Promóció
A Veyront is lenyomta a 911 Dakar a Nordschleifén – kis trükkel

A 911 Dakar az a Porsche, amely mindenen átmegy, közben pedig pokoli gyors. Éppen ezt használta ki a rendhagyó gyors köre során.
A nürburgringi köridő vitathatatlanul presztízskérdés az autógyártóknak. Számos kategóriában hajszolják a rekordokat, jelenleg az utcai autók mezőnyében 6 perc 30 másodperc a csúcs, amit a Mercedes-AMG One futott, az abszolút legjobb pedig még erre is bő egy percet vert: a Porsche 919 Hybrid Evo LMP1-es versenyautó 5 perc 19 másodperccel minden mást toronymagasan felülmúlt. A jó köridőhöz elengedhetetlen a pálya kitűnő ismerete, azonban most egy kifejezetten rendhagyó eredmény született.
A német Sport Auto magazin csapata egy 911 Dakart választott fegyveréül – ez az a Porsche, amely emelt hasmagasságával és terepes gumijaival mindenen átgázol, ráadásul nem is lassan, mert háromliteres, hathengeres bokszermotorját két turbó fújja 480 lóerősre, ehhez tartozik 570 newtonméteres csúcsnyomaték is, meg rajtprogram, és minden, amire legtöbbünknek soha nem lesz igazán szüksége. Egy ilyen kocsi egy dologra azért csak mérsékelten alkalmas: a versenypályás rekorddöntögetésre.
Csakhogy a stáb kifejezetten az autó erényeire épített, amikor összerakta a tökéletesen tökéletlen kört: minden lehetséges részen levágták a kanyarokat, ahol csak előnyt lehetett kovácsolni a pályaelhagyásból, megtették. Normál esetben a füvön átvágásnak több hátránya lenne, mint amennyi előnyt kovácsolhatunk belőle, de a Dakart végtére is terepre tervezték. Nyilván ehhez is kellett egy profi pilóta, a választás Christian Gebhardtra esett, akinek nemcsak Porschéval, hanem AMG-Mercedesszel és Ferrarival is vannak hét perc alatti körei a Zöld Pokolban. Az utcai autós rangsor top tízes listáján kétszer is szerepel a neve, tehát tud egyet s mást a pályáról.
Végül tényleg minden lehetőséget kihasznált a méterek elcsalására. Igénybe vette a szervizutakat, az egyik leghíresebb kanyart, a Karussellt egy az egyben ki is hagyta, végül 7:39.40-nél állt meg a stopper. Olyan ellenfeleket gyűrt le ezzel, mint a Bugatti Veyron, a Mercedes-Benz SLS AMG (egyaránt 7:40), a Chevrolet Corvette C6 ZR1 (7:41.50), vagy a BMW M4 CS (7:42). Nyilván egy ilyen mókázás soha nem kerül be a hivatalos eredménylistába, de talán még maradt benne néhány másodperc, amit le lehetne faragni. Íme, videón az őrület:
A focicsapat menedzsere Patek Philippe-re és Teslára szórta a lopott pénzt
Közel nyolcmilliárd forintnyi dollárt sikkasztott el, amit aztán nem sikerült jól befektetni.
Elon Musk azonnal kirúgatná a Disney vezérigazgatóját, mert az nem hirdet nála
Elon Musk továbbra is csúcsformában van, pedig az elmúlt hetekben is nagyot ment.
A Cybertruck még Porschét vontatva is lenyomott egy Porschét
Pedig a 911-es nem is húzott maga után Cybertruckot.
Mohó volt a tulaj, rajta maradt a törött Lamborghini
Senki nem adta meg a vágyott 1,5 millió dollárt, 1,35-ért meg hülye lett volna odaadni.
13 óra, amiből kiderül, hogy tart ma az óraipar
Összeszedtük az idei év legfontosabb újdonságait, amelyekből kiderül, mit gondolnak a világról a gyártók.
Három új Marvel-sorozat jön a Disney Plusra
Két spinoffot és egy animációs szériát kapunk, az egyik már januárban megérkezik.