Mennyire szereti a kávét Robert Downey Jr.? Annyira, hogy saját márkát alapított

Forrás: Paul Abell / Happy
2024. február 2.
Szerző: Lendvai Zsolt

A Happy kínálatában szinte minden megtalálható a szemestől az instant kávéig.

Saját márkanév alatt dob piacra kávékat Robert Downey Jr. A négyszeres Golden Globe-díjas és Oscar-jelölt sztár a területen otthonosan mozgó Craig Dubitskyvel fogott össze, hogy együtt létrehozzák a Happy márkát. A színész elmondása szerint édesanyja kedvenc itala a kávé volt, de ő maga is a nyomdokaiba lépett, hiszen szintén imádja. A családdal, a társasággal fonódik össze számára, varázslatosnak tartja.

A Happy célja, hogy felelős és fenntartható gazdálkodásból származó alapanyagokat használjon termékeihez, ennek érdekében közép- és dél-amerikai kávétermesztőkkel dolgoznak, akik közül a legtöbben a Rainforest Alliance-nek is tagjai. Downey szerint a tradicionális gyártók a történelmi és földrajzi hagyományokra építenek, az újabbak, fiatalabbak próbálnak valamilyen ezoterikus vagy misztikus felhangot adni kávéiknak. Ezzel szemben neki az a fontos, hogy egyszerűen finom legyen, olyan, amit élvezünk és szeretünk.

Termékpalettájukat száz százalékban az arabica kávé határozza meg, viszont azt világos, közepes és sötét pörköléssel is felhasználják. Termékkínálatukban megtalálható lesz a szemes és őrölt kávé, a kávépod, sőt még az instant italpor is.