Ilyen csúnyán Lamborghinivel még nem bántak el

Value Progress Beast
Forrás: Value Progress

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!
Facebook
Twitter
Pinterest

Sok tuner foglalkozik különleges és vágyott sportautók átépítésével, de van az az eset, amikor kár a befektetett munkáért.

Világszerte rengeteg tuningcég működik, amelyek közül sokan a hétköznapinak mondható autók kihegyezésére fókuszálnak, míg mások egzotikus gépeket tesznek még különlegesebbé. Előfordul, hogy valaki ezt olyan műgonddal és stílussal tudja csinálni, hogy aztán egy tradicionális autógyártó házi, háztáji tunerévé avanzsál. De létezik a másik véglet is, amikor a jó ízlés határait simán át- és meghágják az építők, de kár lenne tagadni, hogy az efféle elborult projekteknek is megvan a maga fizetőképes közönsége. Máskülönben nem csinálnák. Jó példa erre a Mansory, de friss pályamunkájával méltán nevezhetjük a kategóriában a japán Value Progresst is.

Persze szegény Lamborghini Diablo láttán mondhatjuk azt is, hogy ugyan már, nincs itt semmi dráma, ez csak szimplán a távol-keleti országban igen kedvelt Bosozuku stílus megnyilvánulása. Mondjuk, a Bosozuku már önmagában elég drámai, az iskola követői szeretik hatalmas szárnyakkal, toldatokkal, szélesítésekkel a felismerhetetlenségig alakítani az alanyt. Ez történt most ezzel a Diablóval is. Pedig a kilencvenes évek meghatározó sportkocsija gyári állapotban is elég karakteres. Igaz, a kezdeti terveket rajzoló zseniális Marcello Gandini nem volt maradéktalanul elégedett vele, miután a befejezést már átpasszolta a márka a Chryslernek.

A Value Progress az igen beszédes Beast, azaz Bestia névre keresztelte saját egyedi építését, amivel az volt a céljuk, hogy meglepjék az embereket. Ez mondjuk kétségtelenül sikerült, ránézésre talán ember nincs, aki élből megmondaná, mi volt a kiindulási alap, bár talán a Lamborghinit még meg lehet tippelni, ha a Diablót nem is. Őrületeset nőtt is az autó, 35 centivel lett szélesebb és 56-tal hosszabb. Hogy műszakilag mit reszeltek rajta, nem tudni, annyi biztos, hogy maradt az 5,7 literes V12-es, de hogy annak pontosan melyik, hány lóerős változata dolgozik a Beastben, és tuningolták-e, már nem derül ki.

Jelen állás szerint csupán egyetlen darabról van szó, de biztosan van az a vásárlói igény, amikor azt mondanák a cégnél, hogy szívesen építenek még több ilyet. Mi azt mondjuk, jobb lesz, ha egyedi marad.

Ne maradj le cikkeinkről, like-olj minket a Facebookon is!

Követem!

Nézd végig a galériát is, ha mered!

Galéria / 6 kép

Value Progress Beast

Megnézem a galériát

Videók

Kép
Szórakozás

Robert Downey Jr. 10 legjobb filmje a közönség szerint

Emlékezetes alakításokból nincs hiány a zseni, milliárdos, playboy és emberbarát színész pályafutásában.

Kép
Stílus

Bradley Cooper ruhaválasztása annyira tavaszias, hogy szinte már kihagyhatatlan

Bradley Cooper egy régi klasszikust kapott magára, mi pedig, hogy könnyítsük a dolgodat, hoztunk is hozzá pár jó kis shoppingtippet!

Kép
Jármű

Tűzoltóautóból mobil söröző? Ebből a Mercedesből megcsinálták

Hosszú évekig az életmentést szolgálta, most pedig már a szórakoztatás a fő profilja ennek a Mercedes-Benz LPK 608-nak.

Kép
Szórakozás

Vasember és Pókember mellszobrával indít új kollekciót a Lego

A jövőben nemcsak szuperhősök mellszobrait építhetjük meg kis kockákból, de ez a kettő is egyértelműen gyűjtői darab.

Kép
Életmód

Már ilyen kevés alkohol is fokozza a demencia kockázatát

Nem feltétlenül kell nagyivónak lenni ahhoz, hogy a pia már a mentális hanyatlásunkat is felgyorsítsa.

Kép
Szórakozás

10 videójáték, amiből megnéznénk egy filmváltozatot

Nemhiába mondják néhány alkotásra, hogy vászonra termett.

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!