A fiataloknak elegük lett a remake-ekből

A milleniálok és a Z generáció tagjai inkább eredeti tartalmakat akarnak, mintsem feldolgozásokat.
Nem akarnak remake-eket nézni, inkább eredeti tartalmakra vágynak a fiatalok – derül ki a Tubi felméréséből, amelynek elkészítése során mintegy 2500 embert kérdeztek meg. A válaszadók több mint hetven százaléka mondta azt, hogy az újszerű műsorokat részesíti előnyben a feldolgozásokkal és franchise-okkal szemben, az üzenet pedig egyértelmű: nem akarják újra és újra ugyanazt látni, még ha éppen mások is a készítők.
Ha nosztalgikus hangulatban vannak, akkor sem remake-et vesznek elő, hanem inkább olyan régi sorozatokhoz fordulnak, mint amilyen a Jóbarátok vagy az Office, és azt is kimondottan szeretik, ha egy-egy sorozat több évadból áll, amit aztán adott esetben lehet darálni, és hosszú ideig „együtt lehetnek” a kedvelt karakterekkel.
A kutatási eredményekből az is látszik, hogy a megkérdezettek értékelik a független tartalmakat, szeretik azt érezni, hogy ténylegesen támogatják az iparág kisebb szereplőit, és nemcsak a nagy stúdiók malmára hajtják a vizet. Ezt a szemléletet erősítette a tavalyi nagy hollywoodi sztrájk is.
Témába vág a Joy podcastjának, a Ventilátornak a második adása:
Semmi extra részlet, szimplán csak klasszikus! Daniel Craig egy szett erejéig visszatért James Bond stílusához
Daniel Craig annak ellenére, hogy egy ideje már maga mögött hagyta a 007-es karakterét, azért nem teljesen vetette el a klasszikus megjelenések lehetőségét.
Ha a pénz nem számít: ezek a legdrágább autók a magyar piacon
Ezeknek a különlegességeknek az árából akár egy egész flottányi hétköznapi autót is megvehetnél. De ezekre sokkal jobban lehet vágyni.
Az Oscar parádés mesterötöse: csak három filmnek sikerült
Az Oscar-díj történetében van pár emlékezetes tarolás, de az öt főkategóriát csak három produkciónak sikerült megnyernie.
Fókaként énekel Seal ebben a bizarr reklámban
Egyik legismertebb slágerét költötte át a Mountain Dew kedvéért az idei Super Bowlra.
Ezt nézi majd a fél világ: a legjobb Super Bowl-reklámok
A cégek vagyonokat fizetnek azért, hogy az év egyik legnagyobb sporteseményén reklámozzanak. Akkor már a szpot sem lehet akármilyen.
Életük baklövése? Színészek, akik visszautasítottak egy Oscar-díjas szerepet
Ezeknek az Oscar-díjas filmeknek a sorsa egészen másként is alakulhatott volna!