Sportautó

Kép
Jármű

Viszlát, turbók! Szívó V16-os a Bugatti új motorja

Már nem sokat kell várni az új szupersportautóra, amit ezzel szerelnek, de egyelőre kevés részletet ismerünk.

Kép
Jármű

Nem hibrid, nem turbós: régi vágású sportkocsi az új Ferrari

A 12Cilindri neve nem hazudik: ez egy olyan tizenkét hengeres, szívómotoros sportautó, amiért igazán lehet imádni a márkát.

Kép
Jármű

Bruce Wayne ihlette ezeket az elektromos Pininfarinákat

Batman civilben egy dúsgazdag playboy, igaz, a filmekben általában nem ilyen autókat hajt.

Kép
Jármű

Mika Häkkinen megtanít vezetni – ha megveszed a kocsiját

A finn exversenyző egy különleges McLaren P1-et bocsát árverésre, a 780 milliós árba egy kis extrát is bújtat.

Kép
Jármű

1108 lóerővel görbíti a teret a legdurvább Porsche Taycan

A Taycan Turbo GT még az eddigi csúcsmodellre, a Turbo S-re is ráemel bő 150 lóerőt. És akkor a Weissach-csomagról még nem beszéltünk.

Kép
Jármű

Így képzeli el a Toyota sportrészlege a jövő sportautóját

Két motor, hátsókerekes viselkedés, klasszikus arányok - a szériaváltozat 2026 után jöhet.

Kép
Jármű

Mohó volt a tulaj, rajta maradt a törött Lamborghini

Senki nem adta meg a vágyott 1,5 millió dollárt, 1,35-ért meg hülye lett volna odaadni.

Kép
Jármű

Mindennapi roadsterünket add meg nekünk ma - Teszt: BMW Z4 30i

Elvillanyosodó autós világunkban a kupék, kabriók és roadsterek jelentik a túlélők kisebb csoportját azoknak, akiknek a vezetés többet jelent puszta helyváltoztatásnál. A BMW Z4 jó eséllyel a márka utolsó kétszemélyes vászontetőse belső égésű motorral – de lehet, hogy bármilyennel. És négyhengeressel is megvan az élvezeti értéke, ha nem garázskirálynőként tartják.

Kép
Promóció

Jövőbe vezető hagyomány

Vezetési élmény – ez a kifejezés egyetlen autós tesztből sem hiányozhat. A francia Alpine esetében az élményszerű vezetés azonban nem üres ígéret, kezdetektől a márka DNS-ében rejlik.

Kép
Jármű

Wankelt és villanymotort is kap a Mazda apró sportautója

Az Iconic SP alig nagyobb az aktuális MX–5-nél, de a technikája annál izgalmasabb.

Kép
Jármű

Nissan Hyper Force: 1360 lovas GT-R a jövőből?

A Nissan legfrissebb tanulmánya önmagában is egészen brutális, hát még ha úgy tekintünk rá, mint a GT-R lehetséges utódjára.

Kép
Jármű

SP–8: egy Ferrari, ami nemcsak az ára miatt elérhetetlen

Az F8 Spider alapjaira épült az olaszok újdonsága, amelyből mindössze egyetlen készül, egy dúsgazdag tajvani ügyfél megrendelésére.

Kép
Jármű

Kijavította az Alfa sportautóját a sztártervező

Az Alfa Romeo 33 Stradale gyönyörű lett. Frank Stephensonnak is tetszik, de azért megpróbálta tökéletesíteni.

Kép
Jármű

Ez itt az utolsó belső égésű motoros Jaguar sportautó

Ha búcsúzni kell, akkor tegyük legalább kompresszoros V8-cal, szólhatott a jelszó. Az F-Type ZP Edition egy korszak végét jelenti.

Kép
Jármű

Sárgában is lenyűgöző a Ferrari F50, ráadásul hihetetlenül ritka

Sokak szemében a Ferrari csak piros lehet, de van még néhány emblematikus szín az olaszok fényezőkamrájában.

Kép
Jármű

A downsizing vajon mi? Itt az új AMG GT

Lehet, hogy az SL-ben már négyhengeres az alapmodell, sőt a GT-t is ettől féltették sokan. De itt négyliteres V8 alá továbbra sem adják.

Kép
Jármű

GTD: nem dízel, hanem a legdurvább Mustang

Ez most a legerősebb, leggyorsabb és legdrágább utcai Mustang. A GT3 versenyautóra épül, de bizonyos értelemben még többet tud.

Kép
Jármű

Gyorshajtásért majdnem lecsukták a Ferrari Enzo tervezőjét

Na, vajon milyen autóval csapatott éppen Ken Okujama, amikor elkapták?

Kép
Jármű

Olyan csodás a Z Nismo, hogy sajnálhatjuk: mi nem kapunk

A Nissan két éve mutatta be a Z sportkocsit, a gyári tuningrészleg pedig most a hergelt Z Nismóval is elkészült.

Kép
Jármű

Hétliteres V8, de könnyebb, mint egy MX-5

A nagyszerű Formula–1-es autótervező, Steve Nichols a nyolcvanhoz közel sem lazít: itt a Nichols N1A, amire nem nehéz vágyni.

Kép
Jármű

4 milla a logó, 6 a fényezés – Ferrari-vevők sanyarú sorsa

Ha azt gondolnád, egy 745 milliós sportautót már úgysem lehet holmi extrákkal tovább drágítani, tévedsz.

Kép
Jármű

Utcára szabadított szörnyeteg az 1030 lovas Ferrari SF90 XX

Az XX-jelzésű Ferrarik eddig kizárólag versenypályán körözhettek, az SF90 XX Stradale és Spider viszont megtöri ezt a hagyományt.

Kép
Jármű

Roma Spider: ilyen a belépő a rongytetős Ferrarik világába

Ötvennégy éve nem volt ilyen autója a Ferrarinak, fullba tolják a dolcsevítát.