Megvannak a Hungaricool termékverseny legjobbjai – a győztes termékek már megtalálhatók az INTERSPAR hipermarketek polcain

Megvannak a Hungaricool termékverseny legjobbjai – a győztes termékek már megtalálhatók az INTERSPAR hipermarketek polcain
Forrás: spar.hu

Promóció

Szebb mosoly, 150 ezer forinttal kevesebbért

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!
Facebook
Twitter
Pinterest

Befejeződött a SPAR és a K&H Hungaricool termékversenyének negyedik évada. A győztes termékek megalkotóit ezúttal az ötletgazda SPAR Magyarország mellett a K&H is támogatja, így a vállalkozások egyedülálló finanszírozási lehetőséghez és pénzügyi tanácsadáshoz is jutnak.

A termékverseny célja a hazai vállalkozások megerősítése azáltal, hogy a kiskereskedelmi lánc polcain keresztül új, minőségi, Magyarországon előállított termékeket juttat el a vásárlókhoz.

Ne maradj le cikkeinkről, like-olj minket a Facebookon is!

Követem!

A hazai gazdaság megerősítése érdekében a magyar vállalkozók, termelők támogatása mellett elkötelezett SPAR Magyarország már évek óta, folyamatosan bővíti hazai kisvállalkozói beszállítói körét. A vállalat még 2019-ben indította el a Hungaricool termékversenyt, melynek célja, hogy megtalálja azokat a magyar kistermelőket, akik kiemelkedő minőségű, Magyarországon előállított termékekkel szeretnének bemutatkozni, amelyek lehetnek akár új fejlesztésűek, vagy ha már léteznek, a kiskereskedelmi láncokban széles körben még nem kaphatók. A program részeként a SPAR Beszállítói Akadémia az ország legkiválóbb kisvállalati szakértőivel folyamatos mentorálást biztosít a győzteseknek a beszerzés, az értékesítés, a minőségügy, a marketing, a logisztika és a pénzügy területén.

Kép
forrás: spar.hu

A Hungaricool termékversenynek köszönhetően idén újabb, magyar vállalkozások által előállított termékek kerülnek az INTERSPAR hipermarketek polcaira.

„Sikertörténet a Hungaricool. A most befejeződött negyedik évadban 179 vállalkozás jelentkezett, amelyek összesen 301 termékkel szálltak versenybe. A program eddigi sikerének és a vállalat folyamatos és széles körben alkalmazott marketingkommunikációs támogatásának köszönhetően az elmúlt négy évben a termékverseny a hazai vállalkozások számára széles körben ismertté vált, és egyre elhivatottabb és felkészültebb jelentkezők álltak a startvonalhoz. Erre szükség is van, hiszen a SPAR igen szigorú feltételeket támaszt a forgalmazott termékekkel szemben. A kiválasztott, győztes termékeknek olyannak kell

lenniük, melyek tartósan eredményt érnek el a piacokon és megfelelnek a vásárlói igényeknek. Az indulóknak a piacképesség mellett tisztában kell lenniük a kiskereskedelmi trendekkel, vagy akár a fenntarthatóság követelményeivel is. Fontos számunkra a Hungaricool, hiszen magyar vállalkozásokat tudunk vele helyzetbe hozni. A győztesek a SPAR Magyarországgal, egy stabil és érték alapú vállalattal új értékesítési csatornát nyithatnak meg. Ugyanakkor a fogyasztóink is nyernek, mert kiváló minőségű termékeket kapnak és nem utolsó sorban a vásárlásukkal maguk is támogatják a hazai vállalkozókat” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

A verseny negyedik évadjában a K&H pénzügyi tanácsadóként csatlakozott a Hungaricool termékversenyhez és vállalta, hogy a győzteseket személyre szabott pénzügyi tanácsadással, folyamatos mentortámogatással és finanszírozással is segíti annak érdekében, hogy a SPAR felé vállalt kötelezettségeiket teljesíteni tudják, vállalkozásuk hosszú távon működőképes legyen, termékeikkel pedig a piac stabil szereplőivé váljanak.

