Túl nagy a Cybertruck, de a Tesla nem akarja visszavenni - ki a hibás?

Nehéz erre azt mondani, hogy jogos az igény, de egy részlet mégis árnyalja a képet.
A Tesla Cybertruckot sok kritika érte a forgalmazás tavaly év végi megkezdése óta, hiszen számos tekintetben nem azt hozza, amit ígért, ráadásul a rozsdamentes acél karosszérián megjelentek rozsdapöttyök, míg a gázpedál burkolatának leválása miatt visszahívást is el kellett rendelni. Van viszont, hogy nem a gyártó a hibás, hanem a tulaj. Mint például az a Blaine Raddon nevű férfi, aki most azért siránkozik, mert a kocsi túl nagy, nem fér el a mélygarázsban fenntartott parkolóhelyen.
Ez elsőre egyetlen hatalmas kérdést vet fel: miért nem tájékozódott előre? Hiszen jó esetben az ember azért figyel az ilyesmire, átgondolja, hogy a meglévő garázsba, beállóhelyre be tudja-e passzírozni a kiválasztott járművet, vagy számít rá, hogy esetleg bővítésre, új parkoló keresésére lehet szükség. Csakhogy Raddon éppen Balin nyaralt feleségével, onnan követte annak idején a Cybertruck bemutatóját, és annyira megtetszett neki a Tesla pickupja, hogy habozás nélkül leadta az előrendelést.
Néhány hete végre át is vehette a régóta vágyott kocsit. Azzal érvel, hogy nagyon sokat változtak az életkörülményei azóta, hogy megrendelte a Cybertruckot. Feleségétől ugyanis különváltak, új helyre költözött, ahol új autója nem fér el rendesen a mélygarázsban kijelölt helyen. Beállni éppen be tud, csak az ajtók nem nyílnak már ki olyankor. A teljes képet nézve tehát mégsem lehet egyértelműen azt mondani Raddonra, hogy ő hibázott volna a vásárláskor.
A Cybertruckról azt mondja, nagyobb, mint amire számított, és már a mélygarázsba való bejutás is macerás. Panaszával felkereste a Teslát, és szerette volna elérni, hogy visszavásárolják tőle, azonban erre annak ellenére sem mutattak hajlandóságot, hogy a férfi régi ügyfelük, és több modelljüket is birtokolta már. Pedig több lehetőséget is felvetett: az üzlet semmissé tételét, a konkrét visszavásárlást, valamint a cserét is egy másik modellre. Végezetül pedig akár azt is elfogadta volna, hogy a Tesla járuljon hozzá a továbbértékesítéshez.
És ez utóbbitól lesz igazán izgalmas a történet: a gyártó ugyanis a Cybertruck esetében szerződésben rögzítette, hogy az átvétel napjától egy évig nem lehet eladni a kocsit. Ezzel is az exkluzivitást akarták erősíteni, és meggátolni, hogy egyesek azonnal, nagy haszonnal adjanak túl az autón. Bár Raddon vállalta volna, hogy nyereség nélkül válik meg a Cybertrucktól, de ebbe sem mentek bele. Nem adja fel, szeretne érvényt szerezni igazának, úgy véli, nem korrekt arra kényszeríteni, hogy egy évig megtartson egy járművet, ami nem összeegyeztethető az életkörülményeivel.
Történelmet írt az NBA hárompontos-királya
Steph Curry az első ember a liga történetében, aki eljutott négyezer tripláig. Vagyis összes karrierpontjának csaknem felét így szerezte.
Sosem látott filmfelvétel került elő a Nemzeti Színház 60 évvel ezelőtti felrobbantásáról
A Blaha Lujza téri Nemzeti Színház 1965. március 15-én történt felrobbantását azóta sem tudta kiheverni a magyar társadalom. Pontosan 60 év telt el azóta, hogy a metró építkezésére hivatkozva lerombolták Budapest ikonikus épületét, amelyre egyre kevesebben emlékeznek már. Az NFI Filmarchívumban most feldolgozott filmfelvételek segítenek abban, hogy azok is átélhessék az élményt, akik sosem járhattak az épületben.
A spermád megmondja, meddig élsz?
Úgy tűnik, a spermiumok száma és mozgékonysága is összefüggésben van a várható élettartamunkkal.
„Az emberek 90 százaléka nem alkalmas együttélésre” - TRÚMEN S02E03
A TRÚMEN legfrissebb adásában a városi élet előnyeit és hátrányait boncolgatja Törőcsik Dani és Tóth Szabi.
Élőben tolmácsolhat hamarosan az Apple AirPods
Az iOS 19 hozhatja meg a rendkívül hasznos új funkciót az Apple vezeték nélküli fülhallgatójába.
Lángoló autó, izzó fékek – itt van Brad Pitt F1-filmjének előzetese
Akcióból, drámából és humorból sem lesz hiány a trailer alapján, mi már nagyon várjuk a premiert.