Utcán talált 13 millió: bő húsz éve az utcán kallódott ez a Porsche 911 Targa

Porsche 911 Targa Párizs utcáiról
Forrás: Aguttes

Promóció

A messzi-messzi galaxis új időszakát tárja elénk a Star Wars: Az akolitus

Promóció

Renault Scenic E-Tech, a család új kedvence

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!
Facebook
Twitter
Pinterest

Ezt az 1971-es Porsche 911 Targát a kilencvenes években hagyta valaki az út szélén Párizsban, most megmenekülhet.

Nem is olyan ritka, hogy egy-egy autó garázsban vagy pajtában rejtőzve vár jobb sorsra. Nincsenek szem előtt, ha a tulajdonossal bármi történik, sokáig maradhatnak bezárva. Na, de egy nagyvárosban, ahol nap mint nap elhaladnak mellettük százak, ezrek? Erre is van példa, mondjuk ez az első generációs Porsche 911 Targa 1971-ből: ízlés kérdése, kinek melyik változat tetszik a legjobban, de a targatetős mindig is igazi különlegességnek számított, 1967-ben dobta először piacra a Porsche a modellt, ez a narancssárga szín pedig kimondottan keresett a gyűjtők körében.

Ne maradj le cikkeinkről, like-olj minket a Facebookon is!

Követem!
Porsche 911 Targa Párizs utcáiról hátsó kép
forrás: Aguttes
Közel sem makulátlan, de nem is rozsdaboglya

Ez a konkrét példány 1976-tól párizsi illetőségű kocsi volt, ám a kilencvenes években magára hagyták a francia fővárosban. Az okokról, körülményekről nem sokat tudni. Talán ellopták és pihentették, vagy a tényleges tulajdonosát érte baj, de a jelek szerint utána nagyon sokáig nem kereste senki a Porschét. Az időjárás viszontagságainak végig ki volt téve, de szerencsére egyéb behatások elkerülték: például felhergelt tüntetők sem gyújtották vagy borították fel. A kétezres évek elejéig parkolóházba szállították, mostanáig ott is maradt.

Porsche 911 Targa Párizs utcáiról belső tér
forrás: Aguttes
Fekete belső, nem is olyan rossz állapotban

Az Aguttes aukciósház kínálatában bukkant fel, azt írják róla, hogy jelentős felújításra szorul, egyebek mellett a karosszéria is igényli a gondoskodást – de ez egyáltalán nem meglepő ilyen előélet mellett. A Signal Orange fényezés eredeti, ehhez fekete belső párosul, a sárga első lámpatestek mellé pedig kiegészítő fényszórókat is felszereltek korábban. Azonban a motor már nem a gyári, egy picivel idősebb, 1970-es gyártású 911 E 2.2-ből került át a 2195 köbcentis, hathengeres bokszer.

Emiatt persze kevésbé értékes, mint a teljesen eredeti darabok, de azért így is biztosan lesz rá vevő, aki akár teljes restaurálást, akár valamilyen komolyabb építést tervez. Az ára azért ezzel együtt sem filléres, akár 35 ezer eurót, vagyis úgy 13 millió forintot is megérhet a becslések szerint.

Videók

Promóció

A messzi-messzi galaxis új időszakát tárja elénk a Star Wars: Az akolitus

Promóció

Renault Scenic E-Tech, a család új kedvence

Kép
Szórakozás

Afrikai kisgyermekből nemzetközi fitneszsztár és Will Smith edzője

A fitneszipar az egyik leggyorsabban változó iparág a világon, ahol nem könnyű állócsillagnak lenni. Ulisses Jr.-nak kemény munkával sikerült.

Kép
Életmód

Ez a 4 kérdés megmutatja, vannak-e gondjaid az alkohollal

Egy pszichiáter mutatott rá: ha erre a négy kérdésre igennel válaszolsz, akkor érdemes lehet foglalkozni a problémával.

Kép
Szórakozás

Meghalt a kosárlegenda, akiről az NBA-logót mintázták

A Los Angeles Lakers legendája, Jerry West 86 éves volt.

Kép
Szórakozás

Az olimpiák magyar legendái, akikre büszkék vagyunk

Hamarosan megkezdődnek a XXXIII. nyári olimpiai játékok küzdelmei Párizsban, de az elmúlt 128 évből is van bőven kire büszkének lennünk.

Kép
Tech

Light Phone 3: az anti-okostelefon

A Light Phone harmadik generációja egy olyan eszköz, ami eltér a modern okostelefonoktól, és tudatosan mellőzi azok megoldásait.

Kép
Szórakozás

Ezt tuti nem szúrtad ki eddig! Ezek a Disney-karakterek kiköpött másai a szinkronhangjaiknak

Persze nem mindig egyértelmű hogy kiről is van szó, de amint megtudjuk, fejünkhöz kapunk, mennyire nyilvánvaló volt a hasonlóság.

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!