„A programba való bekerülés nagy lehetőség a vállalkozásoknak, hiszen ezáltal országos ismertségre tesznek szert, így a korábbi mennyiségekhez képest jóval többet tudnak eladni, ha a vásárlók tetszését is elnyeri a termékük. Ennek megtervezéséhez a versenyzők pénzügyi edukációja elengedhetetlen. A vállalkozóknak tudniuk kell, hogy melyik termékből mennyit értékesítenek, azon mekkora eredményt tudnak elérni és a kiadásaik milyen összegben, mikor fognak felmerülni a várható bevételekhez képest. Ez alapján lehet látni, hogy a napi likviditás biztosításához külső forrás bevonása szükséges-e, illetve hogy a vállalkozó rendelkezik-e az elégséges termelői kapacitásokkal, vagy fejlesztenie kell” – hangsúlyozta Rammacher Zoltán, a K&H kkv marketing- és értékesítés támogatás vezetője.

A K&H kétnapos pénzügyi tervezés tréningjén a győztesek részletesen megismerhették az üzleti és pénzügyi tervezés, az adózás és a finanszírozás alapjait. A SPAR Beszállítói Akadémia Marketing Bootcamp eseményén pedig a külső forrásbevonást és a banki finanszírozást vizsgálták meg részletesebben, melyek szükségessége akár a SPAR polcaira való bekerüléssel kapcsolatosan, vagy akár a napi likviditás biztosítása miatt is felmerülhet. A K&H által elérhető anyagi forrásokat több vállalkozás is igénybe vette az évadban, melyekkel biztosítani tudták a SPAR felé vállalt kötelezettségeiket és megvalósulhatott a szintlépés.

A 9 új márka 37 új termékének előállítása és az INTERSPAR áruházakban való forgalmazása a beszállítói kört is figyelembe véve száznál is több foglalkoztatottnak ad munkát és a vállalkozói kedv élénkítésére is jó hatással van. Az együttműködéssel a SPAR és a K&H egy jól működő gyakorlati példát mutat a további innovációk ösztönzésére Magyarországon. A programban az áruházlánccal, valamint a pénzintézettel való hosszú távú kapcsolat pedig hozzájárul a vállalkozások lendületes fejlődéséhez, a további piacok megtaláláshoz.

A győztes vállalkozások és az INTERSPAR kínálatába bekerült termékek az alábbiak:

1. Art Water Kft. - Fizz Water ízesített szénsavas víz, négyféle ízben

2. Disiteler Company Kft. - Wolf & Lamb gyógynövény likőr

3. Fragola Fagylaltozó Kft. – „Un Momento con Fragola” jégkrémek, hat ízben, ebből 3 vegán termék

4. Naturi Kft. - nyers vegán, mindenmentes chipsek, kekszek és „élő kenyerek”

5. Trufo Hungary Kft.- gombás antipasti és pestó termékek és szarvasgombás olívaolaj

6. Vegán Mókus Kft. - Tunki-Tunki vegán mártogatósok, négy ízben

7. Win One Kft. – Chocorich pálinkával töltött prémium minőségű étcsokoládé csokigolyó, négy ízben

8. Zimek Pálinka Manufaktúra - Mediterrán Gin, Carly’s Gin&Tonic két ízben

9. Zucker Kft. - szezámmal, köménnyel és sajttal szórt sajtos snack

A győztes termékekről a Hungaricool honlapján lehet részletesebben tájékozódni.

Videók

Promóció

Szebb mosoly, 150 ezer forinttal kevesebbért

Kép
Stílus

Időtálló és könnyen variálható! Ryan Gosling inge még most is tuti választás lehet

Ryan Gosling inge még bőven belefér ebbe a hőfokok között csapongó időszakba.

Kép
Jármű

Bitang különkiadással búcsúzik az Alfa ikerturbós V6-osa

A Giuliából és a Stelvióból is elkészült a Quadrifoglio Super Sport, de egyikből sem gyártanak túl sokat.

Kép
Életmód

Fokozzák a korai halálozás rizikóját az ultrafeldolgozott élelmiszerek

Harminc éven át vizsgálták a pácienseket, de nem mindegyik feldolgozott élelmiszer bizonyult egyformán veszélyesnek.

Kép
Szórakozás

Jeremy Clarkson lett a legvonzóbb brit férfi – újra

Elég meglepő eredmény született, a 64 éves műsorvezető zsinórban másodszor végzett az élen.

Kép
Stílus

A Jacob & Co. bokszolós órájától eldobod az agyad

A csöppet sem visszafogott, erősen limitált szériás karórával Tyson Fury és Olekszandr Uszik meccsére hangolnak.

Kép
Életmód

Ezek a helyek Európa rejtett gyöngyszemei – magyar is van köztük

Nemcsak a legismertebb és legfelkapottabb helyszínek nyújthatnak nagyszerű kikapcsolódási lehetőséget.

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!