Promóció
A dezodorgyártók nyernek azon, hogy vissza kell menni az irodába

Az egyik legnagyobb gyártó, az Unilever legalábbis ezzel magyarázza az eladások növekedését.
Mintegy tizenöt százalékkal növekedtek a dezodoreladások 2023 harmadik negyedévében, éves szinten pedig nyolcszázalékos emelkedést regisztrált az iparág egyik legnagyobb szereplője, az Unilever. A cég gazdasági igazgatója szerint ennek egészen különös oka van: mivel egyre több munkáltató követeli meg, hogy dolgozói a Covid idején bevezetett home office rendszerből visszatérjenek az irodába, az emberek fontosabbnak kezdik érezni a személyes higiéniát.
Graeme Pitkethly szerint sok ember nem, vagy jóval kevesebbet használ efféle kozmetikumokat, amikor otthonról dolgozik, és nem jár közösségbe. Most viszont elkezdett visszaállni a járvány előtti helyzet, ezért tapasztalható emelkedés. Az erősödés amúgy már tavaly is érezhető volt, és így van ez egészen azóta, hogy a vásárlók újra elkezdtek másokkal találkozni, ezért több figyelmet fordítottak az ápolt megjelenésre.
Az összes piac közül kiemelkedett az európai és a latin-amerikai teljesítménye, ezek a területek jelentették a növekedés kulcsát az olyan népszerű márkákat magáénak tudó óriásvállalat számára, mint az Axe, a Dove, az Impulse vagy éppen a Rexona.
Stílusos keretekből 2025-ben sem lesz hiány: 5 napszemüvegtrend férfiaknak
Mutatjuk is, hogy idén milyen napszemüvegek érnek meg egy próbát!
Alonso is aláírta ezt az őrületesen ritka Aston Martint
A DBR22-ből csupán néhány darab létezik világszerte, ez a példány viszont még ebben a mezőnyben is különlegesnek számít.
Soha nem fizettek annyit Kobe-ereklyéért, mint ezért a mezért
Kobe Bryant újoncmeze szerénytelen összegért talált gazdára, de még így is elmaradt az előzetes becslésektől.
Csendes kirúgás? Létezik, és talán téged is érint
Ha ezeket a jeleket tapasztalod, lehet, hogy már tőled is megválni készülnek a főnökeid.
Ez a kicsi méregzsák lesz minden idők legdrágább Renault-ja
Megnyílt az előrendelés a Renault 5 Turbo 3E elektromos hot hatchre, az árából viszont egy Porsche 911 Carrerát is kaphatnánk.
Az Adidas Samba már a múlt? Ez a cipő lehet az új sláger
Az egyszerű, minimalista cipő hatalmas siker, de most egy másik modell veheti át tőle a stafétát.