemanyagot égetett el, és sajnos elég komoly a verseny az élbolyban.
Elvis nászútjáról híres ez a Palm Springs-i luxusotthon
Elvis és Priscilla itt töltötték a mézesheteket 1967-ben, most 3,7 milliárdért eladó a csodás fekvésű villa.
Már jövőre érkezhet a Microsoft következő generációs konzolja
Legalábbis a pletykák szerint, ezzel a lépéssel pedig jócskán megelőznék a vetélytárs Sonyt a piacon.
A Villám nem jön be a csajoknak – ezért bukhatott a film
Az Ezra Miller nevével fémjelzett Flash – A Villám rendezője elmondta, szerinte miért lett óriási bukás a szuperhősfilm.
A 2025-ös év színe a Mocha Mousse! Íme, 10 darab, ami ennek az árnyalatnak a szellemében született
A Pantone 2025-re is egy izgalmas színt választott!
Bruce Willis diagnózisa óta először mutatkozott nyilvánosan
Egyenruhásoknak köszönte meg az erőfeszítéseket, amelyeket a Los Angeles-i tűzvész elleni védekezésben tesznek.