A Scuderia Ferrari Formula–1-es istálló leleplezte az idei SF–25 versenygépet, de elsőre meglehetősen szokatlan a szemünknek.
Egy ikonikus autó értékét sok tényező befolyásolhatja. Ez a 10 modell drágult a legtöbbet öt év alatt, a gyűjtők nagyot kaszálhatnak.
Ezeknek a különlegességeknek az árából akár egy egész flottányi hétköznapi autót is megvehetnél. De ezekre sokkal jobban lehet vágyni.
Bár nem kerültek sorozatgyártásba, élmény lenne látni őket az utakon.
Még a hasonló F430-asok jellemző árát is magasan túlszárnyalhatja az amerikai elnök korábbi sportkocsijának értéke.
A sportkocsi tulaját ráadásul még meg is büntették gondatlan vezetés miatt.
Idén ünneplik ezt a kerek évfordulót, vagyis legelső példányaik már hamarosan veteránvizsgát is kaphatnának.
Kaptunk idén új csúcs-Ferrarit, Bugatti hiperautót, és megjött az első elektromos Suzuki is. Mutatjuk a kedvenceinket!
35 év, egy zseniális főmérnök és Max Verstappen kellett ahhoz, hogy megdöntsék a Senna-Prost páros rekordját.
A Formula–1 egykori mindenható ura 94 évesen elérkezettnek látta az időt, hogy búcsúzzon a különleges versenyautóktól.
A zenészlegenda jó eséllyel csak a figyelmet szeretné felhívni a problémára, de a trolloknak azért odaszúrt.
Az Oroszlán csodálatos Ferrarija rengeteg sok pénzért cserélt gazdát egy londoni árverésen.
A német pilóta ezzel az autóval döntötte meg Ayrton Senna egyik rekordját.
Mindig nagy érdeklődés övezi a Ferrari friss szupersportautóinak bemutatását, erre most tizenegy évet vártunk.
A világsztárok körében népszerű az olasz sportkocsimárka, de ahhoz már kifinomultabb ízlés kell, hogy erre essen a választás.
Több mint tíz év után dobják újra piacra a piros cipőkülönlegességet.
Minden idők egyik legjobb játékosát élmény volt nézni, de csapattársai nagyon szerény figurának tartották.
Szinte minden kissrác polcán helyet kapott legalább egy közülük kicsiben valamelyik Matchbox vagy Bburago szériából.
Ha nem is számítanak abszolút nemkívánatosnak, egyes modelleket nem vehetnek meg, bármennyit fizetnek.
Egy Formula–1-es Ferrari V10-es motorjából készült a különleges asztal, állítólag Schumacher és Barrichello is használta.
Jody Scheckter saját kollekciójának tizenkét darabját kínálta eladásra, 1979-es világbajnok Ferrariján kaszált a legtöbbet.
A 12Cilindri neve nem hazudik: ez egy olyan tizenkét hengeres, szívómotoros sportautó, amiért igazán lehet imádni a márkát.
Egy feladata volt: épségben eljuttatni a ritka Ferrarit egy közeli kiállításra. Nem sikerült.
Donnie Callaway elsősorban ferraris körökben szerzett magának hírnevet, de most lopás és csalás miatt vitték be a rendőrök.
A 625 F1 egy nagyon sikeres versenyautó utódja volt, most súlyos pénzekért eladó.
Az életnagyságú Ferrari-motor három évig készült, de a végeredmény minden percnyi munkát megért.