Singer DLS Turbo: a múlt és a jelen legszebb kombinációja, 700 lóerővel

Singer DLS Turbo
Forrás: Singer

Promóció

Defender élmények autentikus környezetben

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!
Facebook
Twitter
Pinterest

Léghűtéses hengerek, vízhűtéses hengerfej, két turbó, 700 ló és a brutális dizájn és minőség.

Az amerikai Singer a Porschék építésének legnagyobb mágusa, a RUF-fal lehet őket együtt emlegetni. A Singer a hírnevét a régi 911-esek modernizálásával alapozta meg, melyet egészen elképesztő alapossággal és igényességgel végeztek. Utána szintet léptek, és előálltak a Williams-szel közösen fejlesztett, 4 literes, léghűtéses, hathengeres bokszermotorjukkal, amely 9 ezer fölé forgott, és turbó nélkül is hozott 500 lóerőt. Legújabb, minden eddiginél durvább modelljük viszont erre is ráemel: léghűtéses blokk, vízhűtéses hengerfej, két turbó - így pedig 700 lóerőnél is többet enged rá a hátsó kerekekre.

Ne maradj le cikkeinkről, like-olj minket a Facebookon is!

Követem!
Singer DLS Turbo
forrás: Singer
A pályaváltozat a hatalmas hátsó szárnnyal

A Singer DLS Turbo névre hallgató újdonság nevében a hárombetűs rövidítés feloldása a következő: Dynamic & Lightweight Study. Az autó külseje a Porsche 934/5 versenyautóját idézi, de a légbeömlőket még drasztikusabban megnövelték, hiszen a példakép soha nem volt annyira erős, mint a Singer DLS Turbo.

A Singer újdonsága két kivitelben készül, utcai és pályaváltozatban. Mindkettőhöz az alapot egy-egy 1989 és 1994 között gyártott Porsche 911 adja, amelyet először teljesen felújítanak, majd megerősítik a kasztnit és karbon karosszériát építenek rá. A versenyváltozat első lökhárítóját és a hatalmas hátsó szárnyát egyébként extralistás tételként az utcaihoz is meg lehet rendelni.

Singer DLS Turbo
forrás: Singer

A léghűtéses Porsche motort versenyalkatrészekkel és egy vízhűtéses, hengerenként négyszelepes hengerfejjel ütik fel - a 959-es is ezt a megoldást használta -, illetve ráakasztanak két turbót, lefújószelepet és intercoolereket. A csúcsteljesítménye így meghaladja a 700 lóerőt, a leszabályzási fordulat pedig 9000/percnél van. A váltó természetesen hatfokozatú manuális.

A futómű, a karbon-kerámia fékrendszer és az elöl 19, hátul 20 collos, központi kerékanyás magnézium felnik mind-mind csúcsminőségű versenymotyók. A DLS Turbo árát még nem közölték, de valószínűleg 2 millió dollár körül alakul majd - és erre jönnek rá a személyre szabott extrák.

Nézd végig a képeket, ez az autó tényleg lenyűgöző!

Galéria / 11 kép

Singer DLS Turbo

Megnézem a galériát

Videók

Promóció

Defender élmények autentikus környezetben

Kép
Életmód

Chris Hemsworth mutatja: kőkemény edzéssel készül a Thor-test

Ahhoz, hogy skandináv viharistennek nézz ki, elég komoly munkát kell elvégezni.

Kép
Szórakozás

Borzongató a története: a rejtélyes Alaszka-háromszög

A Bermuda-háromszög bolygónk egyik legmisztikusabb területe, azonban akad egy ennél sokkal veszélyesebb vidék, az Alaszka-háromszög.

Kép
Szórakozás

Nem volt elég olasz – ezért bukott egy fontos filmet Stallone

A szerep csak egészen apró lett volna, a film viszont nagyszerű. Sylvester Stallone elmondta, miért nem került be.

Kép
Szórakozás

Vadiúj Lego-szettek jönnek a Star Wars-napra

A rajongók számára igazán jeles nap május negyedike, ezekkel a készletekkel lehet megünnepelni.

Kép
Stílus

Anyák és apák napjára is készült egy különleges Swatch

Természetesen mindkettőt az odaillő Simpson karakterrel díszítették.

Kép
Szórakozás

Film vs. valóság: a Kapj el, ha tudsz igaz története

A Frank Abignale életrajzi könyvét feldolgozó film egy magával ragadó, sodró lendületű alkotás, nagyszerű alakításokkal, azonban a valóságban a történet korántsem volt olyan színes és izgalmas, mint ahogy a vásznon bemutatták.

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!