Jármű

Kép
Jármű

Porsche-rokonságot rejt az Audi új tankja, a Q6 E-Tron

Ugyanarra a platformra épül, amelyre a Porsche Macan EV, és egyáltalán nem lesz gyenge az Audi Q6 E-Tron.

Kép
Jármű

Megelőzhető hibák okozzák a legtöbb lerobbanást

Az esetek csaknem felét az indítóakkumulátorral kapcsolatos problémák idézik elő, legalábbis Németországban.

Kép
Jármű

7,2 milliárdot érhet a Ferrari mesterötöse

Big Five: öt különböző korszak, öt fantasztikus sportautó. Külön-külön is értékesek, de vajon lesz-e, aki kifizeti mindet?

Kép
Jármű

Elment a tervezőzseni, Marcello Gandini – ezeket az autókat köszönhetjük neki

Olyan ikonikus autókon dolgozott az olasz mester, mint a Lamborghini Countach, a Miura, vagy éppen a Lancia Stratos. 85 éves volt.

Kép
Jármű

Hoppá! Eladó egy makulátlan Integrale, nem is akárkitől

A ritka Lancia Delta HF Integrale Evo I-et a Stellantis vezető formatervezője kínálja eladásra.

Kép
Jármű

1108 lóerővel görbíti a teret a legdurvább Porsche Taycan

A Taycan Turbo GT még az eddigi csúcsmodellre, a Turbo S-re is ráemel bő 150 lóerőt. És akkor a Weissach-csomagról még nem beszéltünk.

Kép
Jármű

1,3 milliárdért árulják a Magyar Nagydíjat megnyerő Williamst

Patrick Head irányításával tervezték, majd 1990-ben Thierry Boutsen vezette győzelemre a Hungaroringen.

Kép
Jármű

A Chrysler véletlenül adta el ezt a golyóálló elnöki limuzint

Lyndon B. Johnson előtt még Kennedy felesége is használta. A Chrysler aztán tévedésből eladta, és vissza sem tudta venni.

Kép
Jármű

Az autókba márpedig kellenek az igazi, fizikai gombok

Az érintőképernyők uralmának egy új szabályozás szabhat gátat Európában.

Kép
Jármű

Ezek a világ leggyorsabb autói

A puszta számok nem sokat mondanak el arról, milyen egy autó valójában. De az autóskártya azért nem véletlenül volt annyira népszerű.

Kép
Jármű

Dodge Charger Daytona: az első elektromos izomautó

Ha azt mondom, Dodge Charger, mindenkinek egy igazi, V8-as amerikai izomautó jut eszébe. De most minden megváltozik.

Kép
Jármű

Egy új korszak kezdete: V16-ra vált a Bugatti

Búcsút kell intenünk a különleges W16-nak, de a hengerszám így sem csökken.

Kép
Jármű

1400 lovas Ford szuperfurgon döntött rekordot a legendás pályán

Sőt, nem is egyet, rögtön hármat: nemcsak a leggyorsabb áruszállító és villanyautó lett Bathurstben, de mindent lenyomott a formaautókon innen.

Kép
Jármű

A Szivar, a Csepp és a többiek – íme, az összes Év Autója-győztes

Éppen hatvan éve ítélték oda először a díjat, az eddigi győztesek közt pedig vannak, amelyek ikonná váltak, és olyanok is, amiket azóta sem értünk.

Kép
Jármű

Akkora karbonféket kapott a Bugatti Bolide, hogy felninek is elég lenne

A Brembo eddigi legnagyobb darabja a maga műfajában, de 1850 lóerőt meg kell állítani valahogy.

Kép
Jármű

Kiderült: az olcsó nyári gumi is lehet jó

Most is két népszerű prémium bizonyult a legjobbnak, a lista végén pedig egy meglepő név.

Kép
Jármű

Hoppá: mégis elkaszálja villanyautó-projektjét az Apple

Nemrég még csak arról volt szó, hogy tovább késik, és kevésbé lesz különleges. Most viszont úgy fest, végleg elengedik.

Kép
Jármű

Így kell ezt: roppant jópofa lett az új, elektromos Renault 5

A francia márka történetének egyik legnépszerűbb modelljét álmodták újra modernebb formában.

Kép
Jármű

A Renault Scénic lett az Év Autója 2024-ben

Két francia is odafért a dobogóra, de kínai autó is volt a döntősök között.

Kép
Jármű

Csodás 36 éves BMW – egy új Porsche áráért

Nagy különbség, hogy új Porschét bárki vehet, akinek van elég pénze, de egy ilyen E30 M3 Evolution II-est nem könnyű felhajtani.

Kép
Jármű

Mintha rettegnénk a színes autóktól

Szürke, ezüst, fehér, fekete – de miért nem veszünk inkább színes autókat? Mert ez van belénk nevelve.

Kép
Jármű

Ezek most a legolcsóbb új autók – 15 tipp 6,5 millió alatt

Akár 5-6 millió forint között is lehet autót venni, de ennyiből jellemzően kiskocsikat kapunk, puritán felszereltséggel.

Kép
Jármű

Páncélautó igen: éjjellátóval és paprikaspray-vel támad a Rezvani 1000 lóerős szörnye

Az új Rezvani Beasthez olyan extrákat lehet rendelni, amikről el sem akarjuk hinni, hogy valódiak. Pedig de.

Kép
Jármű

III. Károly Jaguarja – a királyi család első elektromos autója

Az angol király még megkoronázása előtt, hercegként vette az I-Pace-t, saját pénzéből.

Kép
Jármű

Kilométer-milliomos autók: ezek a márkák futnak a legtöbbet

Minél magasabb a kilométeróra állása, annál jobban húzzák a szájukat a vevők. Pedig ez sokszor önámítás.

Kép
Jármű

Visszafogott fekete luxus Biden elnöki egykori Cadillacje

Az amerikai elnök hivatalba lépése előtt hajtotta ezt a ATS-V-t, amely most eladó.

Előző oldal
Következő oldal