LeBron James beszáll a férfi szépségápolásba

Forrás: The Shop
2024. március 10.
Szerző: Lendvai Zsolt

A kosárzseni és marketingszakember üzlettársa, Maverick Carter a SpringHill produkciós cégen keresztül kezd új tevékenységbe.

Napjaink egyik legjobb kosárlabdázója, az NBA történetének pontrekordere LeBron James. Mivel már 39 éves, időről időre beszélnek a visszavonulásáról, de nyilván nem kell tartania attól sem, miből él majd meg, ha felhagy az élsporttal. Van ugyanis számos üzleti érdekeltsége, a szponzori megállapodások és más cégekben szerzett részesedések mellett pár éve Maverick Carter marketingspecialistával közösen megalapította a SpringHill Entertainment produkciós vállalatot. Többek közt a Space Jam: Új kezdet című film elkészítésében is szerepet vállaltak, most pedig egy egészen más irányban tapogatóznak.

Egészen pontosan a férfi szépségápolás terén próbálnak sikereket elérni, termékeikhez a The Shop márkanevet választották – ugyanezzel a címmel fut már évek óta saját Emmy-díjas tévéműsoruk. Azt mondják, az új kalandot a borbélyszalonok iránt érzett rajongásuk inspirálta.

A termékpalettát kezdetben szakállbalzsam, hidratálósampon és hajkondicionáló, hámlasztó arctisztító, borotválkozás utáni tonik, arcápoló és hajbalzsam alkotja, a gyártásban a Parlux lesz a partnerük. A forgalmazás áprilisban indul, de egyelőre csak az Egyesült Államokban, ahol országszerte mintegy 1600 Walmart polcaira kerülnek fel ezek a kellékek, várhatóan tíz dollár alatti áron, vagyis széles rétegeket céloznak meg.