Benzinmotorral az utolsó: Porsche 718 Spyder RS

Porsche 718 Spyder RS
Forrás: Porsche

Promóció

Az amerikai sportmárka, a Gant bemutatja új férfi illatát

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!

Promóció

Mire kell figyelni snowboard kabát vásárlásakor?

Facebook
Twitter
Pinterest

A Porsche Boxster és a Cayman hamarosan tisztán elektromos modellként folytatja, de egy 500 lóerős búcsúmodell sose jön rosszul.

Lassan húsz éve már annak, hogy a Porsche – 1996-ban – bemutatta az első Boxstert, hosszú idő után az volt az első gépük, amelyet eleve roadsternek terveztek. Durván tíz évre rá megjött a kupé testvérmodell, a Cayman is, hogy aztán 2016-ban a rokonságot elnevezésben is megmutatva 718-ként fussanak tovább. Az elektromosítási hullám ezeket az autókat is elérte, ha minden igaz, 2025-től a Boxsterből és a Caymanból villanyautó lesz. De ha valahol, a Porschénál tudják, milyen a stílusos búcsú: íme, a 718 Sypder RS.

Noha alapvetően négyhengeres bokszermotorral szerelt gépekről van szó, a GTS 4.0 és a Spyder már eddig is hatos bokszerek voltak. Nem meglepő tehát, hogy most is ilyen blokkot választottak: a 911 GT3-ból ismert négyliteres szívómotort, igaz, az ott tapasztalható 510 lóerő helyett kerek 500-zal. A teljesítménycsúcs 9000-nél van, tehát egy jó kedvvel forgó, nagyszerű karakterű hathengeresről van szó.

Ne maradj le cikkeinkről, like-olj minket a Facebookon is!

Követem!
Porsche 718 Spyder RS hátulról
forrás: Porsche
Nyitott tetővel az igazi

A karosszéria terén nagyon sokat merítettek a Cayman GT4 RS-től, így szénszálas a két első sárvédő, valamint a géptető. Átvették a fék hűtését szolgáló légbeömlőket is, az első splitter ellenben rövidebb lett. Hátul nem találunk gigantikus szárnyat, csupán egy diszkrét kacsafarkat. Ahogyan a gyáriak fogalmaznak, egy nyitott sportkocsi a Spyder RS, amit szükség esetén zárttá is tehetünk. A vászontetőnél arra törekedtek, hogy minél könnyebb és helytakarékosabb legyen. Így csupán 18 kilót nyom, cserébe kézzel kell működtetni, az elektromos megoldás ugyan kényelmesebb, ám nagyobb lett volna a tömege.

A futómű nagyrészt szintén a GT4 RS-ből jött át, a beltérben mindenféle gomboktól megtisztított sportkormány, mögötte analóg műszerek és tízezerig skálázott fordulatszámmérő várja a sofőrt. A hétfokozatú PDK-val 3,4 másodperc a 0-100 km/h-s sprint, 10,9 alatt már 200-on van a 718 Spyder RS, ráadásul megfutja a 308 km/h-s végsebességet is. Az első vevők nyár végén élvezhetik autójukat, amit akár már meg is rendelhetnek 156 ezer euróért (58 millió forintért).

Lapozd át galériánkat is, benne az utolsó belső égésű motoros Porsche 718 képeivel!

Galéria / 11 kép

Porsche 718 Spyder RS

Megnézem a galériát

Ha másféle Porschéról is olvasnál, keresd az InStyle Men nyomtatott számát az újságárusoknál, benne a 911 Dakar tesztjével.

Kép

Videók

Promóció

Az amerikai sportmárka, a Gant bemutatja új férfi illatát

Promóció

Mire kell figyelni snowboard kabát vásárlásakor?

Kép
Jármű

A Mikulás meghozta az új Suzuki Swiftet!

A magyar piac egyik kedvenc kisautója immár a hetedik generációval folytatja.

Kép
Jármű

A legmegbízhatatlanabb autók toplistája

Az autó az ingatlan után sokaknak a második legnagyobb értéke, ezért is nagyon bosszantó, ha mindig baj van vele.

Kép
Jármű

Erre a ralis filmre vágytunk, csak nem tudtunk róla

A Race for Glory: Audi vs. Lancia zseniálisnak ígérkezik, a legendás B csoport dicsőségét és megpróbáltatásait idézi fel.

Kép
Szórakozás

150 év után először kelt ki vadon élő kivi Új-Zéland fővárosában

A behurcolt ragadozók miatt a vadon élő kiviket a kihalás fenyegeti.

Kép
Stílus

Miért vadult meg a világ másodjára is egy műanyag tokos órától?

A Moonswatch sikerét ugyan nem sikerült megismételni, de a Swatch második, Blancpainnal közös kollaborációja is nagyot szólt.

Kép
Stílus

A sztárok egyik klasszikus kedvencét most szuperkedvezményesen vásárolhatod meg

A vörös szőnyeges események egyik főszereplőjéből a te gardróbodban sem árthat egy darab.

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!