Promóció
Túl nagy a Cybertruck, de a Tesla nem akarja visszavenni - ki a hibás?
Nehéz erre azt mondani, hogy jogos az igény, de egy részlet mégis árnyalja a képet.
A Tesla Cybertruckot sok kritika érte a forgalmazás tavaly év végi megkezdése óta, hiszen számos tekintetben nem azt hozza, amit ígért, ráadásul a rozsdamentes acél karosszérián megjelentek rozsdapöttyök, míg a gázpedál burkolatának leválása miatt visszahívást is el kellett rendelni. Van viszont, hogy nem a gyártó a hibás, hanem a tulaj. Mint például az a Blaine Raddon nevű férfi, aki most azért siránkozik, mert a kocsi túl nagy, nem fér el a mélygarázsban fenntartott parkolóhelyen.
Ez elsőre egyetlen hatalmas kérdést vet fel: miért nem tájékozódott előre? Hiszen jó esetben az ember azért figyel az ilyesmire, átgondolja, hogy a meglévő garázsba, beállóhelyre be tudja-e passzírozni a kiválasztott járművet, vagy számít rá, hogy esetleg bővítésre, új parkoló keresésére lehet szükség. Csakhogy Raddon éppen Balin nyaralt feleségével, onnan követte annak idején a Cybertruck bemutatóját, és annyira megtetszett neki a Tesla pickupja, hogy habozás nélkül leadta az előrendelést.
Néhány hete végre át is vehette a régóta vágyott kocsit. Azzal érvel, hogy nagyon sokat változtak az életkörülményei azóta, hogy megrendelte a Cybertruckot. Feleségétől ugyanis különváltak, új helyre költözött, ahol új autója nem fér el rendesen a mélygarázsban kijelölt helyen. Beállni éppen be tud, csak az ajtók nem nyílnak már ki olyankor. A teljes képet nézve tehát mégsem lehet egyértelműen azt mondani Raddonra, hogy ő hibázott volna a vásárláskor.
A Cybertruckról azt mondja, nagyobb, mint amire számított, és már a mélygarázsba való bejutás is macerás. Panaszával felkereste a Teslát, és szerette volna elérni, hogy visszavásárolják tőle, azonban erre annak ellenére sem mutattak hajlandóságot, hogy a férfi régi ügyfelük, és több modelljüket is birtokolta már. Pedig több lehetőséget is felvetett: az üzlet semmissé tételét, a konkrét visszavásárlást, valamint a cserét is egy másik modellre. Végezetül pedig akár azt is elfogadta volna, hogy a Tesla járuljon hozzá a továbbértékesítéshez.
És ez utóbbitól lesz igazán izgalmas a történet: a gyártó ugyanis a Cybertruck esetében szerződésben rögzítette, hogy az átvétel napjától egy évig nem lehet eladni a kocsit. Ezzel is az exkluzivitást akarták erősíteni, és meggátolni, hogy egyesek azonnal, nagy haszonnal adjanak túl az autón. Bár Raddon vállalta volna, hogy nyereség nélkül válik meg a Cybertrucktól, de ebbe sem mentek bele. Nem adja fel, szeretne érvényt szerezni igazának, úgy véli, nem korrekt arra kényszeríteni, hogy egy évig megtartson egy járművet, ami nem összeegyeztethető az életkörülményeivel.
Ne maradj le cikkeinkről, like-olj minket a Facebookon is!
Követem!A tetoválósrác – interjú: Törőcsik Dániel
Az ország egyik legismertebb scripted-realityjével lett igazán ismert, mára viszont már teljesen újradefiniálta önmagát Törőcsik Dániel.
10 alapdarab, ami bármikor jó választás az elkövetkezendő hónapokban
Nem volt könnyű, de megpróbáltuk egy szűkebb csokorba gyűjteni a 2024-es őszi-téli szezon ígéretesnek tűnő trendjeit.
18 apró érdekesség a Vissza a jövőbe-trilógiából, amiről talán még nem is hallottál
Visszautazunk egy kicsit a múltba, hogy megmutassuk Marty és a Doki kalandjai mögötti titkokat. Öveket becsatolni, fluxuskondenzátort beizzítani, indulunk!
Különleges Tag Heuer Senna emlékére
A Carrera Chronograph Tourbillonból készült különkiadás a brazil versenyzőlegenda tiszteletére.
Ezért nem kallódtak el a Harry Potter gyereksztárjai
Matthew Lewis elmondta, miért nem jutottak arra a szomorú sorsra, amire megannyi másik gyerekszínész.
15 milliót is megérhet Washington elnök hajtincse
Miközben a világ az amerikai elnökválasztásra, illetve annak utózöngéire figyel, egy izgalmas árverés készülődik.