Jim és Mike Ring testvérek, és arról híresek, hogy bármilyen amerikai izomautóból képesek eszeveszetten erős borzalmat építeni. A Ringbrtohers legújabb munkája pedig egy 1969-es Dodge Charger, amelybe a Mopar 1000 lóerős Hellephant V8-asát tuszkolták bele - és micsoda véletlen, az autót is éppen TUSK-nak keresztelték.
A Chrylser versenyrészlegén fejlesztett 7 literes, kompresszoros, Hemi V8-as Hellephant blokk ritka dolog, 2019-ben mutatták be, és csak 1976 előtti rendszámos autóba építhető be, egyébként csak versenypályán lesz használható.
Az alapot adó Chargert először teljesen restaurálták, majd elkezdték átépíteni, hogy elbírja az ezer lóerős blokkot. A legfontosabb feladat az volt, hogy padlógázon se tépje szét az autót, ezért egy hatgangos Bowler Tremec T-56 Magnum manuális váltó került bele, ami egy egyedi, karbon kardánon viszi el az erőt a hátsó kerekekig.
Az autó külsejét is átépítették karbon alkatrészekkel, egyedi motorháztetőt és burkolatokat kapott, valamint a lökhárítót is mélyebbre engedték. A beltér is modern lett, ahogyan a futómű is: Fox RS SV gátlók és Baer Extreme hatdugattyús fékrendszer került alá. Az még nem derült ki, hogy az autóval mi lesz, simán lehet, hogy eladják az első dúsgazdag érdeklődőnek, de nem kizárt, hogy megtartják, és ezzel reklámozzák a jövőben az újabb fejlesztéseiket.
Ringbrothers TUSK