Promóció
Épp csak masszázs nem jár a japán légitársaság luxusfülkéjéhez

Nagyon változó, hogy melyik légitársaságnál mit kapunk az első osztály feláráért. A Japan Airlines most egy kicsit több luxust kínál.
Nagyobb lábtér, szélesebb ülések, finomabb ételek, jobb szolgáltatások – a legtöbb légitársaságnál ezek minimum járnak az első osztályú jegyekhez, de hogy ezen kívül ki mit kínál, abban elég nagy a szórás. A Japan Airlines a frissen munkába állított Airbus A350–1000 fedélzetén olyasmit ad, amiért főként a hosszabb utakon lennénk hálásak: magánszférát és komfortot.
Hat első osztályú fülkét alakítottak ki a gépen, amelyek mindegyike külön bejárattal rendelkezik – a JAL járatain először találkozhatunk ilyesmivel. Ezeket jól variálható ülésekkel szerelték fel. Alapból is elég kényelmesnek ígérkeznek, de ha szeretnénk, akár kanapévá vagy kétméteres, kétszemélyes ággyá is alakíthatjuk. Sőt, olyan elrendezése is van, hogy az egyszemélyes ágy mellett még marad egy ülőhely.

A szórakoztatásról egy 43 colos televízió gondoskodik, amihez fejhallgatót sem kell feltennünk, mert a fejtámlába építették a hangszórókat. Ez természetesen fekvő helyzetben is használható. A fülkéhez tartozik egy gardrób, egy személyes minibár, valamint külön monitor az utaskísérőkkel való kapcsolattartáshoz. A japánok nem spórolnak a dicséretekkel, azt mondják, olyan ez a luxuskabin, mintha otthon pihennénk, koncerten vagy moziban szórakoznánk, esetleg hotelben szállnánk meg.

Az utasok nagy része persze nem ezekben tölti majd az időt, hiszen a hat luxuskabin csak töredéke a 239 férőhelynek, ami az első, az üzleti, a turista- és a prémium turistaosztály között oszlik el. Viszont a teljes belső teret igyekeztek úgy kialakítani, hogy kényelmet és nyugalmat sugározzon, Japán szépségét, értékeit sugározva. Az új Airbus első útját még ebben az évben megejtenék, noha az eredetileg novemberre tervezett Tokió-New York bemutatkozó repülést az ellátási lánc akadozása miatt elhalasztották. Összesen 13 darab ilyen A350–1000-es gép csatlakozik majd a flottához a közeljövőben.
Olyan magasra jutott ez a Porsche, ahol még nem járt autó
Egyetlen szárazföldi jármű sem mászott még fel olyan magasra, mint ez a módosított Porsche 911, ráadásul nem is Dakarról van szó.
Günzer Tamás lett az Év Bortermelője Magyarországon
A díj nem egy bor kiváló minőségének elismerését jelenti, hanem a több éven át tartó, kiemelkedő teljesítményért ítélik oda.
Soha nem volt ilyen drága az arany
Megdőlt a 2020-as csúcs, és további drágulás várható.
Filléres építés méregdrágán: Deus W650
A kultikus Deus egyik korai építését árverezte el a Bonhams aukciós ház.
Három egészen elképesztő új Breitling
Az autós vonatkozású Top Time sorozatba érkezett három tourbillonos modell.
Ismét betalált Szoboszlai a Liverpoolban
Küzdelmes mérkőzést nyert meg a Liverpool, a magyar középpályás a 94. percben lőtt a hálóba.