Galéria
Forrás: Szögletesebb lett az elődjénél
Forrás: Jól állnak neki a szélesítések is a kerékíveken
Forrás: Legfeljebb a lámpákhoz kellett körző, amúgy elég lehetett a derékszögű vonalzó
Forrás: Nem kell ezt túlbonyolítani
Forrás: Merev hidas futómű, jó nagy alvázmagassággal - a siker titka
Forrás: AllGrip, azaz összkerékhajtású Suzuki, naná!
Forrás: Nem nagyon tudok elképzelni olyan terepet, ahol ez nem megy el, más autó meg igen
Forrás: Természetes környezetében, a fák között
Forrás: Picivel rövidebb 3,5 méternél, ha a pótkeréktartót nem számoljuk. Ha igen, akkor sincs 3,7
Forrás: Az alja 21 centire van a talajtól
Forrás: Elöl tárcsa- hátul dobfékes a Jimny
Forrás: Kiváló célszerszám, de első autónak a mindennapokra a legtöbb embernek nagyon kompromisszumos
Forrás: Azért valahogy találnék neki helyet akkor is, ha igazán nincs szükségem rá
Forrás: Nem mondom, hogy nagynyomásúval ki lehetne mosni a belteret, annál azért valamivel komfortosabb a kialakítás
Forrás: Ez a kormány ismerős lehet más Suzukikból
Forrás: A műszerek olyanok, mintha valamilyen repülőből származnának. Vagány
Forrás: A pilótafülke
Forrás: Multikormány, nagyon sok funkciót elérünk róla
Forrás: A sávelhagyás-figyelmeztetőt és a vészfékasszisztenst is kiiktathatjuk. A tükörállító gombbal nem finomkodtak
Forrás: Csak semmi egérmozi, meg érintőképernyő
Forrás: A klíma azért nem maradhatott ki egy ilyen célgépből sem
Forrás: Van USB és 12 voltos aljzat is, a kapcsolók itt is inkább funkcionálisak, mint szépek
Forrás: A váltó ötfokozatú, mögötte pedig az összkerékhajtás és a felező kapcsolókarja
Forrás: Az ülésfűtés a téli erdőben is jól jöhet
Forrás: A kis helyhez mérten elegendő a tárolórekeszek száma is
Forrás: 1,5 literes szívó benzinmotor. Ennél egyszerűbbek már nem nagyon vannak a piacon
Forrás: Jókora raktér, rács választja el az utasoktól

Autóteszt: Suzuki Jimny

Szögletes? Igen. Kényelmes? Nem. Követi a divatot? Ugyan már! Kéne? Naná! Kipróbáltuk a Suzuki Jimnyt.