Nem hibrid, nem turbós: régi vágású sportkocsi az új Ferrari
A 12Cilindri neve nem hazudik: ez egy olyan tizenkét hengeres, szívómotoros sportautó, amiért igazán lehet imádni a márkát.
Jármű
Fából készült ez a gyönyörű Colombo V12
Az életnagyságú Ferrari-motor három évig készült, de a végeredmény minden percnyi munkát megért.
Jármű
AMG-féle V12-essel itt a Pagani Imola nyitott változata
Évekkel a kupé után most itt az Imola Roadster is, amelyből mindössze nyolc darab készül.
Jármű
28 literes, 1100 lóerős V12-es motor egy mahagóni csónakban
A Miss Universe nevű, tíz méter hosszú mahagóni hajótestet a 20. század eleji gyorsasági versenyhajók ihlették, és ebbe építettek bele egy 28 literes Allison V12-est.
Jármű
Aston Martin Valour – ilyen ma már alig akad
Az elektromos átállás korában igazi ritkaság már a V12-es motor és a kézi váltó kombinációja, de az Aston Martin meglépte a Valourral.
Jármű
Ezer lóerős, négymotoros hibrid lesz az Aventador utódja
Ez lesz a Lamborghini első igazi hibrid szupersportkocsija, még idén bemutatják.
Jármű
Ha azt hitted, a V12-nek reszeltek: itt a Lamborghini Invencible és Autentica
Amikor a Lamborghini bejelentette, hogy leállítja az Aventador gyártását, majd búcsúzóul bemutatták az Ultimae-t, sokan hitték, hogy egyúttal a szívó V12-esektől is elköszönünk. Hát nem.
Jármű
Horgászcsónak, amerikai módra túltolva
1200 lóerővel tudja a kötelezőt: megreggelizel Miamiban, aztán az ebédet már a Bahamákon fogyasztod - a menü pedig lehet az, amit út közben fogtál.