Életmód
Túl nagy a Cybertruck, de a Tesla nem akarja visszavenni - ki a hibás?


Nehéz erre azt mondani, hogy jogos az igény, de egy részlet mégis árnyalja a képet.
A Tesla Cybertruckot sok kritika érte a forgalmazás tavaly év végi megkezdése óta, hiszen számos tekintetben nem azt hozza, amit ígért, ráadásul a rozsdamentes acél karosszérián megjelentek rozsdapöttyök, míg a gázpedál burkolatának leválása miatt visszahívást is el kellett rendelni. Van viszont, hogy nem a gyártó a hibás, hanem a tulaj. Mint például az a Blaine Raddon nevű férfi, aki most azért siránkozik, mert a kocsi túl nagy, nem fér el a mélygarázsban fenntartott parkolóhelyen.
Ez elsőre egyetlen hatalmas kérdést vet fel: miért nem tájékozódott előre? Hiszen jó esetben az ember azért figyel az ilyesmire, átgondolja, hogy a meglévő garázsba, beállóhelyre be tudja-e passzírozni a kiválasztott járművet, vagy számít rá, hogy esetleg bővítésre, új parkoló keresésére lehet szükség. Csakhogy Raddon éppen Balin nyaralt feleségével, onnan követte annak idején a Cybertruck bemutatóját, és annyira megtetszett neki a Tesla pickupja, hogy habozás nélkül leadta az előrendelést.
Néhány hete végre át is vehette a régóta vágyott kocsit. Azzal érvel, hogy nagyon sokat változtak az életkörülményei azóta, hogy megrendelte a Cybertruckot. Feleségétől ugyanis különváltak, új helyre költözött, ahol új autója nem fér el rendesen a mélygarázsban kijelölt helyen. Beállni éppen be tud, csak az ajtók nem nyílnak már ki olyankor. A teljes képet nézve tehát mégsem lehet egyértelműen azt mondani Raddonra, hogy ő hibázott volna a vásárláskor.
A Cybertruckról azt mondja, nagyobb, mint amire számított, és már a mélygarázsba való bejutás is macerás. Panaszával felkereste a Teslát, és szerette volna elérni, hogy visszavásárolják tőle, azonban erre annak ellenére sem mutattak hajlandóságot, hogy a férfi régi ügyfelük, és több modelljüket is birtokolta már. Pedig több lehetőséget is felvetett: az üzlet semmissé tételét, a konkrét visszavásárlást, valamint a cserét is egy másik modellre. Végezetül pedig akár azt is elfogadta volna, hogy a Tesla járuljon hozzá a továbbértékesítéshez.
És ez utóbbitól lesz igazán izgalmas a történet: a gyártó ugyanis a Cybertruck esetében szerződésben rögzítette, hogy az átvétel napjától egy évig nem lehet eladni a kocsit. Ezzel is az exkluzivitást akarták erősíteni, és meggátolni, hogy egyesek azonnal, nagy haszonnal adjanak túl az autón. Bár Raddon vállalta volna, hogy nyereség nélkül válik meg a Cybertrucktól, de ebbe sem mentek bele. Nem adja fel, szeretne érvényt szerezni igazának, úgy véli, nem korrekt arra kényszeríteni, hogy egy évig megtartson egy járművet, ami nem összeegyeztethető az életkörülményeivel.

Életmód
5 elit szakma, ahova szinte lehetetlen bekerülni - eddig még egy magyarnak se sikerült
Ennél stílusosabb Nike sneakert hiába keresnél
Harris Tweeddel adtak a Dunk Low-nak egy meglehetősen szokatlan csavart.
Paul McCartney elmondta, melyik a három kedvenc albuma
A 82 esztendős zenészlegenda nem saját munkái közül válogatott, és egyáltalán nem véletlen, hogy ezeket választotta.
Gazdag vagy és lelépnél? Fizess!
Európa számos országában megsarcolják azokat a tehetős polgárokat, akik valamely adóparadicsomban folytatnák életüket.
NES-klasszikusok 3D-ben? Ez az emulátor lehetővé teszi – és ráadásul elképesztően jól néz ki
Super Mario, Zelda Metroid - NES-emulátor ülteti át valódi 3D-be a klasszikusokat. Nemcsak jól néz ki, hanem meglepően modern játékmenetet is kínál.
5 elit szakma, ahova szinte lehetetlen bekerülni - eddig még egy magyarnak se sikerült
A világon számos munkakör létezik, ám ezek között is vannak olyan elit szakmák, amikhez csak keveseknek van meg az a tudása és képessége, hogy ezen munkakörben tevékenykedhessenek.
24 ezer forint helyett ingyen szerezheted be az ikonikus stratégiai játékot
Az Epic Games Store csupán egyetlen hétig kínálja ingyenesen a Civilization VI-ot, érdemes lecsapni rá.