A mobilról a tévére vándorolnak a Youtube nézői

Az okostelefon helyett a televízió lett a tartalomfogyasztás fő eszköze, de még csak az Egyesült Államokban.
A YouTube vezérigazgatója, Neal Mohan a hivatalos vállalati blogban tette közzé a YouTube használatával kapcsolatos legfrissebb adatokat. Elmondása szerint a tévé az az eszköz, amelyen az Egyesült Államokban a leggyakrabban nézik a YouTube-ot. Mohan azt mondja, ezzel először fordult elő, hogy egy másik eszköz megelőzi az okostelefont ezen a téren. Eszerint az Egyesült Államokban naponta több mint egymilliárd órányi YouTube-tartalmat játszanak le a televízión.
A vállalat nem hozott nyilvánosságra konkrét felhasználói adatokat, és az okostelefonokon való nézési időt sem közölte. A YouTube-használat eloszlására vonatkozó adatokat más országok vonatkozásában sem tették közzé.
A YouTube TV csak az Egyesült Államokban érhető el
Az Egyesült Államokban a klasszikus YouTube mellett létezik a YouTube TV is. Ez egy videostreaming-előfizetés, amely a hagyományos YouTube-tól eltérően nem érhető el ingyenesen használható verzióban. A fizetős YouTube TV több mint 100 tévécsatornát tartalmaz. Ezek közé tartoznak többek között a nagy amerikai műsorszolgáltatók, mint az ABC, a CBS, az NBC, a Fox, az FX Network, az AMC, a CNN, a Fox News, a TBS, a Discovery Channel és az ESPN.
Mohan úgy véli, hogy a YouTube egy újfajta televízió, amely azonban más, mint a korábbiak, ahogy írja. Nagyobb hangsúlyt fektet az interaktív elemekre, és a népszerű sportközvetítések, tévésorozatok és talkshow-k mellett rövidfilmeket, podcastokat és számos élő közvetítést is kínál. Hangsúlyozza, hogy a rövidfilmeket is nézik a YouTube-on a televízión.
Az okostelefon továbbra is fontos a YouTube számára
Bár a szolgáltatást egyre gyakrabban használják a televízión, az okostelefon kiegészítő eszközként egyre fontosabbá válik. Utóbbi segítségével lehet interakcióba lépni a videótartalmakkal. Ez lehet például egy videó értékelése vagy kommentálása, de a YouTube-tartalmakon keresztül történő vásárlásokat is az okostelefonon keresztül kezdeményezik.
Idén a YouTube tovább szeretné tesztelni a Watch With kísérleti funkciót. Ezzel élő kommentárok és valós idejű reakciók válnak lehetővé sportközvetítésekhez és más élő eseményekhez.
A YouTube intenzív tévés fogyasztása a platform reklámtevékenységére is hatással van. Új reklámformátumok vannak tervben, amelyek a nagy tévéképernyőkön különösen jól működnek a hirdetők számára. Ezek közé tartoznak a QR-kódok, valamint a reklámok megjelenítése a stream szüneteltetésekor. Néhány hónapja a YouTube-on a szünetekben is megjelennek hirdetések.
A YouTube immár 20 éves, és körülbelül 18,5 éve tartozik a Google-hoz.
(A cikk eredetileg a német golem.de oldalon jelent meg.)
Az osztatlan siker elmaradt! Timothée Chalamet cipőválasztásán kiakadtak a rajongók
Szerinted is túltolta kicsit a divatozást?
Autógyűjtők Szent Grálja ez a gyönyörű sárga Ruf CTR
Már maga a Ruf CTR is egészen ritka és különleges sportautó, ebben a színben viszont még kevesebb készült.
Belekortyolhat a sörbe a gyerek, vagy ettől lesz alkoholista?
Egy kicsi kortyocska teljesen ártatlannak tűnhet, mégis úgy fest, ez nyitja meg a kaput az alkoholproblémák előtt.
Ellopott Buddha-szobor kerülhet végre vissza Nepálba
A 12. századi alkotást 1997 óta láthatta a közönség egy chicagói múzeumban, de alapos kutatómunka bizonyította be, hogy valaha ellopták.
Folytatást kap Tim Burton Batman-története – egy csavarral
A zseniális rendező 1989-es produkciójával megreformálta a szuperhősfilmek műfaját, ez a stílus most nem a vásznon élhetne tovább.
Hangulatos és stílusos: 3 pulóver, ami 2025 tavaszán biztosan ott lesz a felkapott darabok között
Tavasszal még jól jön azért egy pulóver, ötleteink között pedig lehet, hogy te is találsz neked tetsző darabot.