Singer DLS Turbo: a múlt és a jelen legszebb kombinációja, 700 lóerővel

Singer DLS Turbo
Forrás: Singer

Promóció

Az amerikai sportmárka, a Gant bemutatja új férfi illatát

Promóció

Ismerd meg a superior kasmír termékekről híres Falconerit!

Promóció

Jövőbe vezető hagyomány

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!

Promóció

Mire kell figyelni snowboard kabát vásárlásakor?

Facebook
Twitter
Pinterest

Léghűtéses hengerek, vízhűtéses hengerfej, két turbó, 700 ló és a brutális dizájn és minőség.

Az amerikai Singer a Porschék építésének legnagyobb mágusa, a RUF-fal lehet őket együtt emlegetni. A Singer a hírnevét a régi 911-esek modernizálásával alapozta meg, melyet egészen elképesztő alapossággal és igényességgel végeztek. Utána szintet léptek, és előálltak a Williams-szel közösen fejlesztett, 4 literes, léghűtéses, hathengeres bokszermotorjukkal, amely 9 ezer fölé forgott, és turbó nélkül is hozott 500 lóerőt. Legújabb, minden eddiginél durvább modelljük viszont erre is ráemel: léghűtéses blokk, vízhűtéses hengerfej, két turbó - így pedig 700 lóerőnél is többet enged rá a hátsó kerekekre.

Ne maradj le cikkeinkről, like-olj minket a Facebookon is!

Követem!
Singer DLS Turbo
forrás: Singer
A pályaváltozat a hatalmas hátsó szárnnyal

A Singer DLS Turbo névre hallgató újdonság nevében a hárombetűs rövidítés feloldása a következő: Dynamic & Lightweight Study. Az autó külseje a Porsche 934/5 versenyautóját idézi, de a légbeömlőket még drasztikusabban megnövelték, hiszen a példakép soha nem volt annyira erős, mint a Singer DLS Turbo.

A Singer újdonsága két kivitelben készül, utcai és pályaváltozatban. Mindkettőhöz az alapot egy-egy 1989 és 1994 között gyártott Porsche 911 adja, amelyet először teljesen felújítanak, majd megerősítik a kasztnit és karbon karosszériát építenek rá. A versenyváltozat első lökhárítóját és a hatalmas hátsó szárnyát egyébként extralistás tételként az utcaihoz is meg lehet rendelni.

Singer DLS Turbo
forrás: Singer

A léghűtéses Porsche motort versenyalkatrészekkel és egy vízhűtéses, hengerenként négyszelepes hengerfejjel ütik fel - a 959-es is ezt a megoldást használta -, illetve ráakasztanak két turbót, lefújószelepet és intercoolereket. A csúcsteljesítménye így meghaladja a 700 lóerőt, a leszabályzási fordulat pedig 9000/percnél van. A váltó természetesen hatfokozatú manuális.

A futómű, a karbon-kerámia fékrendszer és az elöl 19, hátul 20 collos, központi kerékanyás magnézium felnik mind-mind csúcsminőségű versenymotyók. A DLS Turbo árát még nem közölték, de valószínűleg 2 millió dollár körül alakul majd - és erre jönnek rá a személyre szabott extrák.

Nézd végig a képeket, ez az autó tényleg lenyűgöző!

Galéria / 11 kép

Singer DLS Turbo

Megnézem a galériát

Videók

Promóció

Az amerikai sportmárka, a Gant bemutatja új férfi illatát

Promóció

Ismerd meg a superior kasmír termékekről híres Falconerit!

Promóció

Jövőbe vezető hagyomány

Promóció

Mire kell figyelni snowboard kabát vásárlásakor?

Kép
Jármű

A bróker, a nyugdíjas és a revizor

Szidjuk a csúnya neppereket, akik átverik a gyanútlan vásárlót. Pedig a magánszemélyek se csupa kincset árulnak.

Kép
Otthon

Ezekben a városokban a legdrágább az élet

Oké, hogy Budapesten piszok drága az albérlet, de szerencsére a közelében sincs a top 10-nek a magyar főváros, ha azt keressük, hol a legköltségesebb élni.

Kép
Szórakozás

A világ legszebbjei közt a budapesti karácsonyi vásárok

Az Adventi Bazilika egyenesen díjnyertes, de a Vörösmarty téri karácsonyi vásár is több toplistán szerepel.

Kép
Szórakozás

77 millióért árulják Tupac ujjlenyomatát

A rapper szexuális zaklatás miatt ült börtönben, ahhoz az eljáráshoz vették tőle az ujjlenyomatokat. De van itt valami Notorious B.I.G.-től is.

Kép
Jármű

Egy E46 M3-nál vagányabb a másfél

Lenny Karenski megtanult hegeszteni, hogy saját magának készíthesse el a világ legmenőbb utánfutóját.

Kép
Szórakozás

Megvannak a magyar válogatott csoportellenfelei az Eb-re!

Németországgal, Skóciával és Svájccal csapunk majd össze a jövő évi kontinenstornán.

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!