A NOORDIA elhozza az ékszeripar forradalmát

Az idén debütált InStyle Men magazin jóvoltából először került megrendezésre az exkluzív InStyle Men Of The Year díjátadó gála, amelyen a Lab-Grown gyémántékszerek hazai forgalmazója, a NOORDIA is képviseltette magát szponzorként.
Miután az este főszereplői olyan példaértékű férfiak voltak, akik valamilyen szempontból kiemelkedőek munkásságukban, nem mehettünk el szó nélkül a NOORDIA alapítói mellett sem.
A vállalatot 2023 januárjában Szemethy Zoltán, valamint öccse, Szemethy Dániel alapította azzal a céllal, hogy a magyar ékszerpiacra elsők között vezessék be a világban egyre inkább térhódító és növekvő népszerűségnek örvendő forradalmi ékszerpari innovációt, a laboratóriumban növesztett gyémántokat, valamint ezen drágakövekből készült ékszereket.
Az üzleti bizalmat kiemelten erősíti Zoltán 15 éves felsővezetői tapasztalata, amit a műszaki retail szektor piacvezető vállalatánál szerzett, a piaci rés kiaknázása, az üzleti stratégia megalkotása és a szakmai mentorálás azonban egyértelműen Hercsik Anita elismert ékszerszakértőnek köszönhető, akinek több mint 35 éves, ékszer- és gyémántiparban szerzett tapasztalat, valamint számos publikáció és előadás fűződik a nevéhez.
A NOORDIA ugyan idén kiérdemelte a weboldalaknak járó egyik legrangosabb elismerést, az online felületek mellett azonban a vállalkozás exkluzív bemutatóteremmel is rendelkezik, amely nemcsak az ékszerek személyes megtekintésére és akár azonnali átvételére, de a kiemelt ügyfélkapcsolat-kezelésre is lehetőséget nyújt.
A fiatal és elkötelezett csapat tagjai családi hagyományaikból gyökerezve hozták magukkal az ékszerek szeretetét, és tulajdonképpen ennek eredményeként alapították cégüket annak ellenére, hogy mindegyikük az élet más-más területén, az ékszer- és luxusiparágtól eddig függetlenül helyezkedett el és teljesedett ki. Mára több mint 200 különböző típusú Lab-Grown gyémántékszer és 150.000 foglalatlan drágakő érhető el náluk. A foglalatlan laborgyémántok forgalmazásának portfóliója egyébként alkalmas lehet több iparág kiszolgálására, például az egyedi ékszerkészítés és karórák, a divat, vagy esetleg az esztétikai fogászat ágazatában is.
A NOORDIA alapítói, akik mára szakértői lettek a lenyűgöző ékszereknek és nem utolsósorban szenvedélyesen hisznek a fenntartható gyémántkereskedelemben, ékes példaként szolgálhatnak minden vállalkozó számára.
Semmi extra részlet, szimplán csak klasszikus! Daniel Craig egy szett erejéig visszatért James Bond stílusához
Daniel Craig annak ellenére, hogy egy ideje már maga mögött hagyta a 007-es karakterét, azért nem teljesen vetette el a klasszikus megjelenések lehetőségét.
Ha a pénz nem számít: ezek a legdrágább autók a magyar piacon
Ezeknek a különlegességeknek az árából akár egy egész flottányi hétköznapi autót is megvehetnél. De ezekre sokkal jobban lehet vágyni.
Az Oscar parádés mesterötöse: csak három filmnek sikerült
Az Oscar-díj történetében van pár emlékezetes tarolás, de az öt főkategóriát csak három produkciónak sikerült megnyernie.
Fókaként énekel Seal ebben a bizarr reklámban
Egyik legismertebb slágerét költötte át a Mountain Dew kedvéért az idei Super Bowlra.
Ezt nézi majd a fél világ: a legjobb Super Bowl-reklámok
A cégek vagyonokat fizetnek azért, hogy az év egyik legnagyobb sporteseményén reklámozzanak. Akkor már a szpot sem lehet akármilyen.
Életük baklövése? Színészek, akik visszautasítottak egy Oscar-díjas szerepet
Ezeknek az Oscar-díjas filmeknek a sorsa egészen másként is alakulhatott volna!