Így ért véget a japán autók aranykora
A japán autógyártás a kilencvenes években ért fel a csúcsra: Impreza WRX STi, Lancer Evo, Skyline GT-R, Supra, NSX, csak hogy pár nevet említsünk. Mi röpítette őket az égbe, és mikor repültek túl közel a naphoz?
A pécsi Japanese Classic Car Show kerekasztal-beszélgetésén belefúrtuk magunkat a japán autók lélektanába, a sikerük titkába, és abba, mikor indult el a hanyatlás. Akik a megfejtést keresik: Bácsi Gergely (RMS), Domán Zoltán (AE86 guru), Cserényi András (NSX guru), Kiss Zoltán (350Z guru).
Ne maradj le cikkeinkről, like-olj minket a Facebookon is!
Követem!Szoboszlai-menü: jön a Domi Meal a Mekiben
A magyar válogatott csapatkapitánya immár a McDonald’s reklámarca is lett.
7 borzongató szörnyeteg a filmtörténelemből
Léteznek olyan rémségek, amiktől mindenkinek feláll a szőr a hátán!
Méregzöld méregzsák: elég brutál lett a BMW M4 CS
A Competition és a CSL közé ékelődik be a legújabb M-es BMW, amelynek sorhatosa két turbóval üvölt.
Ezt tudják a legújabb Apple iPad tabletek
Az Apple bemutatta a legfrissebb iPad Airt és a vékonyabb iPad Prót, utóbbi ráadásul az erőteljesebb M4 chipet is megkapta.
Ezt a 6 dolgot kerüld, ha nem akarod erősíteni a szorongásodat
A túl nagy stresszre mindenki másképpen reagál: van, aki ingerlékenyebb lesz, más inkább befordul. Ezek a magatartások kerülendők.
Emlékszel még a Nokia 3210-re? Most feltámadt, és ennyibe kerül
Minden idők egyik legikonikusabb mobiltelefonja visszatért, de persze nem pont olyan, mint régen.