Zseniális imázsfilmmel csábítja Norvégia a turistákat

Oslo látképe
Forrás: Another Simon / Pixabay

Tech

A vérnyomásmérők harca: Leteszteltük a Huawei Watch D2 okosórát

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!
Facebook
Twitter
Pinterest

Iróniával teli videójuk úgy vonzza az utazókat Oslóba, hogy közben nem is javasolják, hogy odamenjenek.

A mai világban kis túlzással bármikor bárhová elutazhatunk, számos országba még csak útlevélre sincs szükség, és persze a repjegy is olcsó. Éppen ezért viszont nehezebb kiemelkedniük a tömegből a célpontoknak, mindenképpen ki kell találniuk valami frappánsat, újszerűt, ha magukhoz szeretnék csábítani a turistákat. Tavaly például a svédek kampányoltak azzal, hogy ne keverje őket senki Svájccal.

Ne maradj le cikkeinkről, like-olj minket a Facebookon is!

Követem!

Itt lehet megnézni a videót:

Olvasd el ezt is!

Most egy másik észak-európai ország, Norvégia járatta csúcsra az iróniát, méghozzá a VisitOSLO marketingügynökség készített rendhagyó reklámfilmet a norvég főváros számára. Ebben egy Halfdan nevű férfi (akit igazából Bendik Aunan) a főszereplő, ő értetlenkedik folyton azon, hogy vajon miért lehet olyan népszerű Oslo, ő maga biztosan nem menne oda, ha nem ott élne.

Íme, a reklámfilm:

Ezekkel az ironikus megjegyzésekkel persze valójában Oslo vonzerejére világít rá, hiszen kiderül, hogy a város könnyedén bejárható akár gyalog is, barátságos, a múzeumokban vagy éppen az éttermekben sem kell folyton várakozni, hogy bejussunk, és a környezet is mesébe illő. Miközben a narratíva az, hogy ugyan már, ki akarja mindezt, a nézőben szépen lassan felépül a vágy, hogy meglátogassa a várost.

Az ügynökség egyik marketingmenedzsere elmondta, az önirónia oly jellemző a norvégokra, ám ennek ellenére is bátor vállalkozás volt erre építeni egy globális kampányt. Szerinte Oslo jelentős változáson ment keresztül az elmúlt évtizedekben, értékei azonban sokak előtt rejtve maradnak. Szakértők szerint egyébként a film vonzereje az önazonosság, az utazók ugyanis szeretnek érzelmileg is azonosulni az úti céljukkal. A hírek szerint működik is a dolog, ugyanis megnőtt az érdeklődés Norvégia iránt.

Videók

Tech

A vérnyomásmérők harca: Leteszteltük a Huawei Watch D2 okosórát

Kép
Szórakozás

Bruce Willis 10 legjobb filmje, amit bármennyiszer újra tudunk nézni

Összeszedtük kedvenc alkotásainkat a hetvenedik születésnapját ünneplő színésztől.

Kép
Szórakozás

Ezerből tizenhárom: a magyar válogatott emlékezetes meccsei

A törökökkel vívja története ezredik mérkőzését a magyar férfi labdarúgó-válogatott, szemezgettünk az eddigiekből.

Kép
Szórakozás

Eladó a cipő, amiben Kobe Bryant történelmet írt

Egy nagyon szűk elitklubhoz csatlakozott, amikor átlépte a harmincezer pontos álomhatárt. Ez a cipő volt a lábán.

Kép
Tech

Ezért nem kéne elmentened a bankkártyád adatait

Legalábbis nem a böngészőben. Kényelmes megoldás, csak éppen nem a legbiztonságosabb.

Kép
Szórakozás

Ősztől Puma labdákkal játsszák a bajnokikat Szoboszlaiék

A német sportszergyártó lett a Premier League új hivatalos partnere, a Nike-t váltják.

Kép
Szórakozás

Pallós Endre: magyar szakember a hollywoodi produkciók mögött

Szárnyas fejvadász 2049, Dűne, Alien: Romulus – csak három produkció azok közül, amelyeken a Prop Factory Studio csapata is dolgozott.

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!