Promóció
Összeállt a Tiffany & Co. és a Nike

A Tiffany jellegzetes kék színével felütött cipők befektetésnek sem lesznek rosszak, valószínűleg azonnal elkapkodják az összeset.
Az elmúlt évek trendje alapján biztosan kijelenthetjük: ha egy termékednek meg szeretnéd sokszorozni az árát, nincs más dolgod, mint a Tiffany & Co-val együttműködve kiadni belőle egy kékszínű változatot. Gondoljunk csak a Patek Nautilus-ra, melynek az árát a kék számlap és az ékszercég neve repített az egekbe.
A Tiffany & Co. x Nike Air Force 1 hírére egyből megugrott a Nike tőzsdei értéke. A cipőből két kivitel készül, egy kék-fekete-fehér, és egy fordított színsémájú fekete-kék. Valószínűleg mind el fog fogyni előrendelésben, és utána a spekulánsok megpróbálják többszörös áron értékesíteni.
Olyan magasra jutott ez a Porsche, ahol még nem járt autó
Egyetlen szárazföldi jármű sem mászott még fel olyan magasra, mint ez a módosított Porsche 911, ráadásul nem is Dakarról van szó.
Günzer Tamás lett az Év Bortermelője Magyarországon
A díj nem egy bor kiváló minőségének elismerését jelenti, hanem a több éven át tartó, kiemelkedő teljesítményért ítélik oda.
Soha nem volt ilyen drága az arany
Megdőlt a 2020-as csúcs, és további drágulás várható.
Filléres építés méregdrágán: Deus W650
A kultikus Deus egyik korai építését árverezte el a Bonhams aukciós ház.
Három egészen elképesztő új Breitling
Az autós vonatkozású Top Time sorozatba érkezett három tourbillonos modell.
Ismét betalált Szoboszlai a Liverpoolban
Küzdelmes mérkőzést nyert meg a Liverpool, a magyar középpályás a 94. percben lőtt a hálóba.