Zseniális imázsfilmmel csábítja Norvégia a turistákat

Oslo látképe
Forrás: Another Simon / Pixabay

Promóció

Rejtett technológia, valódi kényelem – eljött a hétköznapi innovációk korszaka

Promóció

A Samsung Valódi Quantum Dot technológiája egyedi QLED élményt teremt

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!
Facebook
Twitter
Pinterest

Iróniával teli videójuk úgy vonzza az utazókat Oslóba, hogy közben nem is javasolják, hogy odamenjenek.

A mai világban kis túlzással bármikor bárhová elutazhatunk, számos országba még csak útlevélre sincs szükség, és persze a repjegy is olcsó. Éppen ezért viszont nehezebb kiemelkedniük a tömegből a célpontoknak, mindenképpen ki kell találniuk valami frappánsat, újszerűt, ha magukhoz szeretnék csábítani a turistákat. Tavaly például a svédek kampányoltak azzal, hogy ne keverje őket senki Svájccal.

Ne maradj le cikkeinkről, like-olj minket a Facebookon is!

Követem!

Itt lehet megnézni a videót:

Olvasd el ezt is!

Most egy másik észak-európai ország, Norvégia járatta csúcsra az iróniát, méghozzá a VisitOSLO marketingügynökség készített rendhagyó reklámfilmet a norvég főváros számára. Ebben egy Halfdan nevű férfi (akit igazából Bendik Aunan) a főszereplő, ő értetlenkedik folyton azon, hogy vajon miért lehet olyan népszerű Oslo, ő maga biztosan nem menne oda, ha nem ott élne.

Íme, a reklámfilm:

Ezekkel az ironikus megjegyzésekkel persze valójában Oslo vonzerejére világít rá, hiszen kiderül, hogy a város könnyedén bejárható akár gyalog is, barátságos, a múzeumokban vagy éppen az éttermekben sem kell folyton várakozni, hogy bejussunk, és a környezet is mesébe illő. Miközben a narratíva az, hogy ugyan már, ki akarja mindezt, a nézőben szépen lassan felépül a vágy, hogy meglátogassa a várost.

Az ügynökség egyik marketingmenedzsere elmondta, az önirónia oly jellemző a norvégokra, ám ennek ellenére is bátor vállalkozás volt erre építeni egy globális kampányt. Szerinte Oslo jelentős változáson ment keresztül az elmúlt évtizedekben, értékei azonban sokak előtt rejtve maradnak. Szakértők szerint egyébként a film vonzereje az önazonosság, az utazók ugyanis szeretnek érzelmileg is azonosulni az úti céljukkal. A hírek szerint működik is a dolog, ugyanis megnőtt az érdeklődés Norvégia iránt.

Videók

Promóció

Rejtett technológia, valódi kényelem – eljött a hétköznapi innovációk korszaka

Promóció

A Samsung Valódi Quantum Dot technológiája egyedi QLED élményt teremt

Kép
Szórakozás

10 érdekesség az óriáspandákról, amiről talán nem is hallottál

Ki nem találnád, hány kilogramm bambuszt képesek befalni egy nap alatt.

Kép
Tech

A Little Nightmares III hidegrázósnak ígérkezik, de a rajongók nemcsak a játéknak örülhetnek a közeljövőben

A rémálmok univerzuma képregények lapjaira is átköltözik, de a játék még saját animációs filmet is kap.

Kép
Jármű

Vízre bocsátották a világ legnagyobb vitorlás jachtját

A 220 méter hosszú Orient Express Corinthian hamarosan teljesen elkészül, de első útjára csak jövőre indul.

Kép
Szórakozás

Pharrell platformján döntött rekordot egy Jordan-kártya

Egy 1986-os Fleer sportkártyáért fizetett valaki 2,5 millió dollárt. De persze nem akármilyen kártyáról van szó.

Kép
Szórakozás

10 megoldatlan történelmi rejtély, ami lázban tartja a kutatókat

Bármennyire is törekszünk a kérdések megválaszolására, olykor még a válaszok is csak újabb kérdéseket szülnek.

Kép
Szórakozás

Sztárgázsi toplista: Scarlett Johansson lett minden idők legjobban fizetett színésze

Nagyot kaszált új filmjével, magyar átlagbér mellett tízmillió hónapot kellene dolgozni, hogy elérjük eddigi mozis jövedelmét.

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!