Promóció
Lufi-e a japán kultautók ára, vagy még mindig érdemes beszállni?

Bukott modellek utólag futottak be hatalmas karriert, és lettek gyűjtői darabok. Mi a titkuk, és érdemes-e még venni belőlük?
A pécsi Japanese Classic Car Show kerekasztal-beszélgetésének első részében azt vizsgáltuk, hogyan ért fel a japán autó a csúcsra, és mikor indult a hanyatlás, a mostani, második részben pedig arra keressük a választ, hogy a mostanra méregdrága kultmodellek hogyan futhattak be ekkora karriert, ha új autóként megbuktak a piacon. Akik a megfejtést keresik: Bazsó Gábor (Totalcar), Bácsi Gergely (RMS), Domán Zoltán (AE86 guru), Cserényi András (NSX guru), Kiss Zoltán (350Z guru).
Olyan magasra jutott ez a Porsche, ahol még nem járt autó
Egyetlen szárazföldi jármű sem mászott még fel olyan magasra, mint ez a módosított Porsche 911, ráadásul nem is Dakarról van szó.
Günzer Tamás lett az Év Bortermelője Magyarországon
A díj nem egy bor kiváló minőségének elismerését jelenti, hanem a több éven át tartó, kiemelkedő teljesítményért ítélik oda.
Soha nem volt ilyen drága az arany
Megdőlt a 2020-as csúcs, és további drágulás várható.
Filléres építés méregdrágán: Deus W650
A kultikus Deus egyik korai építését árverezte el a Bonhams aukciós ház.
Három egészen elképesztő új Breitling
Az autós vonatkozású Top Time sorozatba érkezett három tourbillonos modell.
Ismét betalált Szoboszlai a Liverpoolban
Küzdelmes mérkőzést nyert meg a Liverpool, a magyar középpályás a 94. percben lőtt a hálóba.