Tető nélkül is lenyűgöző a DBS 770 Ultimate

Aston Martin DBS 770 Ultimate Volante
Forrás: Aston Martin

Promóció

Szebb mosoly, 150 ezer forinttal kevesebbért

Promóció

Budapestre is megérkezett a világ egyik legnagyobb presztízsű pezsgője

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!
Facebook
Twitter
Pinterest

Már a kupé bemutatásakor beígérték a Volantét, amiből ráadásul még kevesebb készül.

Idén év elején leplezte le az Aston Martin azt a modellt, amellyel a DBS-szériát elbúcsúztatja: a DBS 770 Ultimate-et. Már akkor is lehetett tudni, hogy kabrió is lesz belőle, méghozzá igen erősen limitált szériában. Az összesen tervezett 499 darabból 300 a zárt kasznis, 199 pedig a nyitott, vagyis a Volante. Most végre ez is megérkezett, és igazán jól mutat minden szögből, igazán méltó búcsú, gyönyörű autó.

Ne maradj le cikkeinkről, like-olj minket a Facebookon is!

Követem!
Aston Martin DBS 770 Ultimate Volante
forrás: Aston Martin
Gyönyörű formájú autó, tetővel és anélkül is csodálatos a DBS 770 Ultimate

A formaterv lényege persze nem változott, megmaradt a jókora harcsaszáj-maszk, a lökhárító légbeömlői, az első kerékívek mögötti kopoltyúk, a fényszórók, a kétszer két kipufogóvég, mind-mind azonos. Csak éppen a tetejét vesztette el a Volante – oké, nem teljesen, csak nyithatóra cserélte. Színből rengetegfélét lehet választani, csak feketéből és szürkéből van egy tucatnyi árnyalat, de egyebek közt kékek, zöldek, pirosak és narancsok közül is rábökhetünk a leginkább tetszőre. A belső kárpit, sőt még a biztonsági öv, vagy a kontrasztvarrás színe is széles palettáról választható ki.

Aston Martin DBS 770 Ultimate Volante
forrás: Aston Martin
Szinte végtelen számú variációt kínál a konfigurátor a külső és belső megjelenésre

Ami a technikát illeti, természetesen itt is közösködik a kupé és a kabrió, tehát a Volantében is az 5,2 literes V12-est találjuk, méghozzá 770 lóerővel, ahogyan a név is mutatja. Az ikerturbós tizenkét hengeres csúcsnyomatéka 900 newtonméter, amit már 1800-as fordulattól élvezhetünk. Ehhez egy nyolcfokozatú ZF automata váltó társul, a hajtás elrendezése transaxle. A kabrió kereken száz kilóval nyom többet a mérlegen, mint a kupé, de aligha fáj majd bárkinek, hogy 3,4 másodperc helyett csak 3,6 alatt gyorsul százra. A vége ugyanúgy 340 km/h.

Aston Martin DBS 770 Ultimate Volante
forrás: Aston Martin
Igazán elegáns a beltér, a kormány formája kissé szokatlan

Mielőtt nagyon beleélnénk magunkat, hogy elkezdünk spórolni, és vadul konfigurálgatunk: máris gazdára talált mind a 199 példány, pedig a gyártás még csak most indult. Az első kész Volantékat az idei harmadik negyedévben szállítják le.

Videók

Promóció

Szebb mosoly, 150 ezer forinttal kevesebbért

Promóció

Budapestre is megérkezett a világ egyik legnagyobb presztízsű pezsgője

Kép
Életmód

Szakmák, amik eltűntek a modern kor beköszöntével

Felelevenítünk néhányat a régmúlt mesterségeiből, amik nem állták ki az idő próbáját.

Kép
Jármű

Látványos koncepcióautót mutatott az AMG Monacóban

A Formula–1-es versenyhétvégéhez kapcsolták a Mythos PureSpeed sportautót, amely érdekes megoldásokat vonultat fel.

Kép
Szórakozás

Közeleg a napfogyatkozás 25 éves évfordulója - de mikor lesz a következő?

Az egész ország az eget kémlelte negyed évszázaddal ezelőtt.

Kép
Szórakozás

Mint egy gyerekszínészt, úgy kezelték balesete után Jeremy Rennert

A Marvel-moziverzum sztárja felidézte, milyen érzés volt visszatérni a munkába.

Kép
Szórakozás
Kép
Szórakozás

"Ezt a hajót egyfelé húzzuk" - interjú a Dante alapítóival, Gulyás Hermann Sándorral és Jászberényi Gáborral

Úgy állnak a kamera előtt, mint a profi modellek. Könnyű nekik, hiszen színészek! – jut eszünkbe Jászberényi Gábor és Gulyás Hermann Sándor fotóit nézve. De vajon tényleg könnyű nekik?

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A feliratkozásod hibába ütközött, kérjük, próbáld újra!
Köszönjük, sikeres feliratkozás!