Promóció
Whizzkid: a ritka Suzuki, amit te sem ismertél
Van élet a Swiften, Ignisen és Vitarán túl is: farmotor, hátsókerékhajtás és Giugiaro-dizájn.
A Suzuki igen mélyen beágyazódott már a magyar mindennapokba, nyilván nem véletlenül, hiszen évtizedek óta több modelljüket gyártják Esztergomban. Azonban nálunk leginkább a Swiftet, a Wagon R+-t, majd a Vitarát és az S-Crosst vették, veszik az emberek, pedig bizony ezeken kívül is léteznek még Suzukik. Olyanok, amelyeket nálunk nem is forgalmaztak soha, pedig egészen érdekesek.
Ilyen például a Cervo, amelynek első generációja egy kei sportkupé volt, Giorgietto Giugiaro-féle formatervvel. Az európai piacos változatát SC100 néven hozták kontinensünk több országába, az angol verziót pedig Whizzkidnek keresztelték. Mai szemmel már egészen izgalmasnak mondható a felépítése, hiszen nemcsak hátsókerék-hajtású, de még a motort is hátul helyezték el. Apropó, motor: az F10A kódú egység 970 köbcentiméteres, soros négyhengeres, piactól függően 47-50 lóerő közti teljesítménnyel.
Most az Iconic Auctioneers oldalán bukkant fel egy 1979-es évjáratú, angliai példány. Ez már csak azért is nagy ritkaság, mert az országban összesen 4696 darabot adtak el, ebből csupán 96 van jelenleg is nyilvántartásban, a többi így vagy úgy, de elpusztult. Ez sem makulátlan, de egészen tisztességes állapotban maradt fenn, 18772 mérföldet, azaz alig több mint 30 ezer kilométert futott. A Pillar Box Red fantázianevű, narancssárgába hajló piros fényezést viseli, krémszínű a belseje, és 12 colos acélfelniken gurul. A motorolaj és a szűrők cseréjét átadás előtt elvégzik.
Ebben a formában 8-10 ezer angol fontot, vagyis hozzávetőleg 4-5 millió forintot remélnek érte, ami nem tűnik elrugaszkodottnak – legalábbis manapság új Suzukit már nem kapni ennyiért, ez meg egy ritka klasszikus.
Ne maradj le cikkeinkről, like-olj minket a Facebookon is!
Követem!Nézd csak meg jól a galériában, nem gyakran látsz ilyet:
Ötvenéves a Porsche 911 Turbo
A Porsche 911 önmagában is fogalom, sokak szívét viszont még inkább megdobogtatja a Turbo. Az idén ötvenéves modell történetét is bemutatjuk az InStyle MEN őszi-téli számában.
Őrület! Nigel Mansell egykori Testarossája csak 17 ezret futott
Az Oroszlán csodálatos Ferrarija rengeteg sok pénzért cserélt gazdát egy londoni árverésen.
„Nem érdekel” – Daniel Craiget nem izgatja, ki lesz a következő James Bond
De hát mi mást is mondott volna, ha már az első Bond-filmje után is meg akarta öletni a karaktert?
Tűz és víz az ágyban – Miért nem tudjuk mindig, mire vágyik a nő?
A férfiak és nők közötti dinamika az ágyban gyakran olyan, mint egy izzó tűz és egy lágyan hullámzó víz találkozása: látványos, szenvedélyes, de ha nem vigyázunk, az egyik elem elnyomhatja a másikat. Miért van az, hogy néha még a legnagyobb jó szándék ellenére is mellélövünk, és a végén frusztráltan vakarjuk a fejünket, miközben azt kérdezzük: „Most akkor mit is szeretett volna?” Nos, itt az ideje mélyebben belemenni a témába, és megtudni, hogyan lehet egyensúlyba hozni a tüzet és a vizet az ágyban.
Rivális szurkolók könnyeiből készül ez a whisky
Na jó, persze nem teljes egészében, de akkor is egészen bizarr már maga az ötlet is.
„Kincsvadászokból lesznek a gyűjtők” – interjú: Molnár Viktor
Repülőgép-szerelőnek készült, de szoboröntő lett. Az ország már műkereskedőként ismerte meg Molnár Viktort, vele készült interjúnk az InStyle MEN őszi-téli számában olvasható.