Az olaszok kezelésbe vették a 296-ot, és a GTB-hez képest találtak még plusz ötven lóerőt.
A Ferrari F50 önmagában is különleges, de e példány értékét csak még feljebb tornássza, hogy Ralph Laurené volt.
Az üzletember nemrég lemondott egy Lamboghiniről, ami aztán Szoboszlai Dominiknál kötött ki.
Az F2001 abból az érából származik, amikor gyönyörű versenyautókban üvöltöttek a karakteres hangú V10-esek.
Az RM 43–01 Tourbillon Split-Seconds Chronograph Ferrari a két márka együttműködésének legújabb gyümölcse.
George Russell szerint igen, de Andrea Stella szavai sem biztatóak a többi csapatra nézve.
Szépen növekszik a negyven év alatti vásárlók aránya, aminek az olaszok nagyon örülnek. Persze azért még mindig nem könnyű Ferrarihoz jutni.
A Scuderia Ferrari Formula–1-es istálló leleplezte az idei SF–25 versenygépet, de elsőre meglehetősen szokatlan a szemünknek.
Egy ikonikus autó értékét sok tényező befolyásolhatja. Ez a 10 modell drágult a legtöbbet öt év alatt, a gyűjtők nagyot kaszálhatnak.
Ezeknek a különlegességeknek az árából akár egy egész flottányi hétköznapi autót is megvehetnél. De ezekre sokkal jobban lehet vágyni.
Bár nem kerültek sorozatgyártásba, élmény lenne látni őket az utakon.
Még a hasonló F430-asok jellemző árát is magasan túlszárnyalhatja az amerikai elnök korábbi sportkocsijának értéke.
A sportkocsi tulaját ráadásul még meg is büntették gondatlan vezetés miatt.
Idén ünneplik ezt a kerek évfordulót, vagyis legelső példányaik már hamarosan veteránvizsgát is kaphatnának.
Kaptunk idén új csúcs-Ferrarit, Bugatti hiperautót, és megjött az első elektromos Suzuki is. Mutatjuk a kedvenceinket!
35 év, egy zseniális főmérnök és Max Verstappen kellett ahhoz, hogy megdöntsék a Senna-Prost páros rekordját.
A Formula–1 egykori mindenható ura 94 évesen elérkezettnek látta az időt, hogy búcsúzzon a különleges versenyautóktól.
A zenészlegenda jó eséllyel csak a figyelmet szeretné felhívni a problémára, de a trolloknak azért odaszúrt.
Az Oroszlán csodálatos Ferrarija rengeteg sok pénzért cserélt gazdát egy londoni árverésen.
A német pilóta ezzel az autóval döntötte meg Ayrton Senna egyik rekordját.
Mindig nagy érdeklődés övezi a Ferrari friss szupersportautóinak bemutatását, erre most tizenegy évet vártunk.
A világsztárok körében népszerű az olasz sportkocsimárka, de ahhoz már kifinomultabb ízlés kell, hogy erre essen a választás.
Több mint tíz év után dobják újra piacra a piros cipőkülönlegességet.
Minden idők egyik legjobb játékosát élmény volt nézni, de csapattársai nagyon szerény figurának tartották.
Szinte minden kissrác polcán helyet kapott legalább egy közülük kicsiben valamelyik Matchbox vagy Bburago szériából.
Ha nem is számítanak abszolút nemkívánatosnak, egyes modelleket nem vehetnek meg, bármennyit fizetnek.