Így ért véget a japán autók aranykora

Így ért véget a japán autók aranykora

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!
Facebook
Twitter
Pinterest

A japán autógyártás a kilencvenes években ért fel a csúcsra: Impreza WRX STi, Lancer Evo, Skyline GT-R, Supra, NSX, csak hogy pár nevet említsünk. Mi röpítette őket az égbe, és mikor repültek túl közel a naphoz?

A pécsi Japanese Classic Car Show kerekasztal-beszélgetésén belefúrtuk magunkat a japán autók lélektanába, a sikerük titkába, és abba, mikor indult el a hanyatlás. Akik a megfejtést keresik: Bácsi Gergely (RMS), Domán Zoltán (AE86 guru), Cserényi András (NSX guru), Kiss Zoltán (350Z guru).

Ne maradj le cikkeinkről, like-olj minket a Facebookon is!

Követem!

Videók

Kép
Szórakozás

Szoboszlai-menü: jön a Domi Meal a Mekiben

A magyar válogatott csapatkapitánya immár a McDonald’s reklámarca is lett.

Kép
Szórakozás

7 borzongató szörnyeteg a filmtörténelemből

Léteznek olyan rémségek, amiktől mindenkinek feláll a szőr a hátán!

Kép
Jármű

Méregzöld méregzsák: elég brutál lett a BMW M4 CS

A Competition és a CSL közé ékelődik be a legújabb M-es BMW, amelynek sorhatosa két turbóval üvölt.

Kép
Tech

Ezt tudják a legújabb Apple iPad tabletek

Az Apple bemutatta a legfrissebb iPad Airt és a vékonyabb iPad Prót, utóbbi ráadásul az erőteljesebb M4 chipet is megkapta.

Kép
Életmód

Ezt a 6 dolgot kerüld, ha nem akarod erősíteni a szorongásodat

A túl nagy stresszre mindenki másképpen reagál: van, aki ingerlékenyebb lesz, más inkább befordul. Ezek a magatartások kerülendők.

Kép
Tech

Emlékszel még a Nokia 3210-re? Most feltámadt, és ennyibe kerül

Minden idők egyik legikonikusabb mobiltelefonja visszatért, de persze nem pont olyan, mint régen.

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!