Ugyanarra a platformra épül, amelyre a Porsche Macan EV, és egyáltalán nem lesz gyenge az Audi Q6 E-Tron.
Az esetek csaknem felét az indítóakkumulátorral kapcsolatos problémák idézik elő, legalábbis Németországban.
Big Five: öt különböző korszak, öt fantasztikus sportautó. Külön-külön is értékesek, de vajon lesz-e, aki kifizeti mindet?
Olyan ikonikus autókon dolgozott az olasz mester, mint a Lamborghini Countach, a Miura, vagy éppen a Lancia Stratos. 85 éves volt.
A ritka Lancia Delta HF Integrale Evo I-et a Stellantis vezető formatervezője kínálja eladásra.
A Taycan Turbo GT még az eddigi csúcsmodellre, a Turbo S-re is ráemel bő 150 lóerőt. És akkor a Weissach-csomagról még nem beszéltünk.
Patrick Head irányításával tervezték, majd 1990-ben Thierry Boutsen vezette győzelemre a Hungaroringen.
Lyndon B. Johnson előtt még Kennedy felesége is használta. A Chrysler aztán tévedésből eladta, és vissza sem tudta venni.
Az érintőképernyők uralmának egy új szabályozás szabhat gátat Európában.
A puszta számok nem sokat mondanak el arról, milyen egy autó valójában. De az autóskártya azért nem véletlenül volt annyira népszerű.
Ha azt mondom, Dodge Charger, mindenkinek egy igazi, V8-as amerikai izomautó jut eszébe. De most minden megváltozik.
Búcsút kell intenünk a különleges W16-nak, de a hengerszám így sem csökken.
Sőt, nem is egyet, rögtön hármat: nemcsak a leggyorsabb áruszállító és villanyautó lett Bathurstben, de mindent lenyomott a formaautókon innen.
Éppen hatvan éve ítélték oda először a díjat, az eddigi győztesek közt pedig vannak, amelyek ikonná váltak, és olyanok is, amiket azóta sem értünk.
A Brembo eddigi legnagyobb darabja a maga műfajában, de 1850 lóerőt meg kell állítani valahogy.
Most is két népszerű prémium bizonyult a legjobbnak, a lista végén pedig egy meglepő név.
Nemrég még csak arról volt szó, hogy tovább késik, és kevésbé lesz különleges. Most viszont úgy fest, végleg elengedik.
A francia márka történetének egyik legnépszerűbb modelljét álmodták újra modernebb formában.
Két francia is odafért a dobogóra, de kínai autó is volt a döntősök között.
Nagy különbség, hogy új Porschét bárki vehet, akinek van elég pénze, de egy ilyen E30 M3 Evolution II-est nem könnyű felhajtani.
Szürke, ezüst, fehér, fekete – de miért nem veszünk inkább színes autókat? Mert ez van belénk nevelve.
Akár 5-6 millió forint között is lehet autót venni, de ennyiből jellemzően kiskocsikat kapunk, puritán felszereltséggel.
Az új Rezvani Beasthez olyan extrákat lehet rendelni, amikről el sem akarjuk hinni, hogy valódiak. Pedig de.
Az angol király még megkoronázása előtt, hercegként vette az I-Pace-t, saját pénzéből.
Minél magasabb a kilométeróra állása, annál jobban húzzák a szájukat a vevők. Pedig ez sokszor önámítás.
Az amerikai elnök hivatalba lépése előtt hajtotta ezt a ATS-V-t, amely most eladó.