A francia márka történetének egyik legnépszerűbb modelljét álmodták újra modernebb formában.
Nagy különbség, hogy új Porschét bárki vehet, akinek van elég pénze, de egy ilyen E30 M3 Evolution II-est nem könnyű felhajtani.
Szürke, ezüst, fehér, fekete – de miért nem veszünk inkább színes autókat? Mert ez van belénk nevelve.
Akár 5-6 millió forint között is lehet autót venni, de ennyiből jellemzően kiskocsikat kapunk, puritán felszereltséggel.
Az új Rezvani Beasthez olyan extrákat lehet rendelni, amikről el sem akarjuk hinni, hogy valódiak. Pedig de.
Minél magasabb a kilométeróra állása, annál jobban húzzák a szájukat a vevők. Pedig ez sokszor önámítás.
Az amerikai elnök hivatalba lépése előtt hajtotta ezt a ATS-V-t, amely most eladó.
Ha reklámcélból kompakt Mercivel kellett megjelenni, egy Formula–1-es sztárpilóta mégsem mehetett 60 lovas dízellel.
Az új autók piacához hasonlóan a használtaknál is visszaesést hozott a tavalyi év, de van pár slágermodell, ami nagyon pörög. Te melyiket vennéd?
Az Abarth 695 75 Anniversario egyúttal az 1.4 T-Jet turbómotor előtt is tiszteleg.
A Volkswagen-csoport cseh márkájának ez a legnépszerűbb modellje, a modellfrissítésnél óvatosan nyúltak hozzá.
Jelenleg nincs erre felső korhatár, de mindenkinél eljöhet az a pont, amikor érdemes elgondolkodni a jogsi pihentetésén.
Az autósok szeretik egymást letolni az útról, de nagy a különbség, hogy ki az elszenvedő és ki a türelmetlen.
Az idők szavát követve természetesen full elektromos és hibrid is készült az aktuális 5-ös kombiból.
Az 1,6 tonna fölötti személyautók parkolási díját háromszorosára emelték a francia fővárosban.
Rowan Atkinson hatalmas autóbolond, most saját gyűjteményének egyik darabjától válik meg.
Legalább tíz éve várjuk, pár év múlva érkezhet, de nagyon nem olyan lesz, mint hittük.
Az autómániás színésznő egyre népszerűbb, a Ford pedig egyre komolyabb együttműködésekben gondolkodik vele.
Nagy volt a verseny a Volkswagen és a Toyota között, végül ismét a japánok nyertek.
Tojoda Akio úgy véli, a döntést a vásárlókra kell bízni, ő maga legfeljebb harminc százalékos piaci részesedést jósol a villanyautóknak.
A Golf mindig etalon volt, de a nyolcadik generációt sok kritika érte. Most megérkezett a frissítés.
Az ittas sofőrök nagyon sok balesetért felelősek, a megelőzésben ez a technológia is segíthet.
Kőkemény lánctalpas célgépet készített a Nissan a havas lejtőkre.
Az arányaiból elsőre is látszik, hogy nem igazi versenyautóról van szó. Viszont nem is egy ügyes asztalos- vagy bádogosmunka.
Filmbe illő jelenetsor játszódott le az eladó otthonában, az elkövetők börtönbe mennek.
Nem spóroltak a védelemmel, így aligha ez minden idők leggyorsabb T2-ese.