Nemrég még csak arról volt szó, hogy tovább késik, és kevésbé lesz különleges. Most viszont úgy fest, végleg elengedik.
A francia márka történetének egyik legnépszerűbb modelljét álmodták újra modernebb formában.
Két francia is odafért a dobogóra, de kínai autó is volt a döntősök között.
Nagy különbség, hogy új Porschét bárki vehet, akinek van elég pénze, de egy ilyen E30 M3 Evolution II-est nem könnyű felhajtani.
Szürke, ezüst, fehér, fekete – de miért nem veszünk inkább színes autókat? Mert ez van belénk nevelve.
Akár 5-6 millió forint között is lehet autót venni, de ennyiből jellemzően kiskocsikat kapunk, puritán felszereltséggel.
Az új Rezvani Beasthez olyan extrákat lehet rendelni, amikről el sem akarjuk hinni, hogy valódiak. Pedig de.
Az angol király még megkoronázása előtt, hercegként vette az I-Pace-t, saját pénzéből.
Minél magasabb a kilométeróra állása, annál jobban húzzák a szájukat a vevők. Pedig ez sokszor önámítás.
Az amerikai elnök hivatalba lépése előtt hajtotta ezt a ATS-V-t, amely most eladó.
Ha reklámcélból kompakt Mercivel kellett megjelenni, egy Formula–1-es sztárpilóta mégsem mehetett 60 lovas dízellel.
Az új autók piacához hasonlóan a használtaknál is visszaesést hozott a tavalyi év, de van pár slágermodell, ami nagyon pörög. Te melyiket vennéd?
Az Abarth 695 75 Anniversario egyúttal az 1.4 T-Jet turbómotor előtt is tiszteleg.
Meglehetősen korán felütötték a fejüket a problémák a Tesla elektromos pickupjánál.
Csaknem huszonöt évig porosodott egy helyen, de aligha van autóbolond, aki ne akarná megmenteni.
A Volkswagen-csoport cseh márkájának ez a legnépszerűbb modellje, a modellfrissítésnél óvatosan nyúltak hozzá.
Jelenleg nincs erre felső korhatár, de mindenkinél eljöhet az a pont, amikor érdemes elgondolkodni a jogsi pihentetésén.
Az autósok szeretik egymást letolni az útról, de nagy a különbség, hogy ki az elszenvedő és ki a türelmetlen.
Nem a külsőségekkel voltak elfoglalva, a nagy változások a lemezek alatt rejtőznek. A hatótávolság is nagyot nőtt.
Az idők szavát követve természetesen full elektromos és hibrid is készült az aktuális 5-ös kombiból.
Az 1,6 tonna fölötti személyautók parkolási díját háromszorosára emelték a francia fővárosban.
Rowan Atkinson hatalmas autóbolond, most saját gyűjteményének egyik darabjától válik meg.
Nem indul, bikázni kell. Végre életre kel, de jön a check engine. Sebaj, olvassunk hibakódot. De hol az OBD-csati?
De amit a legjobban szeretünk a Renaissance luxushajóban, az a szerénység.
Legalább tíz éve várjuk, pár év múlva érkezhet, de nagyon nem olyan lesz, mint hittük.
Vajon egy ilyen meglepő váltással visszajuthat a csúcsra a hétszeres világbajnok?