Szumóbirkózók miatt kellett extra járatot indítani Japánban

Szumósok
Forrás: Alessio Roversi / Unsplash

Jármű

Bringával ingázni nemcsak gazdaságos, menő is

Stílus

Rég nem volt ilyen sima az arcom - Teszt: Braun Series 9 Pro+ 9565cc elektromos borotva

Promóció

Így lépi át az elektromos autózás korlátait a Porsche Taycan

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!

Promóció

Renault Scenic E-Tech, a család új kedvence

Promóció

Tökéletes parfümöt keresel a forró nyári napokra? Nézd meg összeállításunkat, hogy megtaláld kedvenc nyári illatodat!

Promóció

Kívül-belül élénk

Facebook
Twitter
Pinterest

Félő volt, hogy túlterhelnék a két menetrend szerinti repülőgépet.

Kisebb felfordulást okoztak azok a szumóbirkózók, akik Tokióból és Oszakából szerettek volna az Amami-szigetekre utazni egy nemzeti sportfesztiválra. A Japan Airlines munkatársai ugyanis a sportolókat látva azért kezdtek aggódni, nehogy túlterheljék a menetrend szerinti járatokat. Eredetileg ugyanis egy-egy Boeing 737-800-as indult volna, amelyek egyenként 165 utast szállíthatnak. Csakhogy ezt 70 kilogrammos normával számolja a légitársaság, viszont a szumósok átlagosan 120 kilót nyomtak.

Ha mindenkit engednek becsekkolni a két gépre, legfeljebb az üzemanyag mennyiségével játszhattak volna valamelyest, de biztonsági okokból természetesen nem akartak kísérletezni a tankolással. A megoldás végül egy harmadik repülőgép beállítása volt. Néhány utast megkértek, hogy először repüljenek Oszakából Tokióba, majd onnan folytassák útjukat a célállomásra – az extra járat fedélzetén összesen huszonheten ültek.

Felmerülhet a kérdés, hogy miért nem vetettek be egyszerűen nagyobb gépeket, hiszen a japán légitársaság rendelkezik 767-es, 777-es és 787-es Boeingekkel, sőt Airbusokkal is, amelyek több utast, egyúttal nagyobb súlyt tudnak cipelni. Ám a szigetek reptere ezek fogadására és indítására nem kifejezetten alkalmas.

(A borítókép illusztráció.)

Ne maradj le cikkeinkről, like-olj minket a Facebookon is!

Követem!

Videók

Jármű

Bringával ingázni nemcsak gazdaságos, menő is

Stílus

Rég nem volt ilyen sima az arcom - Teszt: Braun Series 9 Pro+ 9565cc elektromos borotva

Promóció

Így lépi át az elektromos autózás korlátait a Porsche Taycan

Promóció

Renault Scenic E-Tech, a család új kedvence

Promóció

Tökéletes parfümöt keresel a forró nyári napokra? Nézd meg összeállításunkat, hogy megtaláld kedvenc nyári illatodat!

Promóció

Kívül-belül élénk

Kép
Szórakozás

Varga Barnabást megműtik, szerdán hagyhatja el a kórházat

Friss hírek érkeztek a skótok ellen súlyosan megsérülő csatár állapotáról.

Kép
Stílus

Rég nem volt ilyen sima az arcom - Teszt: Braun Series 9 Pro+ 9565cc elektromos borotva

A borotválkozás nagyon kényes kérdés: a nem megfelelő eszközökkel könnyen megvághatjuk magunkat, de a bőrirritáció is csak egy hajszállal kevésbé kellemetlen.

Kép
Jármű

Bringával ingázni nemcsak gazdaságos, menő is

Egy jól kiválasztott elektromos kerékpár segít leküzdeni a nehezebb akadályokat is, miközben sokkal gazdaságosabb, mint az autó.

Kép
Jármű

Szívfacsaró: új gazdát keres Paul Walker projektautója

A tragikus balesetben elhunyt színész barátjával közösen vette a Camarót, de soha nem tudták befejezni.

Kép
Stílus

Menő Omega Seamastert kapott a rúdugrás királya

A svéd Armand Duplantis a szám legnagyobb esélyese a párizsi olimpián is, kijár neki egy svájci luxusóra.

Kép
Tech

Mesterséges intelligencia tanítja randizni a kínai fiatalokat

A szerelmi tanácsadóknak ráadásul fizetnek is. Így vajon felpörög a házasságkötések száma?

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!