Utcán talált 13 millió: bő húsz éve az utcán kallódott ez a Porsche 911 Targa

Porsche 911 Targa Párizs utcáiról
Forrás: Aguttes

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!
Facebook
Twitter
Pinterest

Ezt az 1971-es Porsche 911 Targát a kilencvenes években hagyta valaki az út szélén Párizsban, most megmenekülhet.

Nem is olyan ritka, hogy egy-egy autó garázsban vagy pajtában rejtőzve vár jobb sorsra. Nincsenek szem előtt, ha a tulajdonossal bármi történik, sokáig maradhatnak bezárva. Na, de egy nagyvárosban, ahol nap mint nap elhaladnak mellettük százak, ezrek? Erre is van példa, mondjuk ez az első generációs Porsche 911 Targa 1971-ből: ízlés kérdése, kinek melyik változat tetszik a legjobban, de a targatetős mindig is igazi különlegességnek számított, 1967-ben dobta először piacra a Porsche a modellt, ez a narancssárga szín pedig kimondottan keresett a gyűjtők körében.

Ne maradj le cikkeinkről, like-olj minket a Facebookon is!

Követem!
Porsche 911 Targa Párizs utcáiról hátsó kép
forrás: Aguttes
Közel sem makulátlan, de nem is rozsdaboglya

Ez a konkrét példány 1976-tól párizsi illetőségű kocsi volt, ám a kilencvenes években magára hagyták a francia fővárosban. Az okokról, körülményekről nem sokat tudni. Talán ellopták és pihentették, vagy a tényleges tulajdonosát érte baj, de a jelek szerint utána nagyon sokáig nem kereste senki a Porschét. Az időjárás viszontagságainak végig ki volt téve, de szerencsére egyéb behatások elkerülték: például felhergelt tüntetők sem gyújtották vagy borították fel. A kétezres évek elejéig parkolóházba szállították, mostanáig ott is maradt.

Porsche 911 Targa Párizs utcáiról belső tér
forrás: Aguttes
Fekete belső, nem is olyan rossz állapotban

Az Aguttes aukciósház kínálatában bukkant fel, azt írják róla, hogy jelentős felújításra szorul, egyebek mellett a karosszéria is igényli a gondoskodást – de ez egyáltalán nem meglepő ilyen előélet mellett. A Signal Orange fényezés eredeti, ehhez fekete belső párosul, a sárga első lámpatestek mellé pedig kiegészítő fényszórókat is felszereltek korábban. Azonban a motor már nem a gyári, egy picivel idősebb, 1970-es gyártású 911 E 2.2-ből került át a 2195 köbcentis, hathengeres bokszer.

Emiatt persze kevésbé értékes, mint a teljesen eredeti darabok, de azért így is biztosan lesz rá vevő, aki akár teljes restaurálást, akár valamilyen komolyabb építést tervez. Az ára azért ezzel együtt sem filléres, akár 35 ezer eurót, vagyis úgy 13 millió forintot is megérhet a becslések szerint.

Videók

Kép
Stílus

Semmi extra részlet, szimplán csak klasszikus! Daniel Craig egy szett erejéig visszatért James Bond stílusához

Daniel Craig annak ellenére, hogy egy ideje már maga mögött hagyta a 007-es karakterét, azért nem teljesen vetette el a klasszikus megjelenések lehetőségét.

Kép
Jármű

Ha a pénz nem számít: ezek a legdrágább autók a magyar piacon

Ezeknek a különlegességeknek az árából akár egy egész flottányi hétköznapi autót is megvehetnél. De ezekre sokkal jobban lehet vágyni.

Kép
Szórakozás

Az Oscar parádés mesterötöse: csak három filmnek sikerült

Az Oscar-díj történetében van pár emlékezetes tarolás, de az öt főkategóriát csak három produkciónak sikerült megnyernie.

Kép
Szórakozás

Fókaként énekel Seal ebben a bizarr reklámban

Egyik legismertebb slágerét költötte át a Mountain Dew kedvéért az idei Super Bowlra.

Kép
Szórakozás

Ezt nézi majd a fél világ: a legjobb Super Bowl-reklámok

A cégek vagyonokat fizetnek azért, hogy az év egyik legnagyobb sporteseményén reklámozzanak. Akkor már a szpot sem lehet akármilyen.

Kép
Szórakozás

Életük baklövése? Színészek, akik visszautasítottak egy Oscar-díjas szerepet

Ezeknek az Oscar-díjas filmeknek a sorsa egészen másként is alakulhatott volna!

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